Miesten parturointi kympillä ei ole kannattavaa toimintaa. Ei vielä kahdellakaan kympillä.
Hiusten leikkuun kustannukset muodostuvat seuraavista osista: tuotteet ja työvälineet, toimitilat, kalusteet, sähköt, vedet, vakuutusturva, puhelin, kirjanpito, kassa, pankki, maksupääte, kurssit/koulutus, asiantuntijuus, edustus, messut, markkinointi, palkka, asiakasviihtyvyys, arvonlisävero, YEL-maksu, jne.
Puolen tunnin hiustenleikkuusta pitää periä noin 30 euroa, jotta myynnistä saadaan hoidetuksi kaikki määrätyt velvoitteet. Tällöin verotettavan palkan osuudeksi jää noin 7,5 euroa yhtä asiakasta kohti. Harvoin on asiakkaita jokaiselle työtunnille, mikä vielä pienentää ansiota.
Lieksassakin on ollut 15 euron partureita. Tuskin veroja ja eläkemaksuja, saatikka muita maksuja on silloin maksettu.
Kympin parturit
14
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tein vain yhden aloituksen. S24 monistaa aloituksia jostakin syystä!
- Anonyymi
Kannattavuus riippuu aivan siitä kuinka paljon niitä asiakkaita on. Minä en maksa hiusten leikkuusta 20euroa enempää.
Ja satasen leikkuu tuskin on tasokkaampaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattavuus riippuu aivan siitä kuinka paljon niitä asiakkaita on. Minä en maksa hiusten leikkuusta 20euroa enempää.
Ja satasen leikkuu tuskin on tasokkaampaaTuskin missään parturissa on jokaiselle työntekijälle asiakkaita päivän jokaiselle tunnille. En suosi veronkiertoa ja mene alle 25 euron parturiin. Lieksan taso näyttää olevan hieman alle 30 euron luokkaa. Joensuussa hieman enemmän ja Etelä-Suomessa reilusti enemmän.
- Anonyymi
Tuskin tehokkuudella ja vauhdilla kilpaillaan, vaan laadulla. Olen varma, ettei kympin parturi ole saanut parturi-kampaajan perustutkintoa, joka kestää kahdesta kolmeen vuoteen. Parturi-kampaaja tarvitsee saamansa koulutuksen jälkeen työssään silmää eri hiustyyleille ja kyvyn nopeasti sisäistää asiakkaan tyyli ja maku. Missä parturointia harrastavat maahanmuuttajat ovat saaneet oppinsa kympin parteureiksi? Tuskin missään oppilaitoksessa. Todistukset pitää olla tarvittaessa nähtävillä.
- Anonyymi
Jos pizzan saa vitosella, niin ei parturointi saa maksaa enempää. 5 euroa on käypä hinta hiustenleikkuusta.
- Anonyymi
Tuskinpa tulen ostamaan vitosen pitsaa koskaan mistään ravintolasta! Alle kympin pitsat pitseriassa ovat veronkietoa. Jos ostat sellaisia syyllistyt rikolliseen toimintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tulen ostamaan vitosen pitsaa koskaan mistään ravintolasta! Alle kympin pitsat pitseriassa ovat veronkietoa. Jos ostat sellaisia syyllistyt rikolliseen toimintaan.
Mutta vitosen parturilla käyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta vitosen parturilla käyt?
Parturissakäyntini ovat maksaneet noin 30 euroa Lieksassa ja Joensuussa. Ei taida olla enää lähialueella alle 20 euron partureita.
Muistakaa, että "markan suutari tekee viiden markan vahingon". Eli halpa ei voi olla koskaan hyvä. Sanonta pätee muihinkin hankintoihin. Jompi kumpi on valittava, joko hyvä tai halpa!
Totta on myös, ettei köyhän kannata ostaa koskaan halpaa, koska se voi tullakin todella kalliiksi ajan mittaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parturissakäyntini ovat maksaneet noin 30 euroa Lieksassa ja Joensuussa. Ei taida olla enää lähialueella alle 20 euron partureita.
Muistakaa, että "markan suutari tekee viiden markan vahingon". Eli halpa ei voi olla koskaan hyvä. Sanonta pätee muihinkin hankintoihin. Jompi kumpi on valittava, joko hyvä tai halpa!
Totta on myös, ettei köyhän kannata ostaa koskaan halpaa, koska se voi tullakin todella kalliiksi ajan mittaan.Ei tule isoa vahinkoa, jos ei ole ihan kalju, tukka kasvaa takaisin ajan kanssa.
Kylläpä on hätä veron kierrosta! Ei parturin veron kierto, jos sitä yleensäkään on, kaada Suomen taloutta. Voi pojat, jos tietäisitte millaista veron kiertoa voikin olla, siinä parturi on kärpäsen pissa.
Ei kannata huolehtia toisten asioista, pitää huolen vain omistaan.
- Anonyymi
En usko että 24 monistaa näitä aloituksia. Pääsääntöisesti näppäily tai yhteysvirhe. Heikot kentät ja epäusko koneen käyttäjällä. Ylläpito ei ole myöskään ajan tasalla, kun ei poista tupla-aloituksia. Aiheuttaa vain hämminkiä. Nytkin kirjoitin jo tuonne toiseen. Laitetaan nyt sitten tännekin. Ylläpidolle risuja!!
Parturoinnista. Jos ei kannata, niin kannattaa vaihtaa alaa. Ja tuohon leikkuuaikaan, ei todellakaan kestä noin kauan yhden kuontalon leikkuu.
Se on kyllä totta, että yrittäminen ei ole helpon leipää. Helpompi on olla palkollinen toisen yrityksessä. Sellaisen pomon alainen, joka osaa hommansa. Kaikille yrittäjille nostan hattua. Vaikka ei menestyisikään, on se jo elämänkokemus sinänsä. Kaikkea ei saa rahalla. - Anonyymi
Saako Lieksan partureissa muitakin palveluja?
- Anonyymi
Paras on leikata itse hiuksensa niin saa helposti Boris Johnsonin malliset hiukset ja säästyy rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras on leikata itse hiuksensa niin saa helposti Boris Johnsonin malliset hiukset ja säästyy rahaa.
Katukuvassa näkyykin Boriksen näköisiä hunsvotteja epäsiistine hiuksineen. Rahaa onkin säästynyt halpaan viinaan ulkonäöstä päätellen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974