Etenkin kivijalkakaupoissa, itse olen varmaankin kauppiaiden lempiasiakas, kun teen monesti (aina) heräteostoksia.
Jos on huono asiakaspalvelu, niin asiakas vie rahansa viereiseen kauppaan ostaen saman tuotteen sieltä. Jos ei tullut palvelua.
Eräässä kaupassa, ensimmäistä kertaa kävin ostoksilla tutustumassa: ahtailla käytävillä oli myyjien kokoontuminen, vähän kuin barrikadi/tapaaminen myyjien kesken, 2 tyttömyyjää ja 1 miesmyyjä tukkimassa risteystä: Huvitti tilanne, sanoin sille miesmyyjälle: kun näyttää että olet tekemisen puutteessa, niin kysympä missä on tätä tuotetta.
Lähti opastamaan mielellään: täällä niitä on, seuraa vaan minua, hyvää asiakaspalvelua tuollainen.
Olennainen asia kaupassa on kyllä asiakaspalvelu.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618150- 1334624
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353956- 213268
- 232832
- 292777
- 532517
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992184- 322119