Eläkeläispappa vei neitsyyteni

Anonyymi

Asuimme 70 luvulla maaseudulla ja usein kävin polkupyörällä kauppassa ja matkan varrella asui eläkkeellä oleva poikamies pappa jonne joskus ja toimitin pieniä tavaroita ja sain aina karkkirahaa samalla.
Erällä kerralla kun toin tavarat sisälle oli mies tullut juuri saunasta ja kylpytakki oli vain päällä joka muka vahingossa aukesi ja kauhukseni näin pitkän velton kalun joka roikkui siinä silmieni edessä.
Saat pitää kaikki vaihtorahat jos hiukan puristelet tätä, olin kauhuissani ja katsoin rahoja jotka olin laittanut pöydälle.
Samalla mies otti kädestäni kiinni ja vei sen velton kalunsa luo ja suorastaan pakoitti ottamaan sen käteeni, olin kauhusta kankea ja kuitenkin puristelin sitä.
Tunsin kuinka kuuma se oli ja kun se alkoi sykkien kasvamaan ja kovettumaan mielenkiintoni heräsi mitä nyt tapahtuu.
Se kasvoi koko ajan ja kohtahan ei pieni käteni enää ylettynyt sen ympäri, ihmettelin kovasti sitä.
Lopulta se oli täysin pystyssä ja sykki kuumana kädessäni ja sen pää oli kiiltävän tummanpunainen ja pienestä reiästä alkoi tulemaan kirkasta liukasta limaa, mies käski ottamaan molemmilla käsillä kiinni ja näytti miten niitä piti liikuttaa.
Katsoin miestä ja kysyin tekeekö tämä kipeää kun se alkoi vaikeroida, olin vielä niin kokematon, etten tienny sen tekevän hyvää.
Purista kovempaa, äijä käski ja puristin voimieni takaa, mies jatkoi vaikerrusta ja kalu vain koveni koko ajan, kokeilin panna pikkusormeni siihen reikään ja menihän se pikkusen sisään.
Nyt alkoi jo siitä tulla sitä kirkasta nestettä valumalla ja pelästyin kun se alkoi sykkimään ja samassa lensi valkoista ainetta sykäyksittäin ulos joka lensi korvani vierestä mutta toinen osui leukaani josta sen pyyhin nopeasti pois.
Loput lensi keittiön matolle jonne muodostui melkoinen sotku valkoisesta nesteestä, en vielä silloin tiennyt edes mitä se oli.
Ihmeekseni elin alkoi pehmetä ja sykkiminen loppui, kaappasin rahat nopeasti pöydältä ja pyöräilin kotiin.
En kertonut tapauksesta kenelläkkään ja viikon päästä mies oli soittanut äidilleni että tuon samalla myös sille kaupasta jotain, postilaatikosta poimin kauppalistan ja 100 markkaa rahaa.
Peloitti mennä sisään ja laittaessani tavarat jääkaappiin, mies oli jälleen vain kylpytakki päällä ja nyt se sanoi että ota taas se käteen ja hiero mulkkua.
Pelotti hieman, mutta otin mielenkiinnosta taas sen käteeni ja taashan se alkoi kasvamaan, minun sitä ihmetellässä.
Lopultahan se oli täydessä koossa ja nuppi kiilteli punaisena - mies sanoi että saat 50 markkaa karkkirahaa jos nuolet sen päätä, kieltäydyin tietysti.
Mies otti päästäni kiinni ja väkisin työnsi sen kuuman pään suuhuni ja käski imemään sitä, peloissani tottelin.
Miehen käsi oli eksynyt jalkojeni väliin ja hameeni alta pikkuhousujeni päältä hieroi pientä viatonta pimppiäni.
Peloitti jos sieltä alkaakin taas tulemaan sitä valkoista nestettä, mutta mies sanoi että ei sieltä mitään tule.
Tuntui oudon hyvältä kun mies hieroi pikkuhousujeni päältä pimppiäni, mutta samassa mies alkoi vaikeroimaan ja otti tiukan otteen päästäni päästäni ja tunsin kuinka elin alkoi suussani nykimään samalla suuhuni tuli sitä valkoista nestettä voimalla.
En voinut mitään kun pääni oli lukittuna äijän käsillä ja aina vain tunsin kuinka sitä tuli lisää, aukaisin suutani mutta kalu oli niin paksu ettei se mitän auttanut.
Melkein tukehduin kun sitä meni jo kurkusta alas ja lopulta mies päästi otteen ja yskien syljin lattialle melkoisen kasan sitä valkoista ainetta.
Kaappasin rahat nopeasti pöydältä syljeskelin koko loppumatkan suustani sitä ainetta, kotona ihmettelin miksi pikkuhousuni tuntuivat märältä vaikka en ollut edes pissannut.
Äitini ihmetteli miksi en vähäänaikaan mennyt sinne viemään tavaroita, mutta kolmen viikon päästä oli pakko kun se oli soittanut äidille ett on kipeä eikä pääse itse kauppaan.
Pelotti viedä sinne tavaroita ja kun menin sisäälle, eihän äijä mitään kipeänä ollut ja aamutakki vain taaas päällä oli.
Huomasin kuinka miehen kalu olikin jo täysin isona ja napaa vasten jo jökötti.
Otin kuitenkin sen käteeni ja taas oli äijän käsi hameeni alla ja nyt se alkoi riisumaan pikkuhousujani hierottuaan tovin ensin sen päältä pimppiäni.
Nyt mies paisasi mut sängylle ja levitti väkisin jalkani levälleen ja alkoi kiivaasti nuolemaan pientä pimppiäni, alkoi tuntumaan oudon hyvältä. Puristin miehen pään tiukasti jalkojeni väliin, aloin saamaan ensimmäistä orgasmiani, mies pyöritti kieltänsä juuri oikeasta paikasta, olin aivan velttona orkun jälkeen. Nyt on minun vuoroni, jalkani lukittiin pääni taakse ja siinä olin pimppi märäksi nuoltuna ja kauhukseni huomasin kuinka iso kalu alkoi lähestymään keikkuen pimppiäni kohti.
Isolla punaisella päällä hieroi sitä liukkaammaksi pimppinesteelläni ja alkoi työntämään sitä sisääni, sattui vietävästi, mutta mies jatkoi silti, huusin eiiiiiii, eihän se mitän auttanut.
Hitaasti se painui yhä syvemmälle ja vapisin kauhusta, kun tunui että olen kohta sitä elintä täynnä, katsoin kuinka pimppini oli sen varren ympärillä piukkana.....

1

7276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä tuli jälleen pöperö maijan löpinöitä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe