Runoja jos kerrakseen

Anonyymi

Ajattelin, että tämä palsta kaipaa jotain taidetta. Tähän voisi lisätä runoja.

6

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pilvet lipuvat kaukaisuuteen.
      Palstasta hävisi järki avaruuteen.
      Apinoita on kerrakseen.
      Torikatua vandalisoimiseen.
      Turvattomuus kasvaa kadulla.
      Ahdistuksen hikikarpalot valuvat ohimolla.
      Katuvaloista säästetään.
      Sekö on huoli nykypäivän tään.
      Maailmalla lapset näkee nälkää.
      Täällä kaikki kukkaronsa pennosensa säästää.

    • Torikadulle uskalla mennä en, siellä meno on helvetillinen. Mittanauhaa mukana kannan ain', jos vinoon parkkeerajan kiinni saisin vain. Silloin tiedän mitä mä tehdä voin, Liksa-palstalle siitä raportoin.

      • Anonyymi

        Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.

        Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
        Olisiko se torikadun häslinki
        Vai vilinä?
        Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
        Huligaanit ne pelikaaneja on
        Ei huolen häivää heillä oo.
        Torikatu torikatu
        Vilskettä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
        Olisiko se torikadun häslinki
        Vai vilinä?
        Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
        Huligaanit ne pelikaaneja on
        Ei huolen häivää heillä oo.
        Torikatu torikatu
        Vilskettä on.

        Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
        joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
        vain minä olen oikeassa aatteineni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
        joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
        vain minä olen oikeassa aatteineni.

        Lasu ilmoitus kontoltasi kenties puuttuu?
        Rakkaus lapsiasi kohtaan kenties uupuu?
        Sossun apuja täällä palstalla kovasti parjataan, mutta taitaa joskus olla ihan paikallaan.
        Suosittelen sulle Torikadulle jo liidä, ja Siun Sotelta apua pyydä!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1133
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      995
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      832
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      96
      774
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      222
      610
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe