Ajattelin, että tämä palsta kaipaa jotain taidetta. Tähän voisi lisätä runoja.
Runoja jos kerrakseen
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pilvet lipuvat kaukaisuuteen.
Palstasta hävisi järki avaruuteen.
Apinoita on kerrakseen.
Torikatua vandalisoimiseen.
Turvattomuus kasvaa kadulla.
Ahdistuksen hikikarpalot valuvat ohimolla.
Katuvaloista säästetään.
Sekö on huoli nykypäivän tään.
Maailmalla lapset näkee nälkää.
Täällä kaikki kukkaronsa pennosensa säästää. Torikadulle uskalla mennä en, siellä meno on helvetillinen. Mittanauhaa mukana kannan ain', jos vinoon parkkeerajan kiinni saisin vain. Silloin tiedän mitä mä tehdä voin, Liksa-palstalle siitä raportoin.
- Anonyymi
Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.
Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
Olisiko se torikadun häslinki
Vai vilinä?
Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
Huligaanit ne pelikaaneja on
Ei huolen häivää heillä oo.
Torikatu torikatu
Vilskettä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
Olisiko se torikadun häslinki
Vai vilinä?
Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
Huligaanit ne pelikaaneja on
Ei huolen häivää heillä oo.
Torikatu torikatu
Vilskettä on.Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
vain minä olen oikeassa aatteineni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
vain minä olen oikeassa aatteineni.Lasu ilmoitus kontoltasi kenties puuttuu?
Rakkaus lapsiasi kohtaan kenties uupuu?
Sossun apuja täällä palstalla kovasti parjataan, mutta taitaa joskus olla ihan paikallaan.
Suosittelen sulle Torikadulle jo liidä, ja Siun Sotelta apua pyydä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972