Voisitko kiinnostua/olla 30+, kokemattoman kanssa?

Anonyymi

Vai olisiko heti ehdoton no,no?

71

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei haittaisi. Itse olen sinua vähän nuorempi ja myös parisuhteista kokematon, kun olen harvoin ihastuva aseksuaali. Elämänkokemusta voi olla niin monesta muustakin asiasta. Arvot, persoona ja elämänasenne merkitsevät eniten.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta!

        Tarkoitatko että olet demiseksuaali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta!

        Tarkoitatko että olet demiseksuaali?

        En, olen aseksuaali lesbo/ homoromanttinen aseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, olen aseksuaali lesbo/ homoromanttinen aseksuaali.

        Okei, ymmärsin tuon harvoin ihastumisen deminä.

        Oletko uskaltautunut deittimaailmaan?

        Minäkin olen ollut/olen luullut olevani aseksuaali, kunnes maailman järjestys meni sekaisin ja aloin tunnistamaan että minulla onkin kiinnostusta naisia kohtaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ymmärsin tuon harvoin ihastumisen deminä.

        Oletko uskaltautunut deittimaailmaan?

        Minäkin olen ollut/olen luullut olevani aseksuaali, kunnes maailman järjestys meni sekaisin ja aloin tunnistamaan että minulla onkin kiinnostusta naisia kohtaan...

        Itse en ole ikinä ollut kiinnostunut seksin harrastamisesta kenenkään kanssa, mutta kaikki muu parisuhteesta kyllä kelpaa, jos joskus oikea henkilö osuu kohdalle. Pidän tätä kyllä tosi epätodennäköisenä, kun edustan niin pientä vähemmistöä :/
        Olen joskus kokeillut deittisovellusta, mutta ei oikein ollut toimiva itselle. Tuntui jotenkin luonnottomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, ymmärsin tuon harvoin ihastumisen deminä.

        Oletko uskaltautunut deittimaailmaan?

        Minäkin olen ollut/olen luullut olevani aseksuaali, kunnes maailman järjestys meni sekaisin ja aloin tunnistamaan että minulla onkin kiinnostusta naisia kohtaan...

        Joo itel vähän sama. Osuipa vaan kohdalle vähän päälle 20 vuotiaana yks ihanin nainen ja halut heräs. 😍😍🙏


    • Anonyymi

      killed by deth

    • Anonyymi

      Voisin olla 😊

    • Joo, olenhan itsekin. :)

    • Anonyymi

      Voisin vaan oonko sulle liian vanha ja onko vetovoimaa ...

    • Anonyymi

      En voisi kiinnostua aseksuaalista sillä fyysisyys on iso osa elämääni ja tarpeitani. Kokemattomasta en myöskään uskoisi kiinnostuvani sillä pelkäisin olevani vain kokeilu.

    • Anonyymi

      Minulle kokemattomuus ei olisi ongelma, mutta kolmekymppinen olisi liian nuori.

      • Anonyymi

        Ikäeroon ei kannata tuijottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroon ei kannata tuijottaa.

        Minulle noin 20 vuotta on liian iso ikäero, mutta ei kaikille tietty.


    • Anonyymi

      Ei minua ainakaan haittaisi ollenkaan...
      Kunhan muuten tullaan toimeen!😺

    • Anonyymi

      Ei todellakaan olisi, enemmän se merkkaa olisiko kemiaa.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan olisi no, no.
      Parempi vain, että ei ole taipumusta lähteä jokaisen matkaa.
      Melko kokematon olen itsekin siis.

    • Anonyymi

      Eihän kokemattomuus haittaa, tässä itselläkään ole kokemusta. OIen eri ikäluokkaa.

    • Anonyymi

      Jos ihastun niin ei todellakaan olisi mitään merkitystä. Olen tällä hetkellä ihastunut sinua huomattavasti vanhempaan naiseen, veikkaan että on myös kokematon naisten suhteen vaikka en tietenkään voi tietää.

    • Ne muut asiat tulevat ensin; pitkät katseet, hymyt, ajatuksien vaihto, yhteinen tekeminen, yhteenkuuluvuus, ihastus, mieletön vetovoima, sitoutuneisuus toiseen ja lopulta kemiat kyllä vetää luonnollisesti lähelle. Oli kokemusta siitä tai ei. Kokeiluksi en haluaisi.

    • Anonyymi

      Kelpaisi vallan mainiosti. Olen itse 30 ja kokemattomuus ei todelkaan ole este. Edellinen parisuhteeni oli kokemattoman kanssa, ja eipä siinä kauaa kestä kun kokemusta yhdessä karttuu 😃

    • Anonyymi

      Kokemus itsessään ei kerro mitään. On tullut todettua.

    • Anonyymi

      Voisin olla. Olen itsekin 35-vuotias kokematon. Luulisin, että suhteen aloittaminen toisen kokemattoman kanssa olisi helpompaa. Mulla ainakin tähän kokemattomuuteen liittyy häpeän tunteita ja pelkäisin, että kokeeneempi ajattelisi minussa olevan jotain vikaa tai haluaisi "valmiimman" ihmisen.

      • Anonyymi

        Minun mielestä yksin eläminen kasvattaa paljon enemmän ihmistä ja itsetuntemusta kuin parisuhteessa eläminen. Ihailen naisia, jotka pärjää omillaan ja ovat itsenäisiä. Ihmiset, jotka ovat aina parisuhteessa eivät välttämättä tunne laisinkaan itseään, jotkut eivät osaa toimia oma-aloitteisesti missään asiassa. Aina pitää olla se puoliso peesaamassa ja mielipiteitä kysellään joka asiasta.
        Itse asun sellaisella paikkakunnalla, että täällä ei juurikaan kaltaista (lesboja) seuraa löydy enkä käy baareissa. En täältä ole mihinkään vielä moneen vuoteen muuttamassa eli parisuhteeseen ei kiirettä ole, vaikka ihanaa sekin varmasti olisi. Ikää minullakin kohta 36 v. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta elämä on kivaa myös näin, oikeastaan tosi ihanaa.


      • Anonyymi

        Seksikokemuksella ei ole mitään merkitystä, aivan turha sitä jännittää. Jotkut osaa luonnostaan paremmin, jollakin taas voi olla paljon kokemusta eikä silti tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikokemuksella ei ole mitään merkitystä, aivan turha sitä jännittää. Jotkut osaa luonnostaan paremmin, jollakin taas voi olla paljon kokemusta eikä silti tule mitään.

        Samaa mieltä, uudessa suhteessa kannattaa varautua siihen että menee kuukausia ennen kuin saadaan suhteen eroottinen puoli sujumaan kuinkaan, vaikka tunnepuoli ja muu suhteessa synkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uudessa suhteessa kannattaa varautua siihen että menee kuukausia ennen kuin saadaan suhteen eroottinen puoli sujumaan kuinkaan, vaikka tunnepuoli ja muu suhteessa synkkaa.

        Kokemuksesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, uudessa suhteessa kannattaa varautua siihen että menee kuukausia ennen kuin saadaan suhteen eroottinen puoli sujumaan kuinkaan, vaikka tunnepuoli ja muu suhteessa synkkaa.

        Ei kai kukaan odota, että sängyssä synkkaisi saman tien. Opetteluahan se aina on uuden kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kukaan odota, että sängyssä synkkaisi saman tien. Opetteluahan se aina on uuden kumppanin kanssa.

        Itse taas en osaa kuvitellakaan tilannetta, että sängyssä ei synkkaisikaan heti. Mielenkiintoni loppuisi aika nopeasti. Kuulostaa aika karsealta kun sen näin sanoo.. Ehkä joillekin se ei ole heti niin tärkeää. Ehkä olen vaan itse hieman sekaisin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas en osaa kuvitellakaan tilannetta, että sängyssä ei synkkaisikaan heti. Mielenkiintoni loppuisi aika nopeasti. Kuulostaa aika karsealta kun sen näin sanoo.. Ehkä joillekin se ei ole heti niin tärkeää. Ehkä olen vaan itse hieman sekaisin :D

        Lapsekas ajatusmalli, jos saan sanoa. On mahdoton tietää suoralta kädeltä toisen mieltymyksiä, vaikka asia olisi mitä tärkeysluokkaa. Lähinnä voi sanoa, että mikäli jotain asiaa pitää tärkeänä, on valmis myös näkemään vaivaa sen eteen.

        Aina tietysti voidaan teeskennellä molemmin puolin, mutta mikä olikaan sen tarkoitus...? nimimerkillä: Kaikenlaista nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsekas ajatusmalli, jos saan sanoa. On mahdoton tietää suoralta kädeltä toisen mieltymyksiä, vaikka asia olisi mitä tärkeysluokkaa. Lähinnä voi sanoa, että mikäli jotain asiaa pitää tärkeänä, on valmis myös näkemään vaivaa sen eteen.

        Aina tietysti voidaan teeskennellä molemmin puolin, mutta mikä olikaan sen tarkoitus...? nimimerkillä: Kaikenlaista nähty

        Yleensä sujuu sitä paremmin mitä pitempään on tunnettu, mitä paremmin osaa rentoutua tilanteessa ja nauttia. Sekä tietysti myös se, että voi puhua ohjata toista siihen suuntaan mistä pitää. Joidenkin kanssa jo alussa sujuvampaa kuin toisten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä sujuu sitä paremmin mitä pitempään on tunnettu, mitä paremmin osaa rentoutua tilanteessa ja nauttia. Sekä tietysti myös se, että voi puhua ohjata toista siihen suuntaan mistä pitää. Joidenkin kanssa jo alussa sujuvampaa kuin toisten.

        Näinhän tuo menee. Aluksi on jännitystä molemmin puolin, sitä ei ikä tai kokemus poista. Ohjaaminen ei onnistu kaikilta, puhumattakaan ohjauksen vastaanottamisesta.. Puhuminen on ehdoton edellytys, ei onnistu sekään kaikilta jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän tuo menee. Aluksi on jännitystä molemmin puolin, sitä ei ikä tai kokemus poista. Ohjaaminen ei onnistu kaikilta, puhumattakaan ohjauksen vastaanottamisesta.. Puhuminen on ehdoton edellytys, ei onnistu sekään kaikilta jne.

        Niin ei varmaan puhuminen onnistu kaikilta tai mieltymyksensä kertominen tai näyttäminen. Mulla ei sellaista ole vastaan tullut. On ollut sellaisia vastavuoroisia rohkeasti, mutta toista kunnioittaen toimivia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsekas ajatusmalli, jos saan sanoa. On mahdoton tietää suoralta kädeltä toisen mieltymyksiä, vaikka asia olisi mitä tärkeysluokkaa. Lähinnä voi sanoa, että mikäli jotain asiaa pitää tärkeänä, on valmis myös näkemään vaivaa sen eteen.

        Aina tietysti voidaan teeskennellä molemmin puolin, mutta mikä olikaan sen tarkoitus...? nimimerkillä: Kaikenlaista nähty

        En tiedä.. Itse olen huomannut että jos on tiettyä intohimoa ilmassa, niin asiat ovat sujuneet ilman treenaamista. Se ei tarkoita sitä etteikö tarvitse kertoa toiselle mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Mutta kyllä sen vain huomaa natsaako vai ei. Ja niiden kenen kanssa ei, en näe tulevaisuutta enkä teeskentelyä harrasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä.. Itse olen huomannut että jos on tiettyä intohimoa ilmassa, niin asiat ovat sujuneet ilman treenaamista. Se ei tarkoita sitä etteikö tarvitse kertoa toiselle mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Mutta kyllä sen vain huomaa natsaako vai ei. Ja niiden kenen kanssa ei, en näe tulevaisuutta enkä teeskentelyä harrasta.

        Niin intohimo ja tunteet. Toisen hellä kosketus tuntuu tavattoman ihanalta. Ehkä vähän kömpelöä joo, mutta soljuvaa ja tunteikasta. Paranee vaan seuraavilla kerroilla. Sellaista on, kun sattuu oikeanlainen kumppani kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin intohimo ja tunteet. Toisen hellä kosketus tuntuu tavattoman ihanalta. Ehkä vähän kömpelöä joo, mutta soljuvaa ja tunteikasta. Paranee vaan seuraavilla kerroilla. Sellaista on, kun sattuu oikeanlainen kumppani kohdalle.

        Monenlaista mieltä täällä, itse en ole saanut orgasmia yhdenkään kumppanin kanssa ensi kerralla, ei läheskään ja samaa kertoneet muutkin. Palstoilla voi olla suuret puheet nimettömänä, livenä kun puhutaan on toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenlaista mieltä täällä, itse en ole saanut orgasmia yhdenkään kumppanin kanssa ensi kerralla, ei läheskään ja samaa kertoneet muutkin. Palstoilla voi olla suuret puheet nimettömänä, livenä kun puhutaan on toista.

        Samat sanat, ei todellakaan ole soljunut treenaamatta, enkä myöskään tiedä ketään, joka olisi saanut O:n ekalla kerralla, mutta nettipalstoilla heitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat, ei todellakaan ole soljunut treenaamatta, enkä myöskään tiedä ketään, joka olisi saanut O:n ekalla kerralla, mutta nettipalstoilla heitä riittää.

        Soljuminen on kukkua, paras tähän saakka on kolmannella kerralla ja sekin oli hyvin laimea, muiden kanssa on kestänyt paljon pidempään. Puhua voi mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soljuminen on kukkua, paras tähän saakka on kolmannella kerralla ja sekin oli hyvin laimea, muiden kanssa on kestänyt paljon pidempään. Puhua voi mitä tahansa.

        Pahasti samaa mieltä, kyllä monesti juttua riittää mutta mitään ei tapahdu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahasti samaa mieltä, kyllä monesti juttua riittää mutta mitään ei tapahdu...

        Nimenomaan, on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soljuminen on kukkua, paras tähän saakka on kolmannella kerralla ja sekin oli hyvin laimea, muiden kanssa on kestänyt paljon pidempään. Puhua voi mitä tahansa.

        Kuka tässä o:stä puhuu. Onhan se seksi paljon muutakin. Osa ei saa ikänään o:tä toisen ihmisen kosketuksesta vaan itsetyydytyksestä.Eikä siinä mitään pahaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä o:stä puhuu. Onhan se seksi paljon muutakin. Osa ei saa ikänään o:tä toisen ihmisen kosketuksesta vaan itsetyydytyksestä.Eikä siinä mitään pahaa ole.

        Seksistä ei tule kuin epämiellyttävä olo ellei sitä saa, vai ootko niitä joiden mielestä naisten ei tarvitse orgasmia saadakaan, seksi on vain läheisyyttä jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä o:stä puhuu. Onhan se seksi paljon muutakin. Osa ei saa ikänään o:tä toisen ihmisen kosketuksesta vaan itsetyydytyksestä.Eikä siinä mitään pahaa ole.

        Tässähän keskusteltiin sängyssä synkkaamisesta ja osa kehui, että heti on sujunut kuin tanssi. Miten sitä synkkaamista muka muuten mitataan kuin orgasmilla? Ei ainakaan mansikoiden kilohinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä ei tule kuin epämiellyttävä olo ellei sitä saa, vai ootko niitä joiden mielestä naisten ei tarvitse orgasmia saadakaan, seksi on vain läheisyyttä jne.

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä o:stä puhuu. Onhan se seksi paljon muutakin. Osa ei saa ikänään o:tä toisen ihmisen kosketuksesta vaan itsetyydytyksestä.Eikä siinä mitään pahaa ole.

        Orgasmi on naiselle yhtä tärkeä kuin miehellekin ja seksi ilman sitä on yhtä tyhjän kanssa. Jos et ole koskaan saanut kuin sooloseksissä, opettele partnerin kanssa yhdessä, ei se solju siitä vaan heti kuin peilityyni virta, vaikka jotkut täällä niin väittääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä ei tule kuin epämiellyttävä olo ellei sitä saa, vai ootko niitä joiden mielestä naisten ei tarvitse orgasmia saadakaan, seksi on vain läheisyyttä jne.

        Mikä motiivi seksin harrastamiseen on ellei juuri orgasmi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksistä ei tule kuin epämiellyttävä olo ellei sitä saa, vai ootko niitä joiden mielestä naisten ei tarvitse orgasmia saadakaan, seksi on vain läheisyyttä jne.

        Ei seksi ole epäonnistunutta, jos ei joka kerta orgasmia saa. Joskus saa kokokehoa järisyttävän, joskus pienen, joskus sarjan.. yhtäkaikki rakkaan ihmisen kanssa siinä ollaan yhdessä hellimässä. Tiukka orgasmikeskeisyys syö osan seksin aistillisuudesta pois ja menee suorituskeskeiseksi helposti. Parasta on sellainen tutkiskeleva, yhteenpelaava kiireetön leikkimielisyys johon voi heittäytyä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän keskusteltiin sängyssä synkkaamisesta ja osa kehui, että heti on sujunut kuin tanssi. Miten sitä synkkaamista muka muuten mitataan kuin orgasmilla? Ei ainakaan mansikoiden kilohinnalla.

        Tanssi vaatii muuten harjoittelua ei tango suju kauniisti ilman askeleiden tuntemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssi vaatii muuten harjoittelua ei tango suju kauniisti ilman askeleiden tuntemista.

        Hittoako tango ketään kiinnostaa, seksistä tässä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seksi ole epäonnistunutta, jos ei joka kerta orgasmia saa. Joskus saa kokokehoa järisyttävän, joskus pienen, joskus sarjan.. yhtäkaikki rakkaan ihmisen kanssa siinä ollaan yhdessä hellimässä. Tiukka orgasmikeskeisyys syö osan seksin aistillisuudesta pois ja menee suorituskeskeiseksi helposti. Parasta on sellainen tutkiskeleva, yhteenpelaava kiireetön leikkimielisyys johon voi heittäytyä..

        Taas mennään laidasta laitaan, just joku kommentoi ettei saa koskaan kuin sooloseksissä ja piti sitä ok tilanteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmi on naiselle yhtä tärkeä kuin miehellekin ja seksi ilman sitä on yhtä tyhjän kanssa. Jos et ole koskaan saanut kuin sooloseksissä, opettele partnerin kanssa yhdessä, ei se solju siitä vaan heti kuin peilityyni virta, vaikka jotkut täällä niin väittääkin.

        Parisuhteita on erilaisia ja seksimieltymyksiä myös. Minun puolesta jokainen voi mennä tyylillään ja etsiä itselleen sopivan kumppanin. Kaikenkaikkiaan paras seksi syntyy hyvässä vuorovaikutuksessa ja uuden ihmisen kanssa se on aina tutkimusmatkailua siihen miten saa keskenään sen sujumaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei seksi ole epäonnistunutta, jos ei joka kerta orgasmia saa. Joskus saa kokokehoa järisyttävän, joskus pienen, joskus sarjan.. yhtäkaikki rakkaan ihmisen kanssa siinä ollaan yhdessä hellimässä. Tiukka orgasmikeskeisyys syö osan seksin aistillisuudesta pois ja menee suorituskeskeiseksi helposti. Parasta on sellainen tutkiskeleva, yhteenpelaava kiireetön leikkimielisyys johon voi heittäytyä..

        Olen täysin eri mieltä. Orgasmin haluaminen on luonnollinen asia seksissä ja sen takia on järjetöntä puhua orgasmikeskeisyydestä. Sama kuin kummasteli sitä, jos joku haluaa janon lähtevän juomalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä. Orgasmin haluaminen on luonnollinen asia seksissä ja sen takia on järjetöntä puhua orgasmikeskeisyydestä. Sama kuin kummasteli sitä, jos joku haluaa janon lähtevän juomalla.

        Noin ajattelin nuorena. Iän myötä myös muut asiat ovat kasvattaneet merkitystään. Vaan en olekkaan pelkän seksin perässä kulkija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin eri mieltä. Orgasmin haluaminen on luonnollinen asia seksissä ja sen takia on järjetöntä puhua orgasmikeskeisyydestä. Sama kuin kummasteli sitä, jos joku haluaa janon lähtevän juomalla.

        Näyttää vähän siltä, että osa täällä ei käsitä halailun ja seksin eroa. Ehkä ovat näitä uskovaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelin nuorena. Iän myötä myös muut asiat ovat kasvattaneet merkitystään. Vaan en olekkaan pelkän seksin perässä kulkija.

        Etkö ymmärrä ettei seksin/orgasmin haluaminen tarkoita, ettei halua mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hittoako tango ketään kiinnostaa, seksistä tässä puhutaan.

        No joku sanoi ettei seksi suju heti kuin tanssi. Seksi vaatii harjoittelua. Sitä vaan ettei tanssi askeleilla suju sen kummemmin ilman harjoittelua. Vaikka osa niin luuleekin, kun on sujuvan näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku sanoi ettei seksi suju heti kuin tanssi. Seksi vaatii harjoittelua. Sitä vaan ettei tanssi askeleilla suju sen kummemmin ilman harjoittelua. Vaikka osa niin luuleekin, kun on sujuvan näköistä.

        Sitähän tässä yritetään toitottaa, että seksi kumppanin kanssa ei yleensä johda orgasmiin heti suoriltaan joten on harjoiteltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vähän siltä, että osa täällä ei käsitä halailun ja seksin eroa. Ehkä ovat näitä uskovaisia.

        Samaa mietin, voin sanoa tässä että itselläni ainakin on seksissä päämotiivina orgasmi. Halailla yms voi muuten vaan jos huvittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin ajattelin nuorena. Iän myötä myös muut asiat ovat kasvattaneet merkitystään. Vaan en olekkaan pelkän seksin perässä kulkija.

        Miksi sitten vaivautua harrastamaan seksiä ollenkaan, jos ei kiinnosta nauttiiko siitä vai ei. Tavan vuoksi harrastettu seksi on lähinnä ajanhukkaa. Saman ajan voisi käyttää johonkin mistä saa irti jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten vaivautua harrastamaan seksiä ollenkaan, jos ei kiinnosta nauttiiko siitä vai ei. Tavan vuoksi harrastettu seksi on lähinnä ajanhukkaa. Saman ajan voisi käyttää johonkin mistä saa irti jotain.

        Tapaseksi on yhtä tyhjän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä ettei seksin/orgasmin haluaminen tarkoita, ettei halua mitään muuta.

        No en kyllä noin ole sanonut😊minun mielestä seksi on muutakin kuin orgasmi. Joskus sen saa ja joskus ei. Silti on voinut olla nautinnollista. Halailu on halailua. Seksi on hyväilyä sieltä ja täältä sormin, koko kädellä, suulla tai vaikka höyhenellä jne..parhaimmillaan se on kahden ihmisen saumatonta yhteistyötä kuin yhteinen halujen leikki.


    • Anonyymi

      Todellakin voisin kiinnostua täysin kokemattomasta naisesta olipa minkä ikäinen vain. En usko, että tuollaista tulee edes mietittyä, jos kolahtaa oikein kunnolla. Toki, jos on ollut lukemattomia kumppaneita niin saattaisin kiertää kaukaa.

      Ei asioita pidä tehdä vain sen takia, kun kaikki muutkin niin tekevät. Jokainen elää omaa elämäänsä siinä tahdissa, kun itselle sopii. Maailmassa on liian paljon ihmisiä, joilla on tarve miellyttää ja elää sen mukaan mitä toiset haluaa ja odottaa sinulta. Minulle riittää, että ihminen tuntee itsensä ja tietää suurin piirtein mitä haluaa, on onnellinen sellaisena kuin on, eikä hermoile liikoja tulevasta vaan elää tätä päivää. Mennyt on mennyttä ja tuleva tulee sitten joskus.

    • Anonyymi

      Jos olisin sinkku niin en kyllä enää sänkyseuraa hakisi heteroista tms uteliaista ainakaan. Eron huomaa ja orkku jäänyt haaveisiin monen kerran jälkeenkin, mutta toisaalta ei tuo ihme ole. Tuskinpa itsekään mikään lesbojen jumalatar ollut ensimmäisillä seksikerroilla. En kyllä väitä että olen nytkään. Riittää että vaimo on tyytyväinen. Moikka.

      • Anonyymi

        Uteliaat sun muut kannattaa kiertää kaukaa tuosta ja muistakin syistä.


      • Anonyymi

        Joku osaa paremmin ja joku huonommin. Jollakin sujuu toisen kanssa mutta toisen kanssa ei. Vaikka kuinka tykkäis toisesta niin kaikkien kanssa ei lähde sujumaan. Sitä tapahtuu ettei homma kohtaa niin naisten kanssa jotka ikänsä ollut naisten kanssa kuin kokemattomampien kanssa. Joku kokematon taas on nopea oppimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku osaa paremmin ja joku huonommin. Jollakin sujuu toisen kanssa mutta toisen kanssa ei. Vaikka kuinka tykkäis toisesta niin kaikkien kanssa ei lähde sujumaan. Sitä tapahtuu ettei homma kohtaa niin naisten kanssa jotka ikänsä ollut naisten kanssa kuin kokemattomampien kanssa. Joku kokematon taas on nopea oppimaan.

        Näin juuri, aamen ja piste.


    • Anonyymi

      ois kiva olla aikuisen miehen kaa yhdessä menettää kokemattomuus t:teinityttö

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tuossa iässä kokemattomat kun perhettä haluaa itse jo perustaa ja omia kokemuksia on.

      • Anonyymi

        Vähän likaiselta tuntuisitkin minulle. Hyvä, että et ole kiinnostunut.


    • Anonyymi

      Siis kaikki ei edes välttämättä tule koskaan saamaan orgasmia, ei yksin tai toisen kanssa. Mut silti seksi voi olla äärettömän hyvää.
      Itse en saa yksin kuin suihkun avulla (valitettavasti). En tosin oo kokeillut mitään apuvälineitä tms.

    • Anonyymi

      Itse samaa ikäluokkaa ja kokematon. En tiedä, mistä etsiä naisseuraa, koska en käy baareissa. Asun myös pienellä paikkakunnalla ja tuntuu, ettei täältä löydy naisseúraa. Onko ideoita? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe