Osa varmaan oli ihan työpaineessa. Osa ruokavirastolla ja elyssä maatalouden valvonnassa taisi maata kotonaan " etätöissä" tai ajella hupia maakunnassa. Keväällä virkamies kävi meidän pellon reunassa, eikä autosta jaksanu nousta. Nyt niitä pyörii pareittain pikkumitan kanssa kyttäämässä ojan ja pientareen leveyttä tai nokka pellossa etsimässä rikkoja.
Mitä teki Ely koronan aikaan
2
84
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä tukijussi epäilemättä haluaisit ettei valvontaa ole juuri lainkaan, kuten hyvin tienaavan maa-aatelisen kollegasi poromiehen hommissa.
- Anonyymi
Mikä tukijussi se sellainen on, joka ruokkii koko kansan, ja vielä työllistää jumalattoman määrän paperinpyörittäjiä. Juuri sellaisia joita köhä kolmosen sisäpuolella on kymmeniä tuhansia. Ja elävät verorahoilla. Mutta vain ruuantuotanto on välttämätöntä, kaikkia muu on turhaa, aivan kaikki, aivan turhaa. Monestikko olet muuten tänään syönyt? Mitä muuten teet elääkseen, onko se mielestäsi välttämätöntä? Ajattelepa ite! Mutta älä masennu lopputuloksesta, et ole yksin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066