Kävin puntarissa painan 92 kg ennen 102 kg. Minusta se on hyvä alku vielä yrtän saada pois lisää. toiset 10 kg. Jätin sokein pois esim. Juon kavin ilman sokeia, karkit sekä pullat ja limut pois. Enemmän kasviksia ja hedelmiä. Nin lopetin myös yö syömisen. Olen jo tyytyväinen tähän astiseen.
Olen laihtunut 10 kg
15
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka pitkä muuten olet? Kannattaa laihduttaa hitaasti n. 0,5-1kg viikossa,on niin pysyvämpää ja painonpudotus kohdistuu läskiin enemmän kuin lihaksiin. Ja lisäksi painoharjoittelulla sekä proteiineilla suojautua lihaskadolta.
- Anonyymi
Ja bmi sinne 19-20, jooko.
- Anonyymi
Hyvin olet onnistunut painonpudotuksessa!
- Anonyymi
Mun mielestä 1 kg ei edes kuulosta paljolta, joka johtunee siitä että olen seurannut hengenvaarallisesta lihava .ojelmaa. Tuossa painossa oleva kykenee vielä liikkumaan suht normaalisti, joten painonpudotus ei pitäisi olla mikään ongelma, jos motivaatiota löytyy. Lisää liikuntaa ja syä vain sen verran minkä kulutat, tuolla reseptillä laihdut varmasti. :))
- Anonyymi
Tiesitkö siinä ohjelmassa moni on jo kuollut. R.I. P heille.Onnea ja menestystä sinulle laihdutukseen, muista myös huolehtia aivojen kemikaali tasapainosta :)
- Anonyymi
Laihan ihmisen typerät neuvot.
Sivusta.
- Anonyymi
Onneksi olkoon. Viidesosa veks on paljon mutta onnistuu, kun haluaa. Siitähän se enemmälti kiinni, mitä lärviin työntää. Voit liikkua kuin hullu mutta ruoka ja sen määrä vähentää tehokkaammin. Sitä ei mainosteta, koska on tympeämpi tapa laihduttaa. Miten muuten aamupala? Onko runsas vai niukka? - cu-
- Anonyymi
Halvutin hyvin tehty!
- Anonyymi
Kiitos kaikille . Olen 175 cm pitkä painoa vieläkin liikaa.
- Anonyymi
Enemmän leveä kuin pitkä ihminen, tsemppiä sinulle. :) Pienin askelin, niin on hyvä. Olet ihana. :)
- Anonyymi
Hienoa ! Jatka samaan malliin, mutta pienin askelin.
- Anonyymi
Tsemppiä, ota marjat mukaan.
- Anonyymi
Itsellä kans paino laskenut -8,1 kg, BMI 27,7, liikunnalla ja keitto ruoka painotteisella ruokavaliolla, vajaassa 4kk:ssa. Jätin viimeksi jugurtin pois, korvasin sen jääteellä ruokajuomana. Hyvä mieli palkintona, tavoite olisi saada vielä reilu -6 kg pois. Haaste vaikeutuu, kun kelit huononee. Asenne ratkaisee 🤔👍
- Anonyymi
Oikealla ruokavaliolla läskit katoaa ja alkaa uusi elämä!
- Anonyymi
Ootko vielä laihiksella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206