Sydän sattuu!

Anonyymi

Moi olen 15v tyttö. Mulla on ollut monta kuukautta sydän kipuja. Kipu tuntuu puristavalta ja sattuu välillä todella paljon. Välillä säteilee koko rintakehään! kipu voi alkaa koska vain, mutta en pysty esim. kunnolla tekemään mitään raskasta työtä, hyppimään tai juoksemaan. Kipu saattaa välillä tulla kun makaan, jonka jälkeen kasaan tyynyjä selän ja niskan väliin. Olen menossa lääkäriin, mutta tietäisikö kukaan mikä mulla on?!

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulenpa ,että sinulla on Tietzen oireyhtymä. Minulla oli se eka kerran 16 vuotiaana. Sen jälkeen elämän aikana ( nyt olen 68v) , varsinkin alle 40v vaivasi useammin. Kesti kerrallaan usean viikon. Ensimmäisen kymmenen vuoden aikana ei kukaan lääkäri osannut sit diagnosoida, kunnes sitten eräs työterveyslääkäri kertoi asian.
      Ei ole lainkaan vaarallinen , mutta v,,mäinen , koska varsinkin makuulla ei oikein tiennyt miten päin olisi ollut hyvä olla. Muuten mun elämä on ja oli silloinkin kaikin puolin hyvää ja olen positiivinen. Jostakin jännityksestä kai se sit aina tuli. Ihminen ,kun on sellainen psykofyysinen kokonaisuus.
      Ei ole nyt vaivannut pariinkymmeneen vuoteen.
      Ole huoleti ja jollei lääkärissä muuta löydy , niin kysy voisiko olla tuo Tietzen oireyhtymä.
      Googlaa, ja katso mitä se tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Lue myös tuo, mutta tärkeä on ,että tutkitaan.

      Tukinet.fi tietzen syndrooma

    • Anonyymi

      Jos se on tuota, niin älä ole huolissaan. Ei ole sairaus, vaan ominaisuus , joka tulee ja menee. Lääkkeet ei pahemmin auta , eikä mikään muukaan ,kuin rento olo-koettu on.

      Mutta inhottava on , ja sairastamaan sitä ei pidä alkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe