Meinaako ameriikassa mustat aloittaa

Anonyymi

sisällissodan, jopa yle raportoi mellakoista useissa kaupungeissa. Tummat oli ihan rynnäkkökivääreillä aseistautuneita, aika vakavalta jo vaikuttaa.

24

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei varmaan vielä, mutta jos Trump voittaa vaalit uudestaan, ehkä alkaa sisällissota, ja USA jakautuu kahteen osaan.

    • Anonyymi

      Eihän sitä tiedä jos torikadulla alkaa rintama nousemmaa kun sen verran niitä pelikaaneja ajaa väärin sitä tietä.

      • Anonyymi

        Viherpunikki anarkistit parkkeeraa jo autojaan vinoon Pielisnetielle ärsyttääkseen mittanauha joukkoja jotka ei vinopysäköintiä salli missään olosuhteissa, ja siksi ne mittailee onko autot vinossa. Sitten tulee konflikti ja mittnauhaporukka havaittuaan vinossa olevan auton heittää metallikuorisella mittanauhalla viherpunikki anarkistia pääkuoreen johon nousee patti. Siitä kimpaantuneena viherpunikki anarkistit alkaa parkkeerata autoja jo jalkakäytävälle poikittaain.
        Alkaa valtava ryysis jossa aletaan käyttää jo nyrkkejä ja pesäpallomailoja tappeluvälineinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherpunikki anarkistit parkkeeraa jo autojaan vinoon Pielisnetielle ärsyttääkseen mittanauha joukkoja jotka ei vinopysäköintiä salli missään olosuhteissa, ja siksi ne mittailee onko autot vinossa. Sitten tulee konflikti ja mittnauhaporukka havaittuaan vinossa olevan auton heittää metallikuorisella mittanauhalla viherpunikki anarkistia pääkuoreen johon nousee patti. Siitä kimpaantuneena viherpunikki anarkistit alkaa parkkeerata autoja jo jalkakäytävälle poikittaain.
        Alkaa valtava ryysis jossa aletaan käyttää jo nyrkkejä ja pesäpallomailoja tappeluvälineinä.

        Tästä voisi kehitellä jonkin Game of thoristreet-sarjan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voisi kehitellä jonkin Game of thoristreet-sarjan!

        Kame of torikatu sarja oisi mainio idea. Voisi samalla raportoida näistä huligaaneista jotka vandalisoivat ajamalla torikatua väärään suuntaan.


    • Anonyymi

      Eihän afrosakilla olisi mitään mahiksia, vaikka olisi äärivasuritkin puolellaan.

      • Anonyymi

        Onko se muuten toteen näytetty, että intiaanit olivat siellä Trumpin nykyvaltioissa aboriginaaleja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se muuten toteen näytetty, että intiaanit olivat siellä Trumpin nykyvaltioissa aboriginaaleja?

        Äitis taisikin olla seisaaltaan synnyttäjä.


    • Anonyymi

      Siellä on ihan kaikenvärisii valamiina pistämään Rasse-Trumpille jauhot suuhun.

      • Anonyymi

        Ei ne mustat rupuliviilekkeet pärjää ellei armeija nouse Trumppia vastaan.


      • Anonyymi

        Siis vasemmistolaisia.....


    • Rasse-Rumppi putovaa itsestään pois kun tulloo vaalit. Pidenistä tulloo resitentti ja sitten tilanne rauhottuu kun ei oo enää kahjoo Valakosessa talossa.

    • Anonyymi

      wenezuellan tuhosivat- kun ottivat vallan, elikkä elämänsä tuhoojat taas hilluvat usas

      • Anonyymi

        Mikä hätä niillä mustilla oikein on? Jos minä olisin Trump, häätäisin heidät kaikki ulos, menkööt sinne, missä on hyvä olla. Heidän olopaikkansa on Afrikka, miksi tunkeutua puoliväkisin toisille mantereille mekkaloimaan, tekemään sitä samaa, minkä vuoksi ovat olevinaan paenneet kotimaistaan. Mikään ei ole hyvin, aina löytyy valittamista.
        Tällä meiningillä ei sympatiaa heru. Jos valkoiset tekisivät samoin kuin mustat, mitähän tapahtuisi? Mikä oikeus mustilla on riehua, silläkö he luulevat asioiden korjaantuvan?
        Ei mene kauan, kun hävitys ja riekkuminen leviää kaikkialle, saattaa pian turvapaikat olla tiukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hätä niillä mustilla oikein on? Jos minä olisin Trump, häätäisin heidät kaikki ulos, menkööt sinne, missä on hyvä olla. Heidän olopaikkansa on Afrikka, miksi tunkeutua puoliväkisin toisille mantereille mekkaloimaan, tekemään sitä samaa, minkä vuoksi ovat olevinaan paenneet kotimaistaan. Mikään ei ole hyvin, aina löytyy valittamista.
        Tällä meiningillä ei sympatiaa heru. Jos valkoiset tekisivät samoin kuin mustat, mitähän tapahtuisi? Mikä oikeus mustilla on riehua, silläkö he luulevat asioiden korjaantuvan?
        Ei mene kauan, kun hävitys ja riekkuminen leviää kaikkialle, saattaa pian turvapaikat olla tiukassa.

        (Ei mene kauan, kun hävitys ja riekkuminen leviää kaikkialle, saattaa pian turvapaikat olla tiukassa.)

        valtausta tuo turvan juoksu on kun ei siitä ole voinut edes oikeilla sanoilla kuvata
        - näin on luotu islamin levitystä vallanhaluineen ja suvakimaitten alistus siin on mielis
        - mikään muu näillä ei tosiaan ole mielis


    • Rumpin kannatus jää jälkeen Pidenistä. Edes Trumpin oma tv-kanava Fox News ei jaksa enää tukea Trumpia vaan haastaa avoimesti Trumpin valheey haastattelussa. Tulevaisuudessa Trumpin aika muistetaan historiassa jaksona jolloin amerikkalaiset joutuivat tilapäiseen mielenhäiriön äänestäessään tämän ukkelin valtaan. Se on myös esimerkki siitä kuinka tehokkaasti Venäjä onnistui manipuloimaan vaaleja.

      • Anonyymi

        Minulle aivan sama, kenestä tulee Yhdysvaltojen seuraava presidentti, mutta olisi viihdyttävää lukea suomen vastuullisen median itkupotkuraivareita ja koliikkikohtauksia, kun häviävät toiset presidentin vaalit jos Trumppi valitaan uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle aivan sama, kenestä tulee Yhdysvaltojen seuraava presidentti, mutta olisi viihdyttävää lukea suomen vastuullisen median itkupotkuraivareita ja koliikkikohtauksia, kun häviävät toiset presidentin vaalit jos Trumppi valitaan uudestaan.

        Sitä nämä liberaali kukkahattutädit on vuosikausien mekastamisella saanu aikaan. Naatitaan nyt seuraamuksista.


      • Anonyymi

        Saiko myös venakot äänestää Amerikan vaaleissa? Toivottavasti saavat tulevaisuudessakin niin että entinen valitaan. On nääs oikeat otteet hänellä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      57
      2926
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      998
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      997
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      844
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      771
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      95
      729
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      615
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      585
    Aihe