Mitä näkyy rakkauteen ja työhön minulle?
Jatkanko tässä suhteessa? Entäpä löydänkö elämälleni tarkoituksen ja itsevarmuutta? Kiitokset kaikesta avusta!
Kortteja rakkauteen ja työhön
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
🔮 Hei Itse en ole silminnäkijä enkä ennustaja.
Mutta itse olen Erittäin Vaikea ennustettava nainen , Minkään Ennustajan ennustukset Eivät ole toteutuneet oon maksanut kalliita kännykän laskuja ja maksanut myös rahallisesti on luvattu ,. ,Kaikkea Hyvää Perhettä ja Miestä ( kerto jopa ammatti alan , sen pidän Itseäni tiedossa sen vain sanon Ettei ollut Raskaan työn raataja; Tehdas Työläinen, ( kaikki. Ammatti osaajat mitä vaaditaan pitämään tehdas pystyssä).
Eli ollu ei se mies , sitten sellainen " kunnon duunari🙄, en tarkoita , miestä joka eniten uuraataa " sorvin ääres" vaan se mies oli Kevyen Työn tekijä.
Jonka työ on todella kevyttä.
Ja tienaa enemmän kuin tällänen raskaan työn raataja ( on oikeastaan väärin että Hän tienaa enemmän).
No , tuumasin siis tälle ennustajalle hiljaa hetken oltuani" Ai, että Sen alan... Ammattilainen Ompa erikoinen".
Ja hieno.
No ei oo kuullunut mitään miestä.
No itselläni on todellakin Epäluotettavuus Ennustajiin ja silminmäkijöihin.
Koskovat Vain Rahat Hyvän Tahtoiselta Asiakkaalta se ennustus ja Silminnäky on vain narrraamista huijaamista siis.
Viihdettä.
Myös samaan kastiin kuuluu hypnoosi kokeilim keväällä sitäkin etänä ja paskan marjat ei mitään vaikutusta.Ei rahat 💰 menee Kankkulan kaivoon!🤬😡😤💰💰. En luota näihin Enää. Oon pahoillani minusta Ei ollut Sinulle apua kertoin Omasta Erittäin huonosta kokemuksesta kyseisten viihdyttäjäien ja rahastajien kannalta.- Anonyymi
Ja pahoittelen kirjoitusvirheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891