Mitä meidän pitäisi tehdä?

Anonyymi

Kaikesta käytöksessä voi päätellä että suht lyhyenkin ajan jälkeen meillä on ikävä toistemme seuraan. Kaikesta viim 7 kk sisällä tapahtuneesta voi päätellä et tulemme hyvin juttuun. Mikä sitten estää etenemästä? Ikäero, avioliitto, selkäranka, pelko. En tiedä. Epäilen että noi kaikki vaikuttavat. Jos me vaan laitettais silmät kiinni seuraavan kerran ja unohdettais noi tekijät ja vielä se ympäristö🤔😁

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

kaikesta käytöksessä, en tahtoisi särkeä harhaasi jostain, tahtoisin sua halata takaapäin, katsoin jo komentoasi, takaapäin, senkin georgialainen saatanaa palvova sotavanki, feministi, yliälykäs seiskalehdentilaaja, tilaat seiska lehden ainakin viidellä eri persoonallasi, syöt myös purkkiruokaa, purkista purat tuskissasi kalakkunan luita, imeskelet...........?
      rauhallista illanjatkoa, turvallista
      https://www.youtube.com/watch?v=63bTnp_oClE

• Anonyymi

Niin. Olen samaa mieltä. Olen tehnyt paljon sen eteen, ettei esteitä olisi.

• Kyllä avioliitto on semmoinen, että ei pitäisi kummankaan osapuolen säätää.........
      <3

• Anonyymi

Ketä ikävöit?

• Anonyymi

Tumma nainen ikävöi tummaa miestä.

• Anonyymi

Ei ollut mulle. En ole avioliitossa. Tai suhteessa muutenkaan.

• Anonyymi

Kuka sanoi että mies olisi?

• Anonyymi

No se nyt ei oikein riitä suhteen muodostukseen, että tulee hyvin juttuun. Monienki ihmisten kanssa voi tulla hyvin juttuun, mutta se tietty kipinä/eroottinen lataus pitää olla mukana. Se erottaa parisuhteen ystävyyssuhteesta.

• Anonyymi

Meillä on ystävyys suhde jatkossakin!! jos joskus erhdyt tulee minun viereeni niin sanon että HUS HUS äkkiä pois koska olet ystävä!

• Anonyymi

Sanoinko että kyse on pelkästään juttuun tulemisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoinko että kyse on pelkästään juttuun tulemisesta?

Kuka sitten estää sinua?

• Anonyymi

Niin, Paljon on jo tapahtunut,

• Anonyymi

On paljon kaikkea mielessä, varmaan kummallakin,. Voisitko yrittää kertoa, miten haluat , katsotaanko, mietitään yhdessä, kerrotaan ja kuunnellaan. Hyviä hetkiä elämässä ei ole liikaa.

• Anonyymi

Kyllä sinä tiedät mitä minä haluan!!!!!!!sinut!!!! sinua!!!!!! ja kokonaan!!!!!! ja pysyvästi!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      481
      3568
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1660
    3. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1566
    4. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1311
    5. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1233
    6. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      37
      1151
    7. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1051
    8. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1010
    9. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      1010
    10. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      1001
    Aihe