Etsin tuossa vuokra-asuntoa ja löysin mielenkiintoisen asunnon. Myöhemmin selvisi, että vuokranantaja asuu ulkomailla. Kertoi nimensä ja näytti kuvan passista kun pyysin. Asuntoa voi mennä katsomaan ennen sopimuksen tekemistä ja asunnon näytön hoitaa vuokranantajan ystävä. Sain selvitettyä, että tuon kiinteistön omistaa juuri tuo kyseinen henkilö, joka vuokranantaja väittää olevansa. Kun kyselin niin ystävä voisi luovuttaa avaimen muutto päivänä, jos pääsemme sopimukseen. On kyllä minusta liian riskialtis kuvio. Jos en saakaan asuntoon avainta ja henkilö asuu ulkomailla niin huono juttu. Pitäisikö vain jättää vuokraamatta ja jatkaa etsintää. Ei kait voi varmistua kuka huijari siellä on.
Ulkomailla asuva vuokranantaja
Anonyymi
2
278
Vastaukset
- Anonyymi
Turvallisempaa jättää tuo vuokraus ja jatkaa etsintää
- Anonyymi
Eikö tuo olisi ihan hyvä vaihtoehto, ei kyttäävää vuokranantajaa lähellä ja tarvittavat korjaukset tapahtuvat sitten alan ammattilaislta vuokranantajan ostamina.
Vuokralainen tarkastaa isännöitsijäntodistuksesta/lainhuutodistuksesta/vuokraoikeustodistuksesta tulevan vuokranantajan omistavan ko. asunnon, itse vuokrasopimuksen voi sitten allekirjoittaa verkkopankkitunnuksilla, eli on täysin turvallista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238