Tänä kesänä yksinäisempi kuin vuosiin

Anonyymi

Ensi oli pieniä merkkejä ihastumisesta erääseen naiseen. Tämä kuitenkin karisi pois mielestä, kun näin hänestä kuvia jonkun toisen miehen kanssa. Ei tee mieli lähestyä enää tai laittaa mitään viestiä, yhtään mistään.
Itse olin oikeasti siinä luulossa, että välillämme olisi jotain. Hieman paha mieli tuosta kyllä jäi.
Viime kesänä olin paljon onnellisempi, kun ei ollut ketään, jota kaivata. Jotenkin tuli taas sellainen olo, ettei ihmisiin kannata luottaa.
Joutuu vain pettymään pahasti.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei pidä jumittua yhteen ihmiseen. Ei ole olemassa sitä yhtä oikeaa, vaan heitä on siellä täällä.

      Aloitteen tekeminen on se tärkeä juttu. Jotakin tähän tapaan: "Vaikutat kivalta, onko sinulla aikaa lähteä kahville". Ennen sitä pitää tietysti olla joku juttu, eli joko jokin treffisivusto, tai sitten jokin paikka missä voi kohdata ja vaihtaa sanoja.

      Kaikkia ei kiinnosta, kaikki eivät ole vapaita, jotkut voivat vastata tökerösti. Jos se toinen on työtehtävissä, niin se pitää huomioida. Ei ole hyvä saada treffiehdotuksia päivittäin.

      Palstalta tuskin löytyy ketään sopivaa. Ja on todennäköisempää että sinun aloitteesta alkaa jotakin, kuin että joku nainen tekee aloitteen sinun suuntasi (koska olet mies).

      • Anonyymi

        Mitäpä tuosta, sydämeni on kohta kuin kivi.
        Mikään ei tunnu miltään, eikä mihinkään enää viitsi uskoa. Rakkautta ei löydä etsimällä, mutta ei se kyllä sattumaltakaan ole kohdalleni vielä osunut.
        Pelkkää sairasta peliä tämä nykyään on.
        Naisten on helppo leikkiä miesten tunteilla,
        heillä kun on joku toinen jo valmiina odottamassa.
        Itse en silti tekisi samaa toiselle. Kaikki vain eivät halua toiselle hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuosta, sydämeni on kohta kuin kivi.
        Mikään ei tunnu miltään, eikä mihinkään enää viitsi uskoa. Rakkautta ei löydä etsimällä, mutta ei se kyllä sattumaltakaan ole kohdalleni vielä osunut.
        Pelkkää sairasta peliä tämä nykyään on.
        Naisten on helppo leikkiä miesten tunteilla,
        heillä kun on joku toinen jo valmiina odottamassa.
        Itse en silti tekisi samaa toiselle. Kaikki vain eivät halua toiselle hyvää.

        Pitäisi vain elää kuten 15-vuotiaana eli.
        Ei ottanut murheita mistään.
        Ei kaivannut ketään, kun ketään ei ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuosta, sydämeni on kohta kuin kivi.
        Mikään ei tunnu miltään, eikä mihinkään enää viitsi uskoa. Rakkautta ei löydä etsimällä, mutta ei se kyllä sattumaltakaan ole kohdalleni vielä osunut.
        Pelkkää sairasta peliä tämä nykyään on.
        Naisten on helppo leikkiä miesten tunteilla,
        heillä kun on joku toinen jo valmiina odottamassa.
        Itse en silti tekisi samaa toiselle. Kaikki vain eivät halua toiselle hyvää.

        heh ole nyt mies ja lopeta tuo nillittämiinen. jos naine ei tykänny sinusta nii olisko vaan pitäny sellasta näytellä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh ole nyt mies ja lopeta tuo nillittämiinen. jos naine ei tykänny sinusta nii olisko vaan pitäny sellasta näytellä ?

        Mikä kommentti tuo oli?
        Onko pakko heti nälviä toista?
        Tuleeko tuosta hyvä mieli?
        Mistä sinä tiedät mitään koko jutusta?
        Sinullako sitten on naisasiat kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kommentti tuo oli?
        Onko pakko heti nälviä toista?
        Tuleeko tuosta hyvä mieli?
        Mistä sinä tiedät mitään koko jutusta?
        Sinullako sitten on naisasiat kunnossa?

        on oakko juu kiitos kysymästa nainen on följyssä ollu jo vuosi kymmentä .älä aina syytä muita mene välillä ihtees hyvä ihminen.seo niin kesken kasvusta tommonen toisten syyttämine omista ongelmiista.mene nyt lapsonen nukkumaan ja huomen uuet aateet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä tuosta, sydämeni on kohta kuin kivi.
        Mikään ei tunnu miltään, eikä mihinkään enää viitsi uskoa. Rakkautta ei löydä etsimällä, mutta ei se kyllä sattumaltakaan ole kohdalleni vielä osunut.
        Pelkkää sairasta peliä tämä nykyään on.
        Naisten on helppo leikkiä miesten tunteilla,
        heillä kun on joku toinen jo valmiina odottamassa.
        Itse en silti tekisi samaa toiselle. Kaikki vain eivät halua toiselle hyvää.

        Ei kaikki naiset ole kauniita ja haluttavia, kuten ei miehetkään. Se on aika laaja väärinkäsitys. Johtunee siitä että tavallisia tai ei-niin-viehättäviä ei niin kiinnitä huomiota.

        Vaikka ihastuminen ei tapahtuisi ensivilkaisulla, niin itse huomaan että voisin ihastua suunnilleen viikottain. Jos näen pelkän naisen (kuva tai ohikulkija) ei se herätä kummoisia tunteita, mutta se mitä, ja miten hän asiansa sanoo joko herättää kiinnostuksen, tai sammuttaa sen.

        Nainen ei ole esine, kuten ei mieskään. Molemmat ovat ihmisiä, ja suurimpana erona on sukupuoli ja sen vaikutus (pojat useammin kiinnostuneita autoista yms, tytöt vaatteista ja sisustamisesta). Ihmiset eivät ole kopioita toisistaan, eli joku voi olla todella kiva, ja toinen on ihminen jonka kanssa elämä olisi pelkkää riitelyä (tai tossun alla olemista).


    • Anonyymi

      "Ei voi luottaa ja joutuu pettymään". Itsesääli nyt ainakin on maailman turhinta ja hukkaan heitettyä.
      Sanot että et voi luottaa, tähän naiseenko? Hänkö lupasi sinulle jotakin vai elitkö omissa haaveissasi ja kuvitelmissasi? Eikö tällä naisella ole lupa olla kenen kanssa tahtoo, onko hänen pidettävä huoli sinun onnellisuudestasi ja luopua omastaan? Itsekästä!
      Ei ole kerta eikä kaksi kun ihmiset ihastuu, ja pettyykin kun selviää että ihastuksen kohde onkin varattu. Turha siinä on hautaa alkaa itselleen kaivaa ja kehittää draamaa. Sitä mennään eteenpäin ja unohdetaan mahdottomat haaveet.
      Tunnut nauttivan veitsen kiertämisestä haavassasi kuten itsensäsääälijät tapaavat tehdä. Saavat kunnon nautintoa kun oikein polkevat ja ruoskivat itseään. Omasta mielestäni on paljon mukavampaa keskittyä niihin asioihin jotka tuottavat iloa ja mielihyvää, niitä katsos takuulla löytyy jos vain suostuu näkemään! itsensäsäälijöillä kun vain on vahva kielto päällä: ei ei ei ei. Visusti tuijotetaan omaan surkeaan napaan eikä nähdä mitään muuta sen ympärillä. Kokeilepa yksi päivä, tai puoli päivää, tunti! olla positiivinen ja etsiä myönteisiä asioita! Mutta jo - ei se kumminkaan ja en minä jne.

      • Anonyymi

        Pelkkiä oletuksia tuo sinun kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkiä oletuksia tuo sinun kirjoitus.

        Ihastuminen on kivaa, näin se on. Vaikka muuten on tylsää ym.ne unohtuu.

        Minä ihastuin kerran kiusaajaan, kai hän nautti siitä. Pitäis lukea alan kirjoja niin ymmärtäisi paremmin.Kokemuksena huono, Se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastuminen on kivaa, näin se on. Vaikka muuten on tylsää ym.ne unohtuu.

        Minä ihastuin kerran kiusaajaan, kai hän nautti siitä. Pitäis lukea alan kirjoja niin ymmärtäisi paremmin.Kokemuksena huono, Se siitä.

        Pelkkiä negatiivisia kommentteja tuohon aloitukseen liittyen, tuliko parempi mieli, kun saa toista yksinäistä lyödä vielä enemmän maahan?
        Mitä hyötyä tuosta oli? Ei yhtään mitään.
        Ei näihin ole pakko vastata, jos ei ole muuta kuin vihaa, mitä antaa takaisin.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe