Harmi, että on vaikeaa Lieksapalstalla ymmärtää.

Anonyymi

Tulin tänne, lukematta mitään . ;)

Aloitin, koska rohkea rokan syö!

Olen. Elän. Vaikutan. Te näette minusta joskus hyviä unia. Lieksa palstalla olen kirjoitellut osamukavasti, sekä osapahasti. En vielä todella hyvin, en varsinkaan hyvästi. Hyvästi kirjoittelu vaatisi mielestäni tiukempaa ja laaja-alaisempaa ymmärryksen potentiaalia. Sanat jo täsmentävät monin kerroin sanomisen merkitystä.

Sitä on harvoin, mutta harvoilla. Mielestäni Wanha ja Kamuttaja, muutamien lisäksi ovat ylhäisen hyvin osanneet tällä palstalla sanansa valita. Myös mielipiteensä heidän on ollut hyvin vahva, ja tietyllä ilolla todettavan, oikeamielinen. Kohtelias, ja paljon puhuttelevasti rakkauden asioiden syvintä heijasteleva, heidän mielipiteensä on ollut. Myös tekninen, ja sähköinen, monin puolin.
Elämme nyt mielestäni tiettyä välivaihetta. Siitä kyllä lehdet ja muut kirjoittelevat.
Jatkakaamme kohteliaasti.

Mietin. Jos korona iskee, miten sen sairastaisin. Testamentinko kirjoittaisin?
Ei. En usko niin heikko olevani. testamentti on kuitenkin kohta kirjoitettava. Se on viisautta. Ikäänyessäni. En kohta kaikkea hallitse.

Kuitenkin aina, vielä, omat valintani.

PS. Loppukevennys, vain siksi. Että ystävä ei ole koskaan unholassa.

https://www.youtube.com/watch?v=Pt2IAIHNFtk

8

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä aloittaja. Taidatpa syyllistyä suureen rikokseen. Et osaa elää elämää täydesti!

      😀

    • Anonyymi

      Aikamme typeryyden poisto.

      Separaattorilta haiseva emäntä on poistettava, miksi ? Sivukujat eivät kohta ymmärrä. olen hieman huolissani ylläpidon tosiymmärryksestä. Teillä on oman elämän kohteliaisuus omaa itseänne kohtaan, kohta hukassa. .
      Luojan kiitos.

      Rahaa juuri sopivasti. Olen ehdoton paluumuuttaja. Lieksaan.
      Aloittaja.

      https://www.youtube.com/watch?v=TZKbhjXELGI

      PS. Pystykorvani heiluttaa paremmin häntäänsä. Murisematta.

    • Anonyymi

      Valitettavaa. Että järkevin ajatus välistä poistetaan.

    • Anonyymi

      Tylsää joidenkin tylsien mielestä. Mutta Tiedän.
      https://www.youtube.com/watch?v=7RJP_z--08Q
      https://www.youtube.com/watch?v=HKtIqM35sDY

    • Anonyymi

      Sekalaista, sekalaista, sekä hyvää että pahaa, mutta ainapa koira vieköön, hyvä kuitenkin täällä päällimmäisenä keikkuu, ja tämän elämän retkutus käy laatuun, käypä se.
      ALEKSIS KIVI

      • Anonyymi

        Yllättävän mielenkiintoinen ja tyylistä poikkeava ketju tällä palstalla. Päättikö aloittaja Kiveen koko rytmityksensä? Kukapa tietänee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yllättävän mielenkiintoinen ja tyylistä poikkeava ketju tällä palstalla. Päättikö aloittaja Kiveen koko rytmityksensä? Kukapa tietänee?

        Aloitus on hyvä. Siitä ei pääse mihinkään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe