Olen laihtunut 10 kg

Anonyymi

Kävin puntarissa painan 92 kg ennen 102 kg. Minusta se on hyvä alku vielä yrtän saada pois lisää. toiset 10 kg. Jätin sokein pois esim. Juon kavin ilman sokeia, karkit sekä pullat ja limut pois. Enemmän kasviksia ja hedelmiä. Nin lopetin myös yö syömisen. Olen jo tyytyväinen tähän astiseen.

15

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka pitkä muuten olet? Kannattaa laihduttaa hitaasti n. 0,5-1kg viikossa,on niin pysyvämpää ja painonpudotus kohdistuu läskiin enemmän kuin lihaksiin. Ja lisäksi painoharjoittelulla sekä proteiineilla suojautua lihaskadolta.

• Anonyymi

Ja bmi sinne 19-20, jooko.

• Anonyymi

Hyvin olet onnistunut painonpudotuksessa!

• Anonyymi

Mun mielestä 1 kg ei edes kuulosta paljolta, joka johtunee siitä että olen seurannut hengenvaarallisesta lihava .ojelmaa. Tuossa painossa oleva kykenee vielä liikkumaan suht normaalisti, joten painonpudotus ei pitäisi olla mikään ongelma, jos motivaatiota löytyy. Lisää liikuntaa ja syä vain sen verran minkä kulutat, tuolla reseptillä laihdut varmasti. :))

• Anonyymi

Tiesitkö siinä ohjelmassa moni on jo kuollut. R.I. P heille.Onnea ja menestystä sinulle laihdutukseen, muista myös huolehtia aivojen kemikaali tasapainosta :)

• Anonyymi

Laihan ihmisen typerät neuvot.
        Sivusta.

• Anonyymi

Onneksi olkoon. Viidesosa veks on paljon mutta onnistuu, kun haluaa. Siitähän se enemmälti kiinni, mitä lärviin työntää. Voit liikkua kuin hullu mutta ruoka ja sen määrä vähentää tehokkaammin. Sitä ei mainosteta, koska on tympeämpi tapa laihduttaa. Miten muuten aamupala? Onko runsas vai niukka? - cu-

• Anonyymi

Halvutin hyvin tehty!

• Anonyymi

Kiitos kaikille . Olen 175 cm pitkä painoa vieläkin liikaa.

• Anonyymi

Enemmän leveä kuin pitkä ihminen, tsemppiä sinulle. :) Pienin askelin, niin on hyvä. Olet ihana. :)

• Anonyymi

Hienoa ! Jatka samaan malliin, mutta pienin askelin.

• Anonyymi

Tsemppiä, ota marjat mukaan.

• Anonyymi

Itsellä kans paino laskenut -8,1 kg, BMI 27,7, liikunnalla ja keitto ruoka painotteisella ruokavaliolla, vajaassa 4kk:ssa. Jätin viimeksi jugurtin pois, korvasin sen jääteellä ruokajuomana. Hyvä mieli palkintona, tavoite olisi saada vielä reilu -6 kg pois. Haaste vaikeutuu, kun kelit huononee. Asenne ratkaisee 🤔👍

• Anonyymi

Oikealla ruokavaliolla läskit katoaa ja alkaa uusi elämä!

• Anonyymi

Ootko vielä laihiksella?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6777
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      52
      2101
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2078
    4. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1200
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1192
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      57
      1184
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1071
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      950
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      938
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      927
    Aihe