Harmi, että on vaikeaa Lieksapalstalla ymmärtää.

Anonyymi

Tulin tänne, lukematta mitään . ;)

Aloitin, koska rohkea rokan syö!

Olen. Elän. Vaikutan. Te näette minusta joskus hyviä unia. Lieksa palstalla olen kirjoitellut osamukavasti, sekä osapahasti. En vielä todella hyvin, en varsinkaan hyvästi. Hyvästi kirjoittelu vaatisi mielestäni tiukempaa ja laaja-alaisempaa ymmärryksen potentiaalia. Sanat jo täsmentävät monin kerroin sanomisen merkitystä.

Sitä on harvoin, mutta harvoilla. Mielestäni Wanha ja Kamuttaja, muutamien lisäksi ovat ylhäisen hyvin osanneet tällä palstalla sanansa valita. Myös mielipiteensä heidän on ollut hyvin vahva, ja tietyllä ilolla todettavan, oikeamielinen. Kohtelias, ja paljon puhuttelevasti rakkauden asioiden syvintä heijasteleva, heidän mielipiteensä on ollut. Myös tekninen, ja sähköinen, monin puolin.
Elämme nyt mielestäni tiettyä välivaihetta. Siitä kyllä lehdet ja muut kirjoittelevat.
Jatkakaamme kohteliaasti.

Mietin. Jos korona iskee, miten sen sairastaisin. Testamentinko kirjoittaisin?
Ei. En usko niin heikko olevani. testamentti on kuitenkin kohta kirjoitettava. Se on viisautta. Ikäänyessäni. En kohta kaikkea hallitse.

Kuitenkin aina, vielä, omat valintani.

PS. Loppukevennys, vain siksi. Että ystävä ei ole koskaan unholassa.

https://www.youtube.com/watch?v=Pt2IAIHNFtk

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä aloittaja. Taidatpa syyllistyä suureen rikokseen. Et osaa elää elämää täydesti!

😀

• Anonyymi

Aikamme typeryyden poisto.

Separaattorilta haiseva emäntä on poistettava, miksi ? Sivukujat eivät kohta ymmärrä. olen hieman huolissani ylläpidon tosiymmärryksestä. Teillä on oman elämän kohteliaisuus omaa itseänne kohtaan, kohta hukassa. .
      Luojan kiitos.

Rahaa juuri sopivasti. Olen ehdoton paluumuuttaja. Lieksaan.
      Aloittaja.

https://www.youtube.com/watch?v=TZKbhjXELGI

PS. Pystykorvani heiluttaa paremmin häntäänsä. Murisematta.

• Anonyymi

Valitettavaa. Että järkevin ajatus välistä poistetaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sekalaista, sekalaista, sekä hyvää että pahaa, mutta ainapa koira vieköön, hyvä kuitenkin täällä päällimmäisenä keikkuu, ja tämän elämän retkutus käy laatuun, käypä se.
      ALEKSIS KIVI

• Anonyymi

Yllättävän mielenkiintoinen ja tyylistä poikkeava ketju tällä palstalla. Päättikö aloittaja Kiveen koko rytmityksensä? Kukapa tietänee?

• Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän mielenkiintoinen ja tyylistä poikkeava ketju tällä palstalla. Päättikö aloittaja Kiveen koko rytmityksensä? Kukapa tietänee?

Aloitus on hyvä. Siitä ei pääse mihinkään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe