Vaatii erittäin paljon henkistä kapasiteettia tulla työssään toistuvasti torjutuksi, kirjoittaa Jani Halme.
https://yle.fi/uutiset/3-11442983
Puhelinmyyjät ovat kovia tyyppejä
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
cool yeah...
- Anonyymi
Alkujaan olin puhelinmyyjien kohdalla, että joo oikeasti on rankkaa ja en itsekään pysty tekemään. Mutta nyt on tullut teoria, että ne jotka sitä tekee niin menee Elisalle lopulta töihin ja on psykopaatteja, jotka vetää käteen joka kerta kun kuulevat jonkun sanovan vastaan. Ihan sama vaikka mitä tekee, eivät kirjaa ylös, että turha myydä kun ei minulla ole mitään älypuhelimia tai mutakaan ja samat keskustelut käyt monta kertaa niin aina tullaan uudestaan kauppaamaan, vaikka olet niiden sivuilla yms. kiellon pistänyt. Ja vain sen takia niillä on minun numero, koska talonyhtöllä on Elisan netti.
- Anonyymi
Puhelinmyynti on yksi haastavimmista ja opettavaisimmista töistä mitä olen tehnyt. Kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinmyynti on yksi haastavimmista ja opettavaisimmista töistä mitä olen tehnyt. Kannattaa kokeilla.
kylä näi o
- Anonyymi
vmäisimmät tyypit on myyjät ja kusettaa minkä ehtii heikkoosaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932566Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww921526- 671485
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131218- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi17952Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39848Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta112841- 54793
- 30726