Ajattelin, että tämä palsta kaipaa jotain taidetta. Tähän voisi lisätä runoja.
Runoja jos kerrakseen
6
82
Vastaukset
- Anonyymi
Pilvet lipuvat kaukaisuuteen.
Palstasta hävisi järki avaruuteen.
Apinoita on kerrakseen.
Torikatua vandalisoimiseen.
Turvattomuus kasvaa kadulla.
Ahdistuksen hikikarpalot valuvat ohimolla.
Katuvaloista säästetään.
Sekö on huoli nykypäivän tään.
Maailmalla lapset näkee nälkää.
Täällä kaikki kukkaronsa pennosensa säästää. Torikadulle uskalla mennä en, siellä meno on helvetillinen. Mittanauhaa mukana kannan ain', jos vinoon parkkeerajan kiinni saisin vain. Silloin tiedän mitä mä tehdä voin, Liksa-palstalle siitä raportoin.
- Anonyymi
Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta on tuo runo. Hieno sellainen. Hyvin on kiteytetty tuo Torikadun hulina ja vilske meno! Ei sitä kukkaa kato pitkään.
Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
Olisiko se torikadun häslinki
Vai vilinä?
Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
Huligaanit ne pelikaaneja on
Ei huolen häivää heillä oo.
Torikatu torikatu
Vilskettä on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksa-palstalle jokainen raportoida voi
Olisiko se torikadun häslinki
Vai vilinä?
Ei sitä tiedä kukaan ikinä.
Huligaanit ne pelikaaneja on
Ei huolen häivää heillä oo.
Torikatu torikatu
Vilskettä on.Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
vain minä olen oikeassa aatteineni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus hakkaan lapsiani joskus olen seko
joskus määrään kaikkia jotka ovat erimieltä asioista
vain minä olen oikeassa aatteineni.Lasu ilmoitus kontoltasi kenties puuttuu?
Rakkaus lapsiasi kohtaan kenties uupuu?
Sossun apuja täällä palstalla kovasti parjataan, mutta taitaa joskus olla ihan paikallaan.
Suosittelen sulle Torikadulle jo liidä, ja Siun Sotelta apua pyydä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599