Aihe

Hämäläispoliisin kokaiinisyyte hylättiin käräjäoikeudessa

Anonyymi

Hämeen poliisissa työskennelleen nelikymppisen miehen syyte huumausaineen käyttörikoksesta hylättiin Keski-Suomen käräjäoikeudessa.Syytteen mukaan mies olisi pitänyt hallussaan vähäistä määrää omaan käyttöön tarkoitettua kokaiinia Jysäri-festivaalilla Jämsässä .

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kuulu jämsän palstalle.

• Anonyymi

Jaa, niin tosiaan, tapahtui jämsän himoksessa ja tuomittiin jyväskylän kä. ja ammatti poliisi.

• Anonyymi

Tarkoitat varmaan, että ammatti oli poliisi.

• Anonyymi

Ei tuomittu jyväskylässä, koska syyte hylättiin. Jos syyte hylätään ei voi tulla tuomiota.

• Anonyymi

Mieluummin auton polttoainekorotukset kuin Sipilän, Bernerin, Orpon ja Soinin tienkäyttötasamaksut ja ruuhkamaksut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14825
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13448
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9075
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6486
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3802