Pystyykö isolla rahalla sensuroimaan keskustelun kiinnostavasta aiheesta?
Janakkalan kielletyt keskustelun aiheet
32
861
Vastaukset
- Anonyymi
Viestien alulle panija voisi ilmoittaa heidän touhunsa verottajalle he kyllä tutkii asiat..minäkin saisin nuo tiedot eteenpäin jotka minulla on vihkosssa ylhäällä.
- Anonyymi
Soittaisitko?
Jos laitan numeron tänne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaisitko?
Jos laitan numeron tänneIlman muuta
- Anonyymi
Ei voi
- Anonyymi
Ja jos olet varma kuka kirjoittaa täällä niin ei muuta kun tervetuloa nappaa mut mukaan ... On muutenkin asiaa kaupungin kiehtoviin turistikohteisiin
- Anonyymi
Eikö sinulla ole tylsää keskustella täällä itsesi kanssa?
- Anonyymi
En koskaan keskustele itseni kanssa.
Haluan vain kertoa muille ihmisille mitä on tapahtunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vain kertoa muille ihmisille mitä on tapahtunut.Hyvät lukijamäärät sun kirjoituksilla ainakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan vain kertoa muille ihmisille mitä on tapahtunut.Tuommoista öyhöttämistä päivästä toiseen. Liekö noissa tarinoissasi totta nimeksikään?
- Anonyymi
Kaikki on nyt tietoisia.
Voitko lopettaa. - Anonyymi
Jätä minun huolekseni se onko kirjoittamani totta.
Minä otan siitä vastuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuommoista öyhöttämistä päivästä toiseen. Liekö noissa tarinoissasi totta nimeksikään?
Kuntalaisia varmasti kiinnostaa.. Tarinoille saadaan kyllä 100% varmasti katetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on nyt tietoisia.
Voitko lopettaa.Saahan kuntalaisia kiinnostavista asioista kai keskustella jos sitä olet kieltämässä niin kirjoita omalla nimelläsi vai onko sinulla omat lahkeet paskassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät lukijamäärät sun kirjoituksilla ainakin on.
Kyllä on hyvä että asioita mitä kuntalaiset eivät näe tai kuule tulee tietoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on nyt tietoisia.
Voitko lopettaa.Milloinkohan janakkalansanomat tai joku muu media kertoo tietoon tulleista rikosepäilyistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on hyvä että asioita mitä kuntalaiset eivät näe tai kuule tulee tietoon.
Toistaiseksi on tullut tietoon, että joku on lainannut rahaa. Ei kovin kiinnostavaa. Aika monella on pankkilainaa asuntoon ja autoon ja vaikka putkiremonttiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaiseksi on tullut tietoon, että joku on lainannut rahaa. Ei kovin kiinnostavaa. Aika monella on pankkilainaa asuntoon ja autoon ja vaikka putkiremonttiin.
Itseäni ainakin kiinnostaa jos ei rahat riitä elämiseen 6000e kuukausipalkalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko tälläinen henkilö nauttia kuntalaisten luottamusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseäni ainakin kiinnostaa jos ei rahat riitä elämiseen 6000e kuukausipalkalla
Jos on noin hyvät tulot, niin ei kai silloin tarvitse lainata keneltäkään rahaa? Olisit ollut yhteydessä velkaneuvojaan ennen pankkilainan ottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan kuntalaisia kiinnostavista asioista kai keskustella jos sitä olet kieltämässä niin kirjoita omalla nimelläsi vai onko sinulla omat lahkeet paskassa
No miksi et itse kirjoita omalla nimelläsi?
- Anonyymi
Tässä teille lökäpöksyille pureskeltavaa..en voisi kutsua teitä miehiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä teille lökäpöksyille pureskeltavaa..en voisi kutsua teitä miehiksi.
Sensuuri kimpussani.
- Anonyymi
Lopetanjanakkalan sanomien tilauksen kun ei edes wilpulan haastattelua ole saatu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot just niitä ihmisiä jonka tietoisuuteen ei tule yhtään mitään.
Eikä sua oikein kovin kiinnostakaan yhtään mikään.
Mistä olet kuullut että aika monella on lainaa asuntoon ja autoon ja vaikka putkiremonttiin? - Anonyymi
Herra Isä Siunakkoon mitä on tapahtunut
Ei mitään hyvää seuraa kun julkisten naisten kanssa touhuaa sitä minä olen aina sanonut meidän pojille ja en vaan muuta sano. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra Isä Siunakkoon mitä on tapahtunut
Ei mitään hyvää seuraa kun julkisten naisten kanssa touhuaa sitä minä olen aina sanonut meidän pojille ja en vaan muuta sano.Tuntuu, että täällä joko yksi tai kaksi eri persoonaa keskustelee lähinnä keskenään :-) Taitaa todella olla työn/tekemisen puutetta, tai sitten vaan ei se työntekö sovi kroppaan. Huvittava äijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että täällä joko yksi tai kaksi eri persoonaa keskustelee lähinnä keskenään :-) Taitaa todella olla työn/tekemisen puutetta, tai sitten vaan ei se työntekö sovi kroppaan. Huvittava äijä.
Kesäloma reissu taittuu mukavasti näitä lukiessa. Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu, että täällä joko yksi tai kaksi eri persoonaa keskustelee lähinnä keskenään :-) Taitaa todella olla työn/tekemisen puutetta, tai sitten vaan ei se työntekö sovi kroppaan. Huvittava äijä.
Joltain on jäänyt filosofian osa-alueista etiikka opiskelematta tai ymmärrys ei ole riittänyt aiheeseen.
- Anonyymi
luulojen pahin vihollinen on tieto. Juuri nyt tiedon tarve on suurimmillaan ja luuloista on tavallista enemmän haittaa.
- Anonyymi
Minulla on tietysti tieto.
Mitä kirjoitan tänne on totta.
Siksipä olen valmis vastaamaan kirjoituksistani.
- Anonyymi
Kun palkkio ohjaa käyttäytymistä, seuraus voi olla toivottu, vaikka toimin-
nan motiivi on itsekäs. Henkilö ei itse kenties koe toiminnassaan olevan
mitään eettisesti kiinnostavaa. Itse asiassa Adam Smithin kuvaus siitä, mi-
ten markkinat muuttavat ihmisten itsekkäät pyrkimykset yhteiseksi eduk-
si, edustaa tätä ajattelua.
Toinen tapa on nimenomaan vedota henkilön velvollisuudentunteisiin
ja/tai ammattietiikkaan. Täyttääkseen hyvän kansalaisen ja/tai ammatti-
laisen tunnusmerkit hänen on käyttäydyttävä tavalla A. Vetoamisen vai-
kutus riippuu monesta tekijästä. Perimmiltään ajateltaneen, että eettisten
ohjeiden vaikutus perustuu ihmisen haluun toimia oikein. Säännöt vain
helpottavat oikean löytämistä. Perustana on ihmisessä oleva epäitsek-
kyys, valmius toimia ja tarvittaessa uhrautua oikean puolesta.- Anonyymi
Voin sanoa omalta osaltani että tässä asiassa olen uhrautunut muiden ihmisten puolesta.
Oikeudenmukaisuus.
Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984