Heossi ja koeri? T: kaita lari
Vastaukset 10
- Anonyymi
T:laitakari toivottaa kaikki hevoset ja koirat kokoontumaan ison kiven ympärille tuijottamaan tankkaajia.
- Anonyymi
Siäl niit näyt oleva koko laitur piukas! Ja ST1:n räkäpöytäki hyvin miehitetty....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siäl niit näyt oleva koko laitur piukas! Ja ST1:n räkäpöytäki hyvin miehitetty....
Ens viikol alkaa Kuivalahdentien päällystys. Kyl tulee kiirutta, ko tarttee koko ajan käydä kiertämäs kiveä ja sit heti St1:llä selostamassa, millai se tyä oikke edistyy ja ketä Laitkaris ol ja kui......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ens viikol alkaa Kuivalahdentien päällystys. Kyl tulee kiirutta, ko tarttee koko ajan käydä kiertämäs kiveä ja sit heti St1:llä selostamassa, millai se tyä oikke edistyy ja ketä Laitkaris ol ja kui......
Ja torstaina vielä torilla koronatelttakin. Ihanaa!
- Anonyymi
Heossi ja koeri on katei kans, tarttek ol välttämät natui ett kelppa?
- Anonyymi
Sul varmaan kelpaa molemmat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sul varmaan kelpaa molemmat!
Kyl koerast puhet olle aito natu kelppais punanutus ja mustil ois kuaret pääl. Ei kerkkiäis ko suuta pyhkeemää ko kualat valus turkkei ja puris piru ymmärryst vail sin nii mitennii se taas.
- Anonyymi
Heossiiollu taas karkuteil ja koerii kans
- Anonyymi
Sikojakin lisäksi, enkä tarkoita "kotipossua"
- Anonyymi
Lihavia emakkoja löytyy kans tosi paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459