Ilmainen ehkäisy kelpaa Oulussa

Anonyymi

On se hyvä että Oulussa ilmainen ehkäisy kelpaa. Mutta miten saataisiin nämä lestat ehkäisemään?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempaa se paljaalla on. En ole kyllä vuosiin nussinut ketään. Tekee kyllä mieli. Ehkä vielä tänä kesänä...

      • Anonyymi

        Itse jouduin pari vuotta sitten maksamaan gynen ja pillerit. Sama ob nytkin.

        Ei ole oikein, ettö maksamme, jotta muut saavat naida ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jouduin pari vuotta sitten maksamaan gynen ja pillerit. Sama ob nytkin.

        Ei ole oikein, ettö maksamme, jotta muut saavat naida ilmaiseksi.

        Minulle opetettiin että seksi kuuluu vain avioliittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jouduin pari vuotta sitten maksamaan gynen ja pillerit. Sama ob nytkin.

        Ei ole oikein, ettö maksamme, jotta muut saavat naida ilmaiseksi.

        Miksi yhteiskunnan pitäisi makssa ehköisyvälineet 16.20-vuotiaille.

        Missä on nuorten oma vastuu omasta kehostaan ja käytöksestään?? Turha vedota teiniraskauksien abortteihin - vastuu pitää olla nuorella itsellään tänä päivänä. Tämä on taas sitä yhteiskunnan paapomista - kaikki pitäisi tulla veronmaksajilta eli yhteiskunnalta.

        Tänä päivänä pitäisi jokaisella olla riittävästi tietoa ehkäisyasioista paitsi lestanuorilla, jotka elävät vielä Abrahamin aikaa, mutta heillä seksi on sallittua vain avioliitossa, mutta harrastavat he sitä suviseuroissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse jouduin pari vuotta sitten maksamaan gynen ja pillerit. Sama ob nytkin.

        Ei ole oikein, ettö maksamme, jotta muut saavat naida ilmaiseksi.

        Halvemmaksi se tulee kuin kakarat jotka enin osa syntyy tänne maailmaan jossa ovat vailla työtä ja ovat palvelunkuluttajia.

        Sun torttu on varmaan niin iso että sen tutkiminen oli kalliimpaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yhteiskunnan pitäisi makssa ehköisyvälineet 16.20-vuotiaille.

        Missä on nuorten oma vastuu omasta kehostaan ja käytöksestään?? Turha vedota teiniraskauksien abortteihin - vastuu pitää olla nuorella itsellään tänä päivänä. Tämä on taas sitä yhteiskunnan paapomista - kaikki pitäisi tulla veronmaksajilta eli yhteiskunnalta.

        Tänä päivänä pitäisi jokaisella olla riittävästi tietoa ehkäisyasioista paitsi lestanuorilla, jotka elävät vielä Abrahamin aikaa, mutta heillä seksi on sallittua vain avioliitossa, mutta harrastavat he sitä suviseuroissa...

        Siksi, kunnes on signaali, että älkää tehkö samaa vahinkoa jota jälkipolvet teki. Nehän oli monet äitejä ja isiä jo 25 vuotiaana ja yleensä. Ja jälki oli sen mukaista. Henkistä ja rahallista pääomaa menetettiin.

        Kyllä vaatii ehkäisystä on kuitenkin sillä nuorella, jonka pitää muistaa rullata se oikein säilytetty kortonki kikkelin päälle.!


    • Anonyymi

      Oletko käynyt paikalla itse toteamassa....

      • Anonyymi

        Siinä taas jonkun älypään kommentti. Olisikohan lukenut lehdessä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe