Kympin parturit

Anonyymi

Miesten parturointi kympillä ei ole kannattavaa toimintaa. Ei vielä kahdellakaan kympillä.

Hiusten leikkuun kustannukset muodostuvat seuraavista osista: tuotteet ja työvälineet, toimitilat, kalusteet, sähköt, vedet, vakuutusturva, puhelin, kirjanpito, kassa, pankki, maksupääte, kurssit/koulutus, asiantuntijuus, edustus, messut, markkinointi, palkka, asiakasviihtyvyys, arvonlisävero, YEL-maksu, jne.

Puolen tunnin hiustenleikkuusta pitää periä noin 30 euroa, jotta myynnistä saadaan hoidetuksi kaikki määrätyt velvoitteet. Tällöin verotettavan palkan osuudeksi jää noin 7,5 euroa yhtä asiakasta kohti. Harvoin on asiakkaita jokaiselle työtunnille, mikä vielä pienentää ansiota.

Lieksassakin on ollut 15 euron partureita. Tuskin veroja ja eläkemaksuja, saatikka muita maksuja on silloin maksettu.

14

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein vain yhden aloituksen. S24 monistaa aloituksia jostakin syystä!

      • Anonyymi

        Kannattavuus riippuu aivan siitä kuinka paljon niitä asiakkaita on. Minä en maksa hiusten leikkuusta 20euroa enempää.

        Ja satasen leikkuu tuskin on tasokkaampaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattavuus riippuu aivan siitä kuinka paljon niitä asiakkaita on. Minä en maksa hiusten leikkuusta 20euroa enempää.

        Ja satasen leikkuu tuskin on tasokkaampaa

        Tuskin missään parturissa on jokaiselle työntekijälle asiakkaita päivän jokaiselle tunnille. En suosi veronkiertoa ja mene alle 25 euron parturiin. Lieksan taso näyttää olevan hieman alle 30 euron luokkaa. Joensuussa hieman enemmän ja Etelä-Suomessa reilusti enemmän.


    • Anonyymi

      Tuskin tehokkuudella ja vauhdilla kilpaillaan, vaan laadulla. Olen varma, ettei kympin parturi ole saanut parturi-kampaajan perustutkintoa, joka kestää kahdesta kolmeen vuoteen. Parturi-kampaaja tarvitsee saamansa koulutuksen jälkeen työssään silmää eri hiustyyleille ja kyvyn nopeasti sisäistää asiakkaan tyyli ja maku. Missä parturointia harrastavat maahanmuuttajat ovat saaneet oppinsa kympin parteureiksi? Tuskin missään oppilaitoksessa. Todistukset pitää olla tarvittaessa nähtävillä.

    • Anonyymi

      Jos pizzan saa vitosella, niin ei parturointi saa maksaa enempää. 5 euroa on käypä hinta hiustenleikkuusta.

      • Anonyymi

        Tuskinpa tulen ostamaan vitosen pitsaa koskaan mistään ravintolasta! Alle kympin pitsat pitseriassa ovat veronkietoa. Jos ostat sellaisia syyllistyt rikolliseen toimintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa tulen ostamaan vitosen pitsaa koskaan mistään ravintolasta! Alle kympin pitsat pitseriassa ovat veronkietoa. Jos ostat sellaisia syyllistyt rikolliseen toimintaan.

        Mutta vitosen parturilla käyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vitosen parturilla käyt?

        Parturissakäyntini ovat maksaneet noin 30 euroa Lieksassa ja Joensuussa. Ei taida olla enää lähialueella alle 20 euron partureita.

        Muistakaa, että "markan suutari tekee viiden markan vahingon". Eli halpa ei voi olla koskaan hyvä. Sanonta pätee muihinkin hankintoihin. Jompi kumpi on valittava, joko hyvä tai halpa!

        Totta on myös, ettei köyhän kannata ostaa koskaan halpaa, koska se voi tullakin todella kalliiksi ajan mittaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parturissakäyntini ovat maksaneet noin 30 euroa Lieksassa ja Joensuussa. Ei taida olla enää lähialueella alle 20 euron partureita.

        Muistakaa, että "markan suutari tekee viiden markan vahingon". Eli halpa ei voi olla koskaan hyvä. Sanonta pätee muihinkin hankintoihin. Jompi kumpi on valittava, joko hyvä tai halpa!

        Totta on myös, ettei köyhän kannata ostaa koskaan halpaa, koska se voi tullakin todella kalliiksi ajan mittaan.

        Ei tule isoa vahinkoa, jos ei ole ihan kalju, tukka kasvaa takaisin ajan kanssa.
        Kylläpä on hätä veron kierrosta! Ei parturin veron kierto, jos sitä yleensäkään on, kaada Suomen taloutta. Voi pojat, jos tietäisitte millaista veron kiertoa voikin olla, siinä parturi on kärpäsen pissa.
        Ei kannata huolehtia toisten asioista, pitää huolen vain omistaan.


    • Anonyymi

      En usko että 24 monistaa näitä aloituksia. Pääsääntöisesti näppäily tai yhteysvirhe. Heikot kentät ja epäusko koneen käyttäjällä. Ylläpito ei ole myöskään ajan tasalla, kun ei poista tupla-aloituksia. Aiheuttaa vain hämminkiä. Nytkin kirjoitin jo tuonne toiseen. Laitetaan nyt sitten tännekin. Ylläpidolle risuja!!

      Parturoinnista. Jos ei kannata, niin kannattaa vaihtaa alaa. Ja tuohon leikkuuaikaan, ei todellakaan kestä noin kauan yhden kuontalon leikkuu.
      Se on kyllä totta, että yrittäminen ei ole helpon leipää. Helpompi on olla palkollinen toisen yrityksessä. Sellaisen pomon alainen, joka osaa hommansa. Kaikille yrittäjille nostan hattua. Vaikka ei menestyisikään, on se jo elämänkokemus sinänsä. Kaikkea ei saa rahalla.

    • Anonyymi

      Saako Lieksan partureissa muitakin palveluja?

      • JokaAlanAsiantuntija

        Tarkoitatko gynekologian palveluja?


      • Anonyymi

        Paras on leikata itse hiuksensa niin saa helposti Boris Johnsonin malliset hiukset ja säästyy rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras on leikata itse hiuksensa niin saa helposti Boris Johnsonin malliset hiukset ja säästyy rahaa.

        Katukuvassa näkyykin Boriksen näköisiä hunsvotteja epäsiistine hiuksineen. Rahaa onkin säästynyt halpaan viinaan ulkonäöstä päätellen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe