Milloin viimeksi halasit jotain ihmistä?

Anonyymi

Milloin viimeksi halasit jotain ihmistä.
Milloin viimeksi halasit jotakuta ei-lähisukulaista?

Itsellä on lähisukulaisen halaamisesta aikaa vähän yli kuukausi, muun kuin lähisukulaisen n. 5 vuotta.

Olen nainen, jolle läheisyys on luontaista.
Tykkään halata ja olla lähellä.

Olen aika herkkä ja välillä itkettää paljonkin.
Mutta kyllä näinkin elää ja selviää.

32

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mua voi tulla halaileen.

      • Anonyymi

        Enpä nyt tule.


    • Anonyymi

      En muista. Tuo 5 vuotta voi olla lähellä, lähisukulaiset mukaanlukien.

    • Anonyymi

      Aloittaja; miksi et halaa?
      Sanot että läheisyys on sinulle luontaista ja tykkäät halailla. Miksi et sitten tee sitä?
      Pitääkö sinun odottaa että joku muu ensin? Entä jos se toinenkin odottaa, eikä kumpikaan halaa ensin!
      Ihmisen kehonkielestä kyllä huomaat onko tämä halailtavaa tyyppiä vai ennemminkin torjuva. Myös tilanne pitää ottaa huomioon.

      • Anonyymi

        Jos ei ole ystäviä?
        Ei voi tuntematonta mennä tuosta noin vain halaamaan, eikä sekään olisi sama asia, kuin halaus ystävältä.


    • Anonyymi

      Kyllä on mennyt ainakin 13 vuotta tai enemmän.

    • Anonyymi

      Joskus helmi-maaliskuun vaihteessa halasin viimeksi. Sitten tuli korona ja halailut kiellettiin.

      • Anonyymi

        Mitäpä muuten ootte mieltä tästä uudesta keksinnöstä, kyynärpäätervehdyksestä? Minusta se on suorastaan koominen. Jos tästä koronasta vielä joskus päästään, ruvetaan varmaan hieromaan neniä vastakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä muuten ootte mieltä tästä uudesta keksinnöstä, kyynärpäätervehdyksestä? Minusta se on suorastaan koominen. Jos tästä koronasta vielä joskus päästään, ruvetaan varmaan hieromaan neniä vastakkain.

        Ihan tyhmä tapa! Mokoman tavan on kehitellyt joku länsimainen ihminen, joka ei siedä kaukoidässä tavallista kumarrusta ja omien kämmenien yhteenvientiä. Ehkä uskonnottomat pitävät sitä rukousasentona ja siksi välttää viimeiseen saakka. Suomalaiset ovat osanneet kumartaa toisilleen jo vuosisatoja, miksi siitä pitäisi luopua?


      • Anonyymi

        Eikö yhtään tee mieli kirota Kiinaa ja kiinalaisia,
        että se Xi Jinping kehtaa lehtikuvissa vieläpä
        hymyillä vaikka tietää hyvin että omalla maallaan
        Kiinalla on nytten oma lehmä ojassa kun ryssivät
        totaalisti elintarvikehygienian Joulukuussa 2019
        Wuhanin eläintorilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä muuten ootte mieltä tästä uudesta keksinnöstä, kyynärpäätervehdyksestä? Minusta se on suorastaan koominen. Jos tästä koronasta vielä joskus päästään, ruvetaan varmaan hieromaan neniä vastakkain.

        Kyllä mä mielummin halaan ja kättelen
        ihmisiä, toi kyynärpäätervehdys on
        vain räppäreiden keksimä tervehdys
        ja tervehdys ''Yo, Man, What's Up?''


    • Anonyymi

      Viimeksi lauantaina tuli halattua frendejä baarissa. Joo, halaaminen on kivaa kuten joku jo aiemmin tuolla kirjoitti.
      Jos pöpöistä puhutaan niin nenien hierominen on isompi riski kuin halaus.
      Kyynärpäätervehdys tuli koronan myötä.

      Mun tulee useammin halattua frendejä kuin sukulaisia.

      • Anonyymi

        Etkö kelpaa niille frendaille ilman halailaua? Kyllä jokainen JÄRKEVÄ ihminen ymmärtää ettei tällä hetkellä kannata halailla elleti siten halua koronatartuntaa tai halua levittää sitä (tietämättäsi).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kelpaa niille frendaille ilman halailaua? Kyllä jokainen JÄRKEVÄ ihminen ymmärtää ettei tällä hetkellä kannata halailla elleti siten halua koronatartuntaa tai halua levittää sitä (tietämättäsi).

        Toki kelpaa ilman halailuakin mutta meillä on tapana halata kun tavataan.
        Ja frendit kyllä sanoisivat jos olisi jonkinlaisia koronan oireita.

        Levittämisestä on turha puhua yhtään mitään että joku voi levittää, koska niinhän se on että kuka tahansa voi sitä levittää tietämättään, halaa tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö kelpaa niille frendaille ilman halailaua? Kyllä jokainen JÄRKEVÄ ihminen ymmärtää ettei tällä hetkellä kannata halailla elleti siten halua koronatartuntaa tai halua levittää sitä (tietämättäsi).

        Ei pariskunnat välitä hevonvittuakaan
        jostain karanteenisäädöksistä, täällä
        ne on Helsingissä kulkeneet koko kesän
        käsi kädessä, halailleet ja suukotelleet
        julkisilla paikoilla normaaliin tapaan.


      • Anonyymi

        Kivat sulle, mä oon halannut viimeksi
        5 kuukautta sitten mun naisystävääni.
        En ole siis nähnyt/tavannut naisystävääni
        sitten 12.3. jälkeen kertaakaan.

        Ajatella, 5 kuukautta sitten.

        Itse olen mies ja hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki kelpaa ilman halailuakin mutta meillä on tapana halata kun tavataan.
        Ja frendit kyllä sanoisivat jos olisi jonkinlaisia koronan oireita.

        Levittämisestä on turha puhua yhtään mitään että joku voi levittää, koska niinhän se on että kuka tahansa voi sitä levittää tietämättään, halaa tai ei.

        Näin se on mullakin, tykkään enempi
        halata ja kätellä.

        Tuntuu aika ajoin että mun lähipiirissä
        on homofobisia miehiä kun eivät
        tykkää halailusta, vaikken itse olekaan
        homomies.


    • Anonyymi

      10.6 oli intiimiä yhen kans...

      • Anonyymi

        Kivat sulle, mä en oo nähnyt/tavannut
        naisystävääni 5 kuukauteen korona-
        karanteenin takia.


    • Anonyymi

      Vuonna 2002, kun törmäsin eräässä liikkeessä yhteen tuttuun, joka antoi moikkaushalit. Tuokin tapahtui vain siksi, että kyseinen henkilö on aikamoinen räpätäti, jonka tyyliin kuuluu olla normaalia hieman pirteämpi. Lähisukulaisen lääppimisestä on pidempi aika.

    • Kaksi vuotta sitten tutun tuttua.

      • Mylène Farmerin tähden saat paljot synnit anteeksi.


    • Anonyymi

      5 kuukautta sitten 12.3. halasin
      naisystävääni. En ole nähnyt/tavannut
      häntä siis 5 kuukauteen. Kova ikävä
      on häntä. Ollaan vain viestitelty kän-
      nyköillämme nytten. Naisystävä
      täytti 32 vuotta nytten 12.8.

      Itse olen mies ja hetero.

    • Anonyymi

      Kyll maar siit taitaa ol jo ainakii 13 vuot tai enemmänkii.

    • Anonyymi

      Kuka tollo on keksinyt että pitää halata ?Omaa vaimoa voi halata,mutta nykyään näkee tuota älytöntä halaamista joka puolella.Televisiota tollottaessako ovat mallia katsoneet?

    • Anonyymi

      Ehkä kesäkuun alussa. Sittemmin ei mitään läheisyyttä. Niin joo. Asun yksin ja oon jo varhais keski-ikäinen. Joskus on kauhee halipula.

    • Anonyymi

      Olen vanhempi yksinäinen setämies ja kaipaan kovasti helliä ja viattomia halauksia kaikenikäisiltä naisilta. Minulla olisi useitakin halauskohteita mutta eihän se nykyaikana varsinkaan Suomessa ole edes mahdollista että menisi hetken mielijohteesta halaamaan jotain edes puolituntematonta. Saisin varmaankin poliisit kimppuun nopeasti.
      Valitettavasti entisajan tanssitkin on nykyään hyvin vähissä. Niissä sentään saattoi pitää kaunista daamia lähellään!

    • Anonyymi

      Suljetulla osastolla hoitajia painiottelussa tällä vuosituhannella, sen jälkeen on ollut hiljaisempaa.

    • Anonyymi

      Halaus?Halaaminen?Mitä se on ???

    • Anonyymi

      Kun maalaa nappeja eri kohtiin vartaloa ei ole niin fyysinen ikävä.

    • Anonyymi

      En ainakaan 10-vuoteen.

    • Anonyymi

      Naapurin kaunis nainen samaan aikaan hississä.
      Olisipa voinut halata.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe