Kerran näin unta, että rohkaistun ja otin selvää missä hän asustaa. Keräsin itsetuntoni rippeet ja menin ovelle, jonka tuli avaamaan yksi toinen mies. En koskaan tiennyt, että unessa voi tuntea itsensä niin nöyryytetyksi.
:D.
Oletko nainen taikauskoinen? Itse voisin sanoa olevani.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uskon, että unet kuvastaa omaa alitajuntaa sekä toiveita, haaveita, pelkoja, muistoja.
Unet voi myös "ennustaa" siten, että alitajuisesti tiedät jonkin asian ja siksi näet sen unessa kuin "etukäteen". Tiedät siis asian mutta et ole sitä vielä tiedostanut hereillä ollessasi. Tuo on hankala selittää tässä, ehkä ymmärrät.- Anonyymi
En täysin allekirjoita tuota. Unet mielestäni ovat ihmisen havaintoja, ajatuksia, pelkoja, stressiä jne. Aivojen ajatusprosessit eivät pysähdy vaikka ihminen käy lepotilaan.
Voisin väittää että valveilla aloittajan suurin pelko on että ikävänsä kohde on varattu ja se heijastuu hänen unimaailmaan.
Itse en ole taikauskoinen ja unenikin on hyvin johdettavissa valveilla olon aikaisiin tapahtumiin. ajatuksiini, tunteisiini ja pelkoihini.
Minusta on hölmöö ajatella että unet on jotain ennusteita ja maagisia juttuja. Ihan kuin väittäs että ihmisen aivojen ajatukset valveilla olisi jotain ulkopuolisen alienin laittamia enneunia valvetilassa.
ainoa ero unen ja valveen välillä on että valveilla ihminen on tietoisessatilassa ja pystyy ohjaileen ajatuksiaan haluaamaansa suuntaan. Unessa tietoinen puolisko uinuu kauniisti ja alitajunnan osuus elää omaa elämää ilman tietoisenpuolen väliintuloa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täysin allekirjoita tuota. Unet mielestäni ovat ihmisen havaintoja, ajatuksia, pelkoja, stressiä jne. Aivojen ajatusprosessit eivät pysähdy vaikka ihminen käy lepotilaan.
Voisin väittää että valveilla aloittajan suurin pelko on että ikävänsä kohde on varattu ja se heijastuu hänen unimaailmaan.
Itse en ole taikauskoinen ja unenikin on hyvin johdettavissa valveilla olon aikaisiin tapahtumiin. ajatuksiini, tunteisiini ja pelkoihini.
Minusta on hölmöö ajatella että unet on jotain ennusteita ja maagisia juttuja. Ihan kuin väittäs että ihmisen aivojen ajatukset valveilla olisi jotain ulkopuolisen alienin laittamia enneunia valvetilassa.
ainoa ero unen ja valveen välillä on että valveilla ihminen on tietoisessatilassa ja pystyy ohjaileen ajatuksiaan haluaamaansa suuntaan. Unessa tietoinen puolisko uinuu kauniisti ja alitajunnan osuus elää omaa elämää ilman tietoisenpuolen väliintuloaEnhän ole väittänyt mitään maagista tai ennustusta. Siksi "ennustus" oli hipsuissa. Tuo oli hankala selittää kuten sanoin. Ja ymmärsit väärin kuten arvelinkin. Nimenomaan tarkoitin "ennustamisella" sitä, että henkilö tietää asian alitajuisesti, mutta ei ole sitä vielä hiffannut tietävänsä. Olet täsmälleen samaa mieltä kuin minä, selitin vaan vähän huonosti mitä tarkoitin tuolla "ennustamisella". Ymmärrän että ajatukseni on vaikea ymmärtää kun en jaksa aiheeseen nyt paneutua vääntämällä rautalangasta. Jos ei ymmärretä, niin jatketaan matkaa.
- Anonyymi
Selitys tähän uneen voi hyvinkin olla pelko pettymyksestä, jonka tuottaa se, että luulee avaamaan tulleen miehen olevan naisen seurustelukumppani.
Mikäli itse olisin se nainen, jonka oven avaa mies, on selitys, että veljeni käy muutaman kerran vuodessa ja on aina muutaman päivän, koska matka on pitkä. - Anonyymi
En koe olevani taikauskoinen, mutta unia pidän merkityksellisinä alitajunnan ja intuition viesteinä.
Ikäänkuin keijut ja enkelit metaforana..🧚- Anonyymi
Keijut ja enkelit metaforana, voi jeesus että itselleen kirjoittelevan miehen tekstit käy. Jos näet unia keijuista tai enkeleistä, niin se meinaa kaliumin puutetta, eli pitää syödä banaani.
Anonyymi kirjoitti:
Keijut ja enkelit metaforana, voi jeesus että itselleen kirjoittelevan miehen tekstit käy. Jos näet unia keijuista tai enkeleistä, niin se meinaa kaliumin puutetta, eli pitää syödä banaani.
Jokainen tulkitsee ja ymmärtää tekstit täällä tavallaan. En kirjoittanut näkeväni unia keijuista ja enkeleistä.
Pidän niitä ikäänkuin symboleina. Unet ovat toiveita, unelmia tai elämänkokemuksiakin.
Jeesus on paras ja vähin veljemme.
Banaani hyvä välipala.
Mikä saa sinut arvostelemaan toista kirjoittajaa halveksien? Voiko sen kiven kädestään jättää myös heittämättä?
- Anonyymi
Unet on unia eikä mitään muuta
- Anonyymi
Harvemmin näen ihmissuhdeunia, enemmän sellaisia toimintaunia. Olen ainakin lentänyt unessa, ja autolla ajoin kerran , niin etten osannut kääntyä kuin toiseen suuntaan, piti tehdä sellaisia ympyräreittejä, se oli kyllä ihme uni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2083947Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k202983Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2581815Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast371145Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,11145Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?142992Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin77722- 63715
- 176700
- 30657