Olen laihtunut 10 kg

Anonyymi

Kävin puntarissa painan 92 kg ennen 102 kg. Minusta se on hyvä alku vielä yrtän saada pois lisää. toiset 10 kg. Jätin sokein pois esim. Juon kavin ilman sokeia, karkit sekä pullat ja limut pois. Enemmän kasviksia ja hedelmiä. Nin lopetin myös yö syömisen. Olen jo tyytyväinen tähän astiseen.

15

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuinka pitkä muuten olet? Kannattaa laihduttaa hitaasti n. 0,5-1kg viikossa,on niin pysyvämpää ja painonpudotus kohdistuu läskiin enemmän kuin lihaksiin. Ja lisäksi painoharjoittelulla sekä proteiineilla suojautua lihaskadolta.

    • Anonyymi

      Ja bmi sinne 19-20, jooko.

    • Anonyymi

      Hyvin olet onnistunut painonpudotuksessa!

    • Anonyymi

      Mun mielestä 1 kg ei edes kuulosta paljolta, joka johtunee siitä että olen seurannut hengenvaarallisesta lihava .ojelmaa. Tuossa painossa oleva kykenee vielä liikkumaan suht normaalisti, joten painonpudotus ei pitäisi olla mikään ongelma, jos motivaatiota löytyy. Lisää liikuntaa ja syä vain sen verran minkä kulutat, tuolla reseptillä laihdut varmasti. :))

      • Anonyymi

        Tiesitkö siinä ohjelmassa moni on jo kuollut. R.I. P heille.Onnea ja menestystä sinulle laihdutukseen, muista myös huolehtia aivojen kemikaali tasapainosta :)


      • Anonyymi

        Laihan ihmisen typerät neuvot.
        Sivusta.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon. Viidesosa veks on paljon mutta onnistuu, kun haluaa. Siitähän se enemmälti kiinni, mitä lärviin työntää. Voit liikkua kuin hullu mutta ruoka ja sen määrä vähentää tehokkaammin. Sitä ei mainosteta, koska on tympeämpi tapa laihduttaa. Miten muuten aamupala? Onko runsas vai niukka? - cu-

    • Anonyymi

      Halvutin hyvin tehty!

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille . Olen 175 cm pitkä painoa vieläkin liikaa.

      • Anonyymi

        Enemmän leveä kuin pitkä ihminen, tsemppiä sinulle. :) Pienin askelin, niin on hyvä. Olet ihana. :)


    • Anonyymi

      Hienoa ! Jatka samaan malliin, mutta pienin askelin.

    • Anonyymi

      Tsemppiä, ota marjat mukaan.

    • Anonyymi

      Itsellä kans paino laskenut -8,1 kg, BMI 27,7, liikunnalla ja keitto ruoka painotteisella ruokavaliolla, vajaassa 4kk:ssa. Jätin viimeksi jugurtin pois, korvasin sen jääteellä ruokajuomana. Hyvä mieli palkintona, tavoite olisi saada vielä reilu -6 kg pois. Haaste vaikeutuu, kun kelit huononee. Asenne ratkaisee 🤔👍

    • Anonyymi

      Oikealla ruokavaliolla läskit katoaa ja alkaa uusi elämä!

    • Anonyymi

      Ootko vielä laihiksella?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe