Etsin tuossa vuokra-asuntoa ja löysin mielenkiintoisen asunnon. Myöhemmin selvisi, että vuokranantaja asuu ulkomailla. Kertoi nimensä ja näytti kuvan passista kun pyysin. Asuntoa voi mennä katsomaan ennen sopimuksen tekemistä ja asunnon näytön hoitaa vuokranantajan ystävä. Sain selvitettyä, että tuon kiinteistön omistaa juuri tuo kyseinen henkilö, joka vuokranantaja väittää olevansa. Kun kyselin niin ystävä voisi luovuttaa avaimen muutto päivänä, jos pääsemme sopimukseen. On kyllä minusta liian riskialtis kuvio. Jos en saakaan asuntoon avainta ja henkilö asuu ulkomailla niin huono juttu. Pitäisikö vain jättää vuokraamatta ja jatkaa etsintää. Ei kait voi varmistua kuka huijari siellä on.
Ulkomailla asuva vuokranantaja
Anonyymi
2
228
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisempaa jättää tuo vuokraus ja jatkaa etsintää
- Anonyymi
Eikö tuo olisi ihan hyvä vaihtoehto, ei kyttäävää vuokranantajaa lähellä ja tarvittavat korjaukset tapahtuvat sitten alan ammattilaislta vuokranantajan ostamina.
Vuokralainen tarkastaa isännöitsijäntodistuksesta/lainhuutodistuksesta/vuokraoikeustodistuksesta tulevan vuokranantajan omistavan ko. asunnon, itse vuokrasopimuksen voi sitten allekirjoittaa verkkopankkitunnuksilla, eli on täysin turvallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817