JBL PartyBox 1000 lienee oikea MUTTA ei ole akkua ja se on vaatimus eli mikä muu on bassoa antava laite? JBL PartyBox 300 on mikä? ei juurikaan eroa youtuben mukaan JBL boombox 2 ja jälkimmäinen kallimpikin.
Onko jotain muita ehdottaa? Akulla toimittava ja bluetootilla sisään ja muut liitännät plussaa on usb tikulta myös. Koko ei ole este ja eihän pienistä oikein lähdekkään kunnon matalaa. Joku 35kg lienee maksimi kuitenkin painolle.
Kannettava kaiutin JYTKY ?
16
11167
Vastaukset
- Anonyymi
JBL party box 300 on aika heikko bassoinen vehje,harmillista. Kantaminen hankalaa koska ei ole painopisteessä kahva semmoista kenokantamista ahtaissa paikoissa.
Siihen saa isomman akun jos tarve mutta ennemmin rehellinen auton akku ja sähköä piisaa sitten pidempään. Plussaa on mukana tuleva tup.syt.johto valmiina. - Anonyymi
JBL 300 paukuttelee äänellisesti ihan riittävästi ja isolle alueelle mutta se aivan matalin jää tulematta. Pienemmät JBL:lät se hakkaa kuitenkin mennen tullen.
- Anonyymi
Noin yleisesti: nää kuulostaa aika karseille keskiäänivoittosille purkeille. Taajuuskorjaimalla sillä perus"hymynaama"equalisoinilla"taas site oikeenkin mainioille. Testattu Charge4 ja Partybox 300 värkeillä
- Anonyymi
Tai sitten voi rakenta itse saa just sellainen mitä halua :)
- Anonyymi
Tai sitte ei saa..:-)
- Anonyymi
Jos koko ei ole este niin osta suurin mikä löytyy ja tunge auton peräluukkuun ja ota sähköt autosta. Ei siinä akkuja tarvita.
- Anonyymi
Tietääkö kukaan, et saako Jbl Partybox 1000 liitettyä mitenkään läppäriin? Saan bluetooth yhteyden ainoastaan kännykkään ja siitä on olematonta katsoa musiikkivideoita samalla.
- Anonyymi
Ja pliis vastatkaa joku! Oon kyselly kaikkee eri foorumeilla ja mulle ei ikinä vastaa kukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pliis vastatkaa joku! Oon kyselly kaikkee eri foorumeilla ja mulle ei ikinä vastaa kukaan!
Kyllä saa JBL PartyBoxin läppäriin bluetooth yhteydellä. Bluetooth pitää laittaa päälle molemmissa samaan aikaan ja läppärin pitää olla lähempänä subbaria kun kännykkä yhdistäessä yhdistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietokoneen kuulokeliitännästä aux piuhalla
Avaaja: Miten olisi tyyliin SoundBoks?
Niistä lähtee ainakin hyvin ääntä (ja kauan) jos tarkoitus on järjestää esim. ulkoilma-disko.- Anonyymi
Taajuuskorjaus appi mikä? Iphone ja ipad käytössä. Kiitollisuudella ottaisin tiedon vastaan.
- Anonyymi
Magnat bulldog 7 2x10"
- Anonyymi
Monta varteen otettavaa tuossa ketjussa ,lienee samantyyppisiä jokainen. Äänenlaatu tietysti saisi olla hyvä mutta eipä sitä ulkona taustamusiikkia tuottamassa puuhailujen mitä kukin tekeekään niin huomaa eroja mutta hento ponneton basso on karmea puute. Ei basson silti tarvitse olla huonolaatuista mutta olisipa joku testi missä olisi monta suuremman pään "part boxia" testattu. Pikku purkeille löytyy muttei isommille jossain 1000€ kahtapuolen hinnassa.
- Anonyymi
Jbl partybox 310 kannattaa ostaa!
- Anonyymi
Ainakin kannettavat kaiuttimet ovat suosiossa.
https://luurituki.fi/kannettavilla-kaiuttimilla-on-nyt-kysyntaa/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261