Aihe

Iloa elämään

Anonyymi

Kun Haapavedellä ei tuo kansanopisto laita meille keski-ikäisille ja vanhemmille ihmisille mitään mieluisia kursseja vaikka olen käynyt niitä ehdottamassalaitetaan itse kurssi pystyyn ja kerätään kurssista pitävät ihmiset yhteen ja varmasti on hauskaa ja vaihtelua elämään ,kun aika käy pitkäksi ja tylsistyy kun talvella ei Täällä mitään ole. Esim kursseista,Hyvää oloa kaamokseen, intialainen päähieronta,sisäkukkien hoito,enerkiahoito, muistelua vanhat valokuvat, tehdään pieni näytelmä (vois käydä esittämässä sen sitten vanhusten palvelukeskuksessa ) lauluilta,jne.. Jokainen voisi esittää minkä kurssin haluaisi pitää,minä voisin pitää noista esittämästäni kursseista jonkin. Olisko halukkaita? Kursseilla käsiteltäisiin vain kerralla se aihe mikä on ohjelmassa niinkuin kansanopistossa. Jokainen voisi vuorollaan pitää kurssia omissa tiloissa ellei ole yleistä tilaa esim. Kirjaston takahuone tms.

10

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kaupungin kaikki rahat pannaan alaikäisten harrastusmahdollisuuksin

jostain syystä

• Anonyymi

Noita kai pitäisi ehdottaa Jokihelmen kansalaisopistolle eikä kansanopistolle. Ovat eri asia.

• Anonyymi

Sama se oli kansan tai kansalais toivottavasti lukijat ymmärsivät mitä tarkoitin vaikka sanamuoto ei justiinsa ollut oikea väliäkö sillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama se oli kansan tai kansalais toivottavasti lukijat ymmärsivät mitä tarkoitin vaikka sanamuoto ei justiinsa ollut oikea väliäkö sillä.

Kaikkea on ehdotettu mutta turhaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanhan m a k k a r i vaikka se pitäis olla makuuhuone ,m a i k k a r i Mainostelevisio,jne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelin kun makramee kurssille ei ollut ilmoittautunut väkeä..sehän on nyt suuressa suosiossa,ja vie kuulemma mennessään..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelin kun makramee kurssille ei ollut ilmoittautunut väkeä..sehän on nyt suuressa suosiossa,ja vie kuulemma mennessään..

Mikä sellainen kurssi on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sellainen kurssi on?

Sidotaan solmuilla seinävaate,amppeli,tai mitä nyt keksitäänkin...todella helppoa ja mukavaa,kunhan oppii tekniikan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanotaanhan m a k k a r i vaikka se pitäis olla makuuhuone ,m a i k k a r i Mainostelevisio,jne...

Joo mä tzikasin makkarin ikunast. hesan kundi.

• Anonyymi

Kyllä ne eri oppilaitoksia ovat: kansanopisto ja kansalaisopisto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      279
      19870
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13963
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      10584
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      73
      7795
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      362
      4781