Olin riemulomalla taasen jälleen kerran ihanalla Pattayalla, rahaa oli mukana kilon verran seteleinä ja olinkin päättänyt rietastella oikein kunnolla.
Olin valinnut perusteellisten työpaikkahaastattelujen tuloksina itselleni 3 opaskaunokaista; kaikki toinen toistaan sievempiä ja siveämpiä. Aina huoneessa kulkivat pyyhe yllänsä suihkun jälkeen eivätkä retostelleet karvat pöyhkeinä nakupelleinä kuten kotimaiset naisemme.
Itse asiassa muistelisin että kaikki olivat nuo epähygieniaa aiheuttavat karvansa kokonaan pois ajaneetkin kuten kunnon ammattilaisen kuuluukin tehdä.
Koitti sitten Jouluaatto.
Puin kaikki punaisiin minimekkoihin ja ostin vielä vilkkuvat tonttuhatut päihinsä kaikille. Sain kävelykadulla sata yläpeukkua.
Menimme laatukuppilaan missä jo sisääntullessa tilasin 3 keskikokoista(?) hummeria. Hovimestari varmisti oikein kynällä ja paperilla että ymmärsinkö kuinka saatanan paljon ne maksaisivat?!
Vahvistin tilauksen ja tekotavoiksi valitsin grillauksen, paiston ja keittämisen koska en tiennyt oppaiden mieltymyksiä. Nämä kun jo olivat menneet istumaan varaten pöydän meren rannalta.
Tilasin vielä kolme pulloa tosi kallista viiniä vaikka tiesin etteivät likat niistä mitään ymmärrä sekä putelin rakastamaani Mekhong- viskiä.
Keräsimme etupäässä turisteista koostuvan ravintolayleisön laajan huomion joka oli tarkoituksenikin.
Tytöt arvostivat suuresti huolenpitoani ja sainkin heiltä sitten makuukammarissa runsaasti hellää huolenpitoa.
Jouluaatto, 3 nuorta opasta ja hummereita.
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maistuiko tosi kallis viini tytöille?
- Anonyymi
Toisin kuin Suomessa lusivat pattajakateelliset raappahousut luulevat, niin baarityttöset eivät häpeile ammattiaan eikä seuralaistaan. He eivät ole vastentahtoisesti mukana, vaan ylpeänä siitä että kelpaavat ja kauppa käy.
Monasti kun olen vienyt heidät takaisin baariinsa vielä saman illan aikana mopolla tai prätkällä, niin ovat pyytäneet saattamaan perille asti. Vielä jos ovat saaneet hotellin minibaarikaapista tai jääkaapistani jonkin breezerin tai vastaavan matkajuomaksi, niin ovat polleaa tyttöä astellessaan tyytyväisen farangin kanssa takaisin kuin yön kuningatar. Siemailevat siellä loput. Mama tarjoaa sitten siinä kohtaa useimmiten jonkin juoman ja herrasmieshän kilauttaa vielä kelloa ennen poistumista seuraavaan kohteeseen.Heh heh..., baarikellon kilautuksella saa likoista ja mammasta tosi ystäviä. Jo vain ryntäävät halailemaan ja pussailemaan mikä ei ole lainkaan epämiellyttävää.
Raha on avoin linja thaityttöjen sydämiin.
Minulla kerran roikkui tallelokeroni avain kaulaketjussa rannalla silloin kun vielä sellaisia oli.
Oppaani sitä hieroskeli ja kysyi mikä se on?
Vastasin että se on avain sinun sydämeesi kultaseni mikä oli saatanan totta.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Heh heh..., baarikellon kilautuksella saa likoista ja mammasta tosi ystäviä. Jo vain ryntäävät halailemaan ja pussailemaan mikä ei ole lainkaan epämiellyttävää.
Raha on avoin linja thaityttöjen sydämiin.
Minulla kerran roikkui tallelokeroni avain kaulaketjussa rannalla silloin kun vielä sellaisia oli.
Oppaani sitä hieroskeli ja kysyi mikä se on?
Vastasin että se on avain sinun sydämeesi kultaseni mikä oli saatanan totta.Saatanan totta kyllä, rahalla kun se on ainoa keino.
Aiemman anon kirjoitukseen viitaten, tiedoksi että vierelläsi ylpeänä kulkenut ei ole ylpeä kun tulee parasta ennen päiväys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan totta kyllä, rahalla kun se on ainoa keino.
Aiemman anon kirjoitukseen viitaten, tiedoksi että vierelläsi ylpeänä kulkenut ei ole ylpeä kun tulee parasta ennen päiväys.Lerpalle parasta ennen päiväys on tullut aikoja sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan totta kyllä, rahalla kun se on ainoa keino.
Aiemman anon kirjoitukseen viitaten, tiedoksi että vierelläsi ylpeänä kulkenut ei ole ylpeä kun tulee parasta ennen päiväys.Kaikella on aikansa. Alku ja loppu. Suomalainen mieskin jää joskus eläkkeelle, ellei tykkää liikaa työstään. Elämäntarinoita on yhtä paljon kuin on ihmisiä ja kaikki muuttuu. Virtaava joki ei ole sekuntiakaan samanlainen koskaan enää. Carpe diem siis, tartu hetkeen! Se ei tule uudelleen. Kuolinvuoteella kadutaan yleensä vain tekemättömiä asioita. Ei elettyä elämää.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikella on aikansa. Alku ja loppu. Suomalainen mieskin jää joskus eläkkeelle, ellei tykkää liikaa työstään. Elämäntarinoita on yhtä paljon kuin on ihmisiä ja kaikki muuttuu. Virtaava joki ei ole sekuntiakaan samanlainen koskaan enää. Carpe diem siis, tartu hetkeen! Se ei tule uudelleen. Kuolinvuoteella kadutaan yleensä vain tekemättömiä asioita. Ei elettyä elämää.
No mutta perskale; elämän totuuksia virtasi tuosta kuin loppumaton lähde.
On ihmisiä jotka paheksuvat kaikkia asioita jotka aiheuttavat mielihyvää keholle ja sielulle.
Vetoavat sitten joko uskonnollisuuteen tai heidän omaan kokemaansa moraaliin.
Hui hai ! ilo irti ja rahaa messiin, Pattayalle ja jo vain saatanallinen riemu repeää niistä saatanan vähäisistä päivistä mitä meillä on elettävänämme.
Näiden paheksujat painukoot viemäriin ja haiskoot siellä.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
On ihmisiä jotka paheksuvat kaikkia asioita jotka aiheuttavat mielihyvää keholle ja sielulle.
Hui hai ! ilo irti ja rahaa messiin, Pattayalle ja jo vain saatanallinen riemu repeää niistä saatanan vähäisistä päivistä mitä meillä on elettävänämme.
Näiden paheksujat painukoot viemäriin ja haiskoot siellä.Lokakuussa päässee taas
- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Näiden paheksujat painukoot viemäriin ja haiskoot siellä.Riemukasta noutajan odottelua Maken mestoilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riemukasta noutajan odottelua Maken mestoilla?
Onko joku taas kuullut Pattayan suomibaarin nimen tällä palstalla ja nyt toistelee sitä nimeä kuin papukaija? Kymmeniä kertoja Pattayalla olen käynyt enkä edes tiedä missä "maken mesta" on enkä ole tavannut koskaan eikä ole tarkoitustakaan tavata. Yhdessä tutussa suomibaarissa ainakin on näköjään aloitettu jo songkranin vietto. Tuli videonpätkää viestinä. Mukana jopa muutama suomalainenkin. Loput thaikkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku taas kuullut Pattayan suomibaarin nimen tällä palstalla ja nyt toistelee sitä nimeä kuin papukaija? Kymmeniä kertoja Pattayalla olen käynyt enkä edes tiedä missä "maken mesta" on enkä ole tavannut koskaan eikä ole tarkoitustakaan tavata. Yhdessä tutussa suomibaarissa ainakin on näköjään aloitettu jo songkranin vietto. Tuli videonpätkää viestinä. Mukana jopa muutama suomalainenkin. Loput thaikkuja.
Sun kannattaa ottaa nasu "oppaaksi", kunhan muistat etukäteen sopia, että anaalikin sopii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kannattaa ottaa nasu "oppaaksi", kunhan muistat etukäteen sopia, että anaalikin sopii!
totta, sinuahan ei oppaaksi voi ottaa koska et ole thaimaassa kymmeniin vuosiin käynyt.
Anonyymi kirjoitti:
totta, sinuahan ei oppaaksi voi ottaa koska et ole thaimaassa kymmeniin vuosiin käynyt.
"Maken mesta" tarkoittaa hänen ylläpitämiään kahta pientä vaatimatonta hotellia jotka ovat suomikonkareiden suosiossa juurikin keskeisen sijaintiensa vuoksi.
Make järjestää aina tapahtumia Itsenäisyyspäivinä, Jouluina sekä Uuden vuoden juhlintana.
Myös meriretkensä ovat hyvin suosittuja.
Huoneet maksavat alkaen 400 bahtia/ vrk.
Tässä vanha esittely kohteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=bS1da41pR5U- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
"Maken mesta" tarkoittaa hänen ylläpitämiään kahta pientä vaatimatonta hotellia jotka ovat suomikonkareiden suosiossa juurikin keskeisen sijaintiensa vuoksi.
Make järjestää aina tapahtumia Itsenäisyyspäivinä, Jouluina sekä Uuden vuoden juhlintana.
Myös meriretkensä ovat hyvin suosittuja.
Huoneet maksavat alkaen 400 bahtia/ vrk.
Tässä vanha esittely kohteesta:
https://www.youtube.com/watch?v=bS1da41pR5UOmalta osalta jäänyt käymättä. Viihdyn parhaiten thainaisten seurassa. Experimentaalisessa mielessä otan joskus naisen mukaan ja menen käymään jossakin suomibaarissa siinä ennen auringonlaskua. En kestä känniläisiä yhtään, jos olen itse selvinpäin. Kännissä ne menee kyllä. Jos löytyy mukavia uusia tuttavuuksia, niin vaihdellaan yhteystiedot ja jos on yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kuten golf tai saariretket tai visiitti johonkin kulttuurikohteeseen, niin voidaan sitten mennä kimpassa. Naiset mukana tietenkin.
Rauhallisia ravintolaillallisia myös pitkän kaavan mukaan hyvässä seurassa paremmissa ravintoloissa. Naiset mukana taas tietenkin. En harrasta treffejä miesten kanssa.
Lähden heti menemään suomibaarista jos polkkatukat alkaa laulaa suomalaista humppaa tai jotakin aikuista naista. Rauhaa rakastavana lähden myös menemään jos paikalla on kovaäänisiä seurueita, ellen satu itse kuulumaan siihen.
Auto on ollut alla viime vuosina aina. On erittäin mukavaa herätä aamulla ilman suunnitelmia. Voi ottaa vaikka kartan käteen tai lähteä randomina vaan ajelemaan. Ilmastoidulla autolla voit ajaa vaikka minne ilman rasittumista ja kuumasta kärsimistä.
Usein olen aamulla tyrkkinyt naisen hereille ja sanonut että mennään. Kun hän kysyy minne, vastaan että en tiedä vielä.
- Anonyymi
Yöllä heräsin siihen kun hoitaja ravisteli minut hereille ja kyseli ihmeissään mitä sinä olen peuhannut noiden vanhojen karvareuhkien kanssa kun olet noin hiestä märkä. Yritin siinä selitellä, että tein taas unissani haavematkan Pattayalle ja rakastelin kolmen oppaan kanssa.
Hoitaja antoi minulle aamulääkkeeni ja jatkoin uniani. - Anonyymi
Siellä ostohelvetit ovat tyhjiä, niin Vaalimaalla kuin muuallakin. Menkää poijjaat siementämähän !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932