Kävin puntarissa painan 92 kg ennen 102 kg. Minusta se on hyvä alku vielä yrtän saada pois lisää. toiset 10 kg. Jätin sokein pois esim. Juon kavin ilman sokeia, karkit sekä pullat ja limut pois. Enemmän kasviksia ja hedelmiä. Nin lopetin myös yö syömisen. Olen jo tyytyväinen tähän astiseen.
Olen laihtunut 10 kg
15
126
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka pitkä muuten olet? Kannattaa laihduttaa hitaasti n. 0,5-1kg viikossa,on niin pysyvämpää ja painonpudotus kohdistuu läskiin enemmän kuin lihaksiin. Ja lisäksi painoharjoittelulla sekä proteiineilla suojautua lihaskadolta.
- Anonyymi
Ja bmi sinne 19-20, jooko.
- Anonyymi
Hyvin olet onnistunut painonpudotuksessa!
- Anonyymi
Mun mielestä 1 kg ei edes kuulosta paljolta, joka johtunee siitä että olen seurannut hengenvaarallisesta lihava .ojelmaa. Tuossa painossa oleva kykenee vielä liikkumaan suht normaalisti, joten painonpudotus ei pitäisi olla mikään ongelma, jos motivaatiota löytyy. Lisää liikuntaa ja syä vain sen verran minkä kulutat, tuolla reseptillä laihdut varmasti. :))
- Anonyymi
Tiesitkö siinä ohjelmassa moni on jo kuollut. R.I. P heille.Onnea ja menestystä sinulle laihdutukseen, muista myös huolehtia aivojen kemikaali tasapainosta :)
- Anonyymi
Laihan ihmisen typerät neuvot.
Sivusta.
- Anonyymi
Onneksi olkoon. Viidesosa veks on paljon mutta onnistuu, kun haluaa. Siitähän se enemmälti kiinni, mitä lärviin työntää. Voit liikkua kuin hullu mutta ruoka ja sen määrä vähentää tehokkaammin. Sitä ei mainosteta, koska on tympeämpi tapa laihduttaa. Miten muuten aamupala? Onko runsas vai niukka? - cu-
- Anonyymi
Halvutin hyvin tehty!
- Anonyymi
Kiitos kaikille . Olen 175 cm pitkä painoa vieläkin liikaa.
- Anonyymi
Enemmän leveä kuin pitkä ihminen, tsemppiä sinulle. :) Pienin askelin, niin on hyvä. Olet ihana. :)
- Anonyymi
Hienoa ! Jatka samaan malliin, mutta pienin askelin.
- Anonyymi
Tsemppiä, ota marjat mukaan.
- Anonyymi
Itsellä kans paino laskenut -8,1 kg, BMI 27,7, liikunnalla ja keitto ruoka painotteisella ruokavaliolla, vajaassa 4kk:ssa. Jätin viimeksi jugurtin pois, korvasin sen jääteellä ruokajuomana. Hyvä mieli palkintona, tavoite olisi saada vielä reilu -6 kg pois. Haaste vaikeutuu, kun kelit huononee. Asenne ratkaisee 🤔👍
- Anonyymi
Oikealla ruokavaliolla läskit katoaa ja alkaa uusi elämä!
- Anonyymi
Ootko vielä laihiksella?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686777
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes522101- 562078
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200- 541192
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571184Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927