Kannettava kaiutin JYTKY ?

Anonyymi

JBL PartyBox 1000 lienee oikea MUTTA ei ole akkua ja se on vaatimus eli mikä muu on bassoa antava laite? JBL PartyBox 300 on mikä? ei juurikaan eroa youtuben mukaan JBL boombox 2 ja jälkimmäinen kallimpikin.
Onko jotain muita ehdottaa? Akulla toimittava ja bluetootilla sisään ja muut liitännät plussaa on usb tikulta myös. Koko ei ole este ja eihän pienistä oikein lähdekkään kunnon matalaa. Joku 35kg lienee maksimi kuitenkin painolle.

16

10737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      JBL party box 300 on aika heikko bassoinen vehje,harmillista. Kantaminen hankalaa koska ei ole painopisteessä kahva semmoista kenokantamista ahtaissa paikoissa.
      Siihen saa isomman akun jos tarve mutta ennemmin rehellinen auton akku ja sähköä piisaa sitten pidempään. Plussaa on mukana tuleva tup.syt.johto valmiina.

    • Anonyymi

      JBL 300 paukuttelee äänellisesti ihan riittävästi ja isolle alueelle mutta se aivan matalin jää tulematta. Pienemmät JBL:lät se hakkaa kuitenkin mennen tullen.

    • Anonyymi

      Noin yleisesti: nää kuulostaa aika karseille keskiäänivoittosille purkeille. Taajuuskorjaimalla sillä perus"hymynaama"equalisoinilla"taas site oikeenkin mainioille. Testattu Charge4 ja Partybox 300 värkeillä

      • Anonyymi

        Tai sitten voi rakenta itse saa just sellainen mitä halua :)


    • Anonyymi

      Tai sitte ei saa..:-)

    • Anonyymi

      Jos koko ei ole este niin osta suurin mikä löytyy ja tunge auton peräluukkuun ja ota sähköt autosta. Ei siinä akkuja tarvita.

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, et saako Jbl Partybox 1000 liitettyä mitenkään läppäriin? Saan bluetooth yhteyden ainoastaan kännykkään ja siitä on olematonta katsoa musiikkivideoita samalla.

      • Anonyymi

        Ja pliis vastatkaa joku! Oon kyselly kaikkee eri foorumeilla ja mulle ei ikinä vastaa kukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pliis vastatkaa joku! Oon kyselly kaikkee eri foorumeilla ja mulle ei ikinä vastaa kukaan!

        Kyllä saa JBL PartyBoxin läppäriin bluetooth yhteydellä. Bluetooth pitää laittaa päälle molemmissa samaan aikaan ja läppärin pitää olla lähempänä subbaria kun kännykkä yhdistäessä yhdistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pliis vastatkaa joku! Oon kyselly kaikkee eri foorumeilla ja mulle ei ikinä vastaa kukaan!

        Tietokoneen kuulokeliitännästä aux piuhalla


    • Avaaja: Miten olisi tyyliin SoundBoks?

      Niistä lähtee ainakin hyvin ääntä (ja kauan) jos tarkoitus on järjestää esim. ulkoilma-disko.

    • Anonyymi

      Taajuuskorjaus appi mikä? Iphone ja ipad käytössä. Kiitollisuudella ottaisin tiedon vastaan.

    • Anonyymi

      Magnat bulldog 7 2x10"

    • Anonyymi

      Monta varteen otettavaa tuossa ketjussa ,lienee samantyyppisiä jokainen. Äänenlaatu tietysti saisi olla hyvä mutta eipä sitä ulkona taustamusiikkia tuottamassa puuhailujen mitä kukin tekeekään niin huomaa eroja mutta hento ponneton basso on karmea puute. Ei basson silti tarvitse olla huonolaatuista mutta olisipa joku testi missä olisi monta suuremman pään "part boxia" testattu. Pikku purkeille löytyy muttei isommille jossain 1000€ kahtapuolen hinnassa.

    • Anonyymi

      Jbl partybox 310 kannattaa ostaa!

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      487
      5053
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1782
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      96
      1526
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1407
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1389
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      54
      1307
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1105
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1040
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      915
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      914
    Aihe