Kaipaan erään naisen säännöllistä näkemistä.

Anonyymi

Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan, niin pelkästä näkemisestä tuli mielettömän hyvä mieli.

Sitä näkemistä tavallaan odotti ja pelkäsi. Tunne oli hyvin vahva, se tunne sekoitti monta asiaa. En ole kokenut sellaista tunnetta koskaan.

En muista koska näin hänet viimeksi. Sitä näkee samannäköisiä henkilöitä melko usein ja kuvittelee nähneensä juuri hänet.

71

855

Vastaukset

• Tuo on tulella leikkimistä.

• Missä olet nähnyt tuota naista säännöllisesti? työpaikalla?

• Mitä väliä sillä loppupeleissä on? Ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Oikeassa elämässä asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

Itse lopetan tänne kirjoittelun tähän ainoaan oman lankani vastaukseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sillä loppupeleissä on? Ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Oikeassa elämässä asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

Itse lopetan tänne kirjoittelun tähän ainoaan oman lankani vastaukseen.

Kannattaa tosiaan poistua täältä ja selvittää ne asiat siellä irl.

• Niinpä, mutta kun ei voi nähdä. Tietää kyllä missä näkisi, mutta ei ole sopivaa mennä katsomaan. Pelkkä näkeminenkin ilahduttaisi.

• Mutta jos vaan hyppää reunalta kylmään veteen tarviiko aina olla niin järkevä ja fiksu "ei ole sopivaa" kyllä on sopivaa, jos on niin tarkoitettu! Varmaan ajattelee samalla tavalla hän!

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos vaan hyppää reunalta kylmään veteen tarviiko aina olla niin järkevä ja fiksu "ei ole sopivaa" kyllä on sopivaa, jos on niin tarkoitettu! Varmaan ajattelee samalla tavalla hän!

Ei aina voi tehdä, mitä haluaa. Sisäisen kontrollin täytyy pelata, muuten pidetään hulluna. Kirjoittamattomat säännöt rajoittavat käyttäytymistä. On pelattava yhteisten säännösten mukaan. Ei voi altistaa itseään mille tahansa.

• Uolevilla ei ole helppoa

• Tuo oli jännä kommentti. Naurattaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli jännä kommentti. Naurattaa!

Vitut

• Anonyymi kirjoitti:

Vitut

Mikä on ongelma? Eikö naurata?

• Nähdä ja sen jälkeen runkata..

• Etkö muuta keksi? Nämä kommentit kertoo sinusta kirjoittajasta paljon. Eikä se viesti ole imarteleva.

• Minulla ihan samoin käynyt. Viime näkemisestä ja kasvotusten puhumisesta on aikaa. Silti näkee ”hänet” usein.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Itse vissiin teet niin joka käänteessä ja julkisella paikalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Miehelle aloittajalle vastasin.

• Anonyymi kirjoitti:

Miehelle aloittajalle vastasin.

Nainen jolla aina runkkaaminen mielessä! Vai oliko sulla muuta aihetta tai asiaa? :D
        -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen jolla aina runkkaaminen mielessä! Vai oliko sulla muuta aihetta tai asiaa? :D
        -sivusta

Kirjoitin aloittajalle miehelle ensimmäisen kommentin ja joku muu tietämätön runkkaaja kommentoi siihen tuon kommentin.

• Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Panisko korurasiaa

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin aloittajalle miehelle ensimmäisen kommentin ja joku muu tietämätön runkkaaja kommentoi siihen tuon kommentin.

Luultavasti sama aloittajarunqqari vastasi.

• No miksi et ota yhteyttä häneen? Tiedä mitä tapahtuisi?

• Ettei sano vaimolle.

• Voisitko hieman avata miltä hän näyttää? Itse kaipailen miestä, jonka kanssa kohtaamisissa oli mukana jotain mitä ei vaan voi selittää

• Hyvä perse, mahtavat tissit

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä perse, mahtavat tissit

Miksi sotket kaikki ketjut, jotka eivät liity sinuun mitenkään? Tämänkin ketjun olet suoltanut täyteen tuota älytöntä kuraa vaikka et ole aloittaja, etkä liity mitenkään koko juttuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi sotket kaikki ketjut, jotka eivät liity sinuun mitenkään? Tämänkin ketjun olet suoltanut täyteen tuota älytöntä kuraa vaikka et ole aloittaja, etkä liity mitenkään koko juttuun.

Luki vaan hyvä perse. Vähemmän se sotki kun sinä

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä perse, mahtavat tissit

Miten vanhaksi sun aivot on jäänny et uskaltais monellekaan noin sanoa..

• Sama tunne. Sitä osasi lukea vähän jo ilmeistä, ei tarvinnut puhua. Olo oli iloinen ja onnellinen , mutta samalla haikea.

• Millaisessa ympäristössä näit naista? Tai missäpäin Suomea näit häntä? Oletteko jutelleet? Pahoittelut kysymystulvasta. Viesti herätti vain mielenkiintoni. 😊

• Tämä oli jotenkin mukava aloitus!
      Toivottavasti joku ilahtuu minunkin näkemisestäni :)

• Itsellä taas ei tullut hyvä mieli pelkästään yhden miehen näkemisestä, se ei hyödyttänyt mitään eikä edistänyt asiaa, meillä olisi voinut olla jotain todellistakin, mut hän vain halusi nähdä mua, ei muuta.

• Ei pidä odottaa liikaa.

• Jospa näette vielä!

• Mitä se sinulle kuuluu?

• Eipä olla kyllä aikoihin nähty, ollut vähän tylsää.

• Aloitushan ei ole minulle. Vastaan kuitenkin, niin kuin minua olisi kaivattu. Ajattelen hänestä kuten aloittaja. Minulle hän on ihana, upea mies, jota kaipaan yhä ja aina elämääni joka päivä. Eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia saada häntä.

• En halua mistä jonka kanssa täytyy muita ajatella..ehkä vaan jonain palvelijana...

• Mulla oli yksi mies, jonka näkemisestä tuli samoin hyvä mieli. Tuskin aloittaja. Kohtaamista odottaessa sattui. Lyhyet hetket meni kuin usvassa ja leijailin jossain korkeuksissa. Se roihu minkä hän jätti jälkeensä, oli jotain ennenkokematonta. Teki mieli huutaa ja tunkea jotain suuhun, ettei huuda ääneen. Tunne oli mulle uusi eikä ole vieläkään sammunut vaikka ei olla nähty.

Muistan tarkalleen koska näin hänet viimeksi. Korona hänet sitten tavallaan vei. En tiedä olisiko hän kadonnut ilman koronaa. Ehkä vielä joskus.

• Et muista puupää

• Anonyymi kirjoitti:

Et muista puupää

En ole punapää.

• Anonyymi kirjoitti:

Et muista puupää

Äh luin väärin. sori. Mulla on toi puupää, siks.

• Ihana juttu🙂

• Miksi et kaipaa naisen ääntä? Sitä opettavaista pikku rupattelua , harvasanaista viisautta, jota hän sinulle jakoi?

• Tunnisteita pliis?

• Vaalea nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Vaalea nainen

Miksi eksytät ihmisiä tahallasi? Et ole aloittaja ja vastailet.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi eksytät ihmisiä tahallasi? Et ole aloittaja ja vastailet.

Voihan tähän vastata, niin tehdään joka ketjussa.

• Mielihyvän kokeminen ja mainitsemasi näkeminen ja se fiilis vaikka harvakseltaan, on mieliinpainuvaa.
      Voisit hankkia itsellesi jonkinlaisen hyvän mielen voodoo- nuken, jonka näkeminen tekisi sulle vastaavan tunteen. Niitä on kivannäkösiäkin:)

• Te niinkuin hyväksytte tilanteen, ihmettelette ja annatte asian olla. Tuolla periaatteella ette näe, ettekä saa kaivattuanne koskaan. Jos haluu saada, on pakko antaa!

• Taas yksi ketju, jossa aloittaja teki aloituksen ja miljoonat välivastaajat (jotka eivät liity asiaan millään tavalla) sotkivat koko ketjun.

• Sinulla sama ongelma kuin rakastelu ketjussa näyttää olevan. Hyvät ketjut pilataan välihuudoin.

• Lääkäri vois määrätä lääkkeeksi syksun pimeyteen pakolliset tapaamiset kaivatun kanssa;)

• syksun=jokin uusi sana

• Minäkin kaipaan erään miehen näkemistä. Välillä mennyt kuukausiakin, ettei nähdä, mutta kun taas nähdään niin tuntuu että järki lähtee ja sydän hakkaa hulluna. Valitettavasti Anna Puun biisi säännöt rakkaudelle sopii tähän meidän "juttuun", joten tähän on tyytyminen.

• Jotain pitäisi tehdä eikä tyytyä. Keksiä säännöt meille sopivaksi. Olla rohkeita ottamaan yhteyttä ja katsoa, mihin tämä hulluus meitä vie.

• Anonyymi kirjoitti:

Jotain pitäisi tehdä eikä tyytyä. Keksiä säännöt meille sopivaksi. Olla rohkeita ottamaan yhteyttä ja katsoa, mihin tämä hulluus meitä vie.

No mitäpä ehdottaisit? :)

• Anonyymi kirjoitti:

No mitäpä ehdottaisit? :)

Otat yhteyttä, naisen helpompaa.

• Huokaus, hienosti kuvattu. Tuollaisiin tunnesfääreihin tarvinnee kaksi sopankeittäjää?

• Näin on, tai ainakin luulen ja, että tunne on vieläkin molemminpuolinen. Niistä hymyistä ja katseista ei toisaalta kyllä voi erehtyä

• Anonyymi kirjoitti:

Näin on, tai ainakin luulen ja, että tunne on vieläkin molemminpuolinen. Niistä hymyistä ja katseista ei toisaalta kyllä voi erehtyä

Tuttua. Katseet ja Hymyt, joiden efekti ei millään laannu. Oliko aika tai paikka väärä, vai mikä hämmensi?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuttua. Katseet ja Hymyt, joiden efekti ei millään laannu. Oliko aika tai paikka väärä, vai mikä hämmensi?

Muu seura oikeastaan ja tulee olemaan varmaan aina, jollei kahdestaan treffejä sovita, mutta sitä tuskin tapahtuu.

• Näet minut oitis ilkosillani taas, kun tulet julkiselle FB-sivulleni.
      Siellä odotan katsettasi miltei kelteisilläni, juopotteleva ex-mieheni, ja
      yhteisen lastemme isä.

Tunnen kuinka olemisen sietämätön keveys valtaa minua yhä enemmän,
      siksi olet päättänyt ruveta esiintymään yhä useammin julkisesti, ilman rihman kiertämää.

Ex-vaimosi ja lastesi äiti

• Jonna on vain minun vaimoni!!!!

• Onko eimia katkera ja kateellinen?

• Milloin olet hänet viimeksi nähnyt?

• Kaipaan sännöllistä saamista

• Sitten kun ei näy enään niin on löytänyt miesystävän itselleen? Näin se monesti menee.

• Jos haluat rakastella kanssani. hei katsokaa mitä olen kirjoittanut sinne ja viisastukaa jo ihmiset. =) timo niinistö.

• Hyvin kirjoitettu, tunnen tismalleen samoin. Kaipaan älyttömästi erään miehen näkemistä ja toivon että jos/kun jotain vihdoin tapahtuisi.

• Mites olis ihan säännötön näkeminen? Muistetaan kuitenkin säädyllinen näkeminen.

SEISKA.FI

• Bloggaaja Natalia Salmelasta tuli äiti - katso kuva!
    • X Factor -kilpailijaa pilkattiin vuosien ajan – väittää tuottajien tuhonneen hänet: Minut hajotettiin tahallaan!
    • Vakavasta aivovammasta toipuva Tony, 28, sai työpaikan hovimestarina: ”Tauolla saatan unohtaa, miten kassajärjestelmää käytetään”

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4794
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      156
      4577
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      24
      2438
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      218
      2229
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      223
      1543