palstarouvaltamme sellaisen kirjoituksen joka osoittaisi hänen käyneen edes kerran Pattayalla? Itse on ole sellaista huomannut kymmenessä vuodessa.
Sen sijaan olemme saaneet lukea mielisairaita rääkäisyjä jotka eivät matkailua sinne edes sivua.
Onko joku joskus koskaan milloinkaan lukenut
20
62
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäli rouvalla tarkoitat Senssua, niin hän on aijannut kuvansakin Pattayalta, jota ainuttakaan en ole sinulta havainnut, koska sinulla on vain sanoja eri järjestyksessä niiden pääsääntöisen tarkoituksen ollen pienen egosi nostatus tällä hullujen palstalla, mutta hulluhan sinä oletkin joten olet löytänyt paikkasi.
- Anonyymi
Ei senssu mitään ole aijannut Pattayalta. Aijasi vaan jonkun vanhan thainaisen kuvan Pattaya beachilta. Kuva oli vähintään viisi vuotta vanha, sillä siinä rantaremontti ei ollut edes alkanut vielä. Vaatteista päätellen kuva oli jotakin vuodelta 2005.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei senssu mitään ole aijannut Pattayalta. Aijasi vaan jonkun vanhan thainaisen kuvan Pattaya beachilta. Kuva oli vähintään viisi vuotta vanha, sillä siinä rantaremontti ei ollut edes alkanut vielä. Vaatteista päätellen kuva oli jotakin vuodelta 2005.
Olisiko tuo aijaannut kuvan Pattksen moottoriradalta joskus ehkä muinoin?
Prätkän vastaohjauksesta sitten väännettin ainaski viisi vuotta tai silleen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aijannut mitään ja on aijannut, ajattele ensin, kirjoita sitten.
Oletko nähnyt nasun aijauksia, entä omiasi, minä en. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole aijannut mitään ja on aijannut, ajattele ensin, kirjoita sitten.
Oletko nähnyt nasun aijauksia, entä omiasi, minä en.Nasu elää Pattayaelämäänsä juutuupin ja novelliensa kautta, sekä fanittaen itse itseänsä.
Kaverin elämänkumppani on internet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nasu elää Pattayaelämäänsä juutuupin ja novelliensa kautta, sekä fanittaen itse itseänsä.
Kaverin elämänkumppani on internet.mikä on palstapäivystäjän elämänkumppani.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nasu elää Pattayaelämäänsä juutuupin ja novelliensa kautta, sekä fanittaen itse itseänsä.
Kaverin elämänkumppani on internet.Vilkaise huviksesi peiliin. Näet tämän palstan ylivoimaisen aktiivin, joka ei ole ollut päivääkään pois täältä ainakaan vuoden 2014 joulusta lähtien. Ei yhtään päivää. Natsi oli vuosia poissa. Ei tainnut kirjoittaa tänne 2016-2018 kuin pari kirjoitusta. Sinä kirjoitit vähintään satatuhatta. Otapas poju myös itsekritiikki peliin, ennenkuin availet suutasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on palstapäivystäjän elämänkumppani.?
Kuksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuksa.
Hauvoille keitti riisiä 10 kiloa joka päivä. Sen mää muistan. Se oli kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauvoille keitti riisiä 10 kiloa joka päivä. Sen mää muistan. Se oli kivaa.
Ja sitten se Sensu haasto kaikki tappelemaan Stadin Makkaratalolle perjantaina. Sen mää muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkaise huviksesi peiliin. Näet tämän palstan ylivoimaisen aktiivin, joka ei ole ollut päivääkään pois täältä ainakaan vuoden 2014 joulusta lähtien. Ei yhtään päivää. Natsi oli vuosia poissa. Ei tainnut kirjoittaa tänne 2016-2018 kuin pari kirjoitusta. Sinä kirjoitit vähintään satatuhatta. Otapas poju myös itsekritiikki peliin, ennenkuin availet suutasi.
Osoitat kiukkusi väärälle henkilölle fanittaen mielipuolta, uudistan kysymyksen nasun ja sinun kuviasi koskien.
- Anonyymi
Tjaah... tarkoittaneeko aloittaja Hra Nasu aloituksessaan Senssukkaa?
Muistelisin Senssukan kertoneen, että hän ei ole ikinä Pattayalla käynyt. Tätä käymättömyytään en kuitenkaan näkisi mitenkään syyksi sille, ettei hänellä olisi oikeutta osallistua keskusteluun tällä palstalla.
Kannattaa kuitenkin huomioida kokonaisuus ja se, että Senssukka on kirjoittelunsa motivaatioksi maininnut vittuilun.- Anonyymi
Nooh köh.....onko kirjoitteluissa muitakin motivaatioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooh köh.....onko kirjoitteluissa muitakin motivaatioita?
En ole huomannut muita motivaatioita Senssukalle kuin vittuilun, hän elää sillä kun saa siitä sitten huomiota. Hänelle on samantekevää onko myönteistä vai kielteistä.
Ai niin, onko Senssukka saanut ikinä koskaan myöteistä palautetta tuhansille rääkäisyilleen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole huomannut muita motivaatioita Senssukalle kuin vittuilun, hän elää sillä kun saa siitä sitten huomiota. Hänelle on samantekevää onko myönteistä vai kielteistä.
Ai niin, onko Senssukka saanut ikinä koskaan myöteistä palautetta tuhansille rääkäisyilleen?Ole mies nasu, ole vain ihan rohkeasti siniselläsi.
- Anonyymi
Minä käyn Pattyalla haaveissani pari kertaa vuodessa. Haaveissani rakastelen oppaiden kanssa, mutta herättyäni huomaan vuoteessani olevan kaksi vanhaa koirankarvareuhkaa,
nasuvaanKiitoksia muisteloistasi.
Muistan erään muslimiherrasmiehen tarinointia vuosien takaa.
Hän oli ottanut pienen vuohen sänkykaverikseen. Kysyin että eikö vuohen sätkiminen häiritse ja kuinka vaimosi tuohon suhtautuu?
Vastasi että vaimo on siirtynyt olkkarin sohvalle ja sieltä tuo määkii enemmän kuin tämä nykyinen vaimoni.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Kiitoksia muisteloistasi.
Muistan erään muslimiherrasmiehen tarinointia vuosien takaa.
Hän oli ottanut pienen vuohen sänkykaverikseen. Kysyin että eikö vuohen sätkiminen häiritse ja kuinka vaimosi tuohon suhtautuu?
Vastasi että vaimo on siirtynyt olkkarin sohvalle ja sieltä tuo määkii enemmän kuin tämä nykyinen vaimoni.Näinhän se elämäni menee.
nasuvaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se elämäni menee.
nasuvaanNasuhan on jo pitkään ollut lammas/vuohiseksin henkilökohtainen asiantuntija. Niin se taitaa mennä näillä omegoilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932