Kaipaan erään naisen säännöllistä näkemistä.

Anonyymi

Vaikka mitään ei koskaan tapahtunut ja tuskin tapahtuukaan, niin pelkästä näkemisestä tuli mielettömän hyvä mieli.

Sitä näkemistä tavallaan odotti ja pelkäsi. Tunne oli hyvin vahva, se tunne sekoitti monta asiaa. En ole kokenut sellaista tunnetta koskaan.

En muista koska näin hänet viimeksi. Sitä näkee samannäköisiä henkilöitä melko usein ja kuvittelee nähneensä juuri hänet.

86

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on tulella leikkimistä.

    • Anonyymi

      Missä olet nähnyt tuota naista säännöllisesti? työpaikalla?

      • Anonyymi

        Mitä väliä sillä loppupeleissä on? Ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Oikeassa elämässä asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

        Itse lopetan tänne kirjoittelun tähän ainoaan oman lankani vastaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä loppupeleissä on? Ei tänne kannata mitään kirjoittaa. Oikeassa elämässä asiat selviävät, jos ovat selvitäkseen.

        Itse lopetan tänne kirjoittelun tähän ainoaan oman lankani vastaukseen.

        Kannattaa tosiaan poistua täältä ja selvittää ne asiat siellä irl.


    • Anonyymi

      Niinpä, mutta kun ei voi nähdä. Tietää kyllä missä näkisi, mutta ei ole sopivaa mennä katsomaan. Pelkkä näkeminenkin ilahduttaisi.

      • Anonyymi

        Mutta jos vaan hyppää reunalta kylmään veteen tarviiko aina olla niin järkevä ja fiksu "ei ole sopivaa" kyllä on sopivaa, jos on niin tarkoitettu! Varmaan ajattelee samalla tavalla hän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos vaan hyppää reunalta kylmään veteen tarviiko aina olla niin järkevä ja fiksu "ei ole sopivaa" kyllä on sopivaa, jos on niin tarkoitettu! Varmaan ajattelee samalla tavalla hän!

        Ei aina voi tehdä, mitä haluaa. Sisäisen kontrollin täytyy pelata, muuten pidetään hulluna. Kirjoittamattomat säännöt rajoittavat käyttäytymistä. On pelattava yhteisten säännösten mukaan. Ei voi altistaa itseään mille tahansa.


    • Anonyymi

      Uolevilla ei ole helppoa

      • Anonyymi

        Tuo oli jännä kommentti. Naurattaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli jännä kommentti. Naurattaa!

        Vitut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitut

        Mikä on ongelma? Eikö naurata?


    • Anonyymi

      Nähdä ja sen jälkeen runkata..

      • Anonyymi

        Etkö muuta keksi? Nämä kommentit kertoo sinusta kirjoittajasta paljon. Eikä se viesti ole imarteleva.


    • Anonyymi

      Minulla ihan samoin käynyt. Viime näkemisestä ja kasvotusten puhumisesta on aikaa. Silti näkee ”hänet” usein.

      • Anonyymi

        Itse vissiin teet niin joka käänteessä ja julkisella paikalla.


      • Anonyymi

        Miehelle aloittajalle vastasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle aloittajalle vastasin.

        Nainen jolla aina runkkaaminen mielessä! Vai oliko sulla muuta aihetta tai asiaa? :D
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jolla aina runkkaaminen mielessä! Vai oliko sulla muuta aihetta tai asiaa? :D
        -sivusta

        Kirjoitin aloittajalle miehelle ensimmäisen kommentin ja joku muu tietämätön runkkaaja kommentoi siihen tuon kommentin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen jolla aina runkkaaminen mielessä! Vai oliko sulla muuta aihetta tai asiaa? :D
        -sivusta

        Panisko korurasiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin aloittajalle miehelle ensimmäisen kommentin ja joku muu tietämätön runkkaaja kommentoi siihen tuon kommentin.

        Luultavasti sama aloittajarunqqari vastasi.


    • Anonyymi

      No miksi et ota yhteyttä häneen? Tiedä mitä tapahtuisi?

      • Anonyymi

        Ettei sano vaimolle.


    • Anonyymi

      Voisitko hieman avata miltä hän näyttää? Itse kaipailen miestä, jonka kanssa kohtaamisissa oli mukana jotain mitä ei vaan voi selittää

      • Anonyymi

        Hyvä perse, mahtavat tissit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perse, mahtavat tissit

        Miksi sotket kaikki ketjut, jotka eivät liity sinuun mitenkään? Tämänkin ketjun olet suoltanut täyteen tuota älytöntä kuraa vaikka et ole aloittaja, etkä liity mitenkään koko juttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotket kaikki ketjut, jotka eivät liity sinuun mitenkään? Tämänkin ketjun olet suoltanut täyteen tuota älytöntä kuraa vaikka et ole aloittaja, etkä liity mitenkään koko juttuun.

        Luki vaan hyvä perse. Vähemmän se sotki kun sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perse, mahtavat tissit

        Miten vanhaksi sun aivot on jäänny et uskaltais monellekaan noin sanoa..


    • Anonyymi

      Sama tunne. Sitä osasi lukea vähän jo ilmeistä, ei tarvinnut puhua. Olo oli iloinen ja onnellinen , mutta samalla haikea.

    • Anonyymi

      Millaisessa ympäristössä näit naista? Tai missäpäin Suomea näit häntä? Oletteko jutelleet? Pahoittelut kysymystulvasta. Viesti herätti vain mielenkiintoni. 😊

      • Anonyymi

        Sinua ei muu kiinnostakaan kuin muiden ihmisten asiat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua ei muu kiinnostakaan kuin muiden ihmisten asiat .

        En oikein usko, että olet aloittaja. Toivottavasti päiväsi piristyy pikku hiljaa. 😊

        Kysyin kysymykset siksi, että itse törmäsin aiemmin silloin tällöin mieheen, jota en tunne, mutta jonka läsnäolo sai minut aina innostuksen ja jännityksen sekaiseen olotilaan. Jo ensimmäisellä kohtaamiskerralla aistin hänen läsnäolonsa hyvin vahvasti, vaikka hän alkuun seisoi takanani. Ainoa asia mitä olemme koskaan puhuneet, on sana kiitos minulta hänelle. En edes muista, milloin olen nähnyt häntä viimeksi. Se on mahdollisesti ollut viime vuoden puolella. Aiemmin katseemme kohtasivat usein, vaikka välillä yritin tietoisesti olla katsomasta häntä, sillä pelkäsin meneväni ihan hämilleni.

        Tuskin aloittaja on kyseinen mies, mutta kokemus sinänsä oli hyvin samanlainen. Mukavaa viikonloppua joka tapauksessa aloittajalle ja toki myös muille! 😊


      • Anonyymi

        Pohjoisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisessa.

        Valitettavasti on sitten eri henkilö kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoisessa.

        Pohjoisessa minäkin.


    • Anonyymi

      Tämä oli jotenkin mukava aloitus!
      Toivottavasti joku ilahtuu minunkin näkemisestäni :)

    • Anonyymi

      Itsellä taas ei tullut hyvä mieli pelkästään yhden miehen näkemisestä, se ei hyödyttänyt mitään eikä edistänyt asiaa, meillä olisi voinut olla jotain todellistakin, mut hän vain halusi nähdä mua, ei muuta.

      • Anonyymi

        Ei pidä odottaa liikaa.


    • Anonyymi

      Jospa näette vielä!

      • Anonyymi

        Mitä se sinulle kuuluu?


    • Anonyymi

      Eipä olla kyllä aikoihin nähty, ollut vähän tylsää.

      • Anonyymi

        Samoin mulla, ikävä.


    • Anonyymi

      Aloitushan ei ole minulle. Vastaan kuitenkin, niin kuin minua olisi kaivattu. Ajattelen hänestä kuten aloittaja. Minulle hän on ihana, upea mies, jota kaipaan yhä ja aina elämääni joka päivä. Eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia saada häntä.

      • Anonyymi

        En halua mistä jonka kanssa täytyy muita ajatella..ehkä vaan jonain palvelijana...


    • Anonyymi

      Mulla oli yksi mies, jonka näkemisestä tuli samoin hyvä mieli. Tuskin aloittaja. Kohtaamista odottaessa sattui. Lyhyet hetket meni kuin usvassa ja leijailin jossain korkeuksissa. Se roihu minkä hän jätti jälkeensä, oli jotain ennenkokematonta. Teki mieli huutaa ja tunkea jotain suuhun, ettei huuda ääneen. Tunne oli mulle uusi eikä ole vieläkään sammunut vaikka ei olla nähty.

      Muistan tarkalleen koska näin hänet viimeksi. Korona hänet sitten tavallaan vei. En tiedä olisiko hän kadonnut ilman koronaa. Ehkä vielä joskus.

      • Anonyymi

        Et muista puupää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muista puupää

        En ole punapää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et muista puupää

        Äh luin väärin. sori. Mulla on toi puupää, siks.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hauska kuulla että naisetkin kärsii. Ihan saama meno miehenä. Nyt tosin väläyksellä 3 kertaa nähtykin noin kk sisällä.


    • Anonyymi

      Ihana juttu🙂

    • Anonyymi

      Miksi et kaipaa naisen ääntä? Sitä opettavaista pikku rupattelua , harvasanaista viisautta, jota hän sinulle jakoi?

    • Anonyymi

      Tunnisteita pliis?

      • Anonyymi

        Vaalea nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea nainen

        Miksi eksytät ihmisiä tahallasi? Et ole aloittaja ja vastailet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi eksytät ihmisiä tahallasi? Et ole aloittaja ja vastailet.

        Voihan tähän vastata, niin tehdään joka ketjussa.


    • Anonyymi

      Mielihyvän kokeminen ja mainitsemasi näkeminen ja se fiilis vaikka harvakseltaan, on mieliinpainuvaa.
      Voisit hankkia itsellesi jonkinlaisen hyvän mielen voodoo- nuken, jonka näkeminen tekisi sulle vastaavan tunteen. Niitä on kivannäkösiäkin:)

    • Anonyymi

      Te niinkuin hyväksytte tilanteen, ihmettelette ja annatte asian olla. Tuolla periaatteella ette näe, ettekä saa kaivattuanne koskaan. Jos haluu saada, on pakko antaa!

    • Anonyymi

      Taas yksi ketju, jossa aloittaja teki aloituksen ja miljoonat välivastaajat (jotka eivät liity asiaan millään tavalla) sotkivat koko ketjun.

      • Anonyymi

        Sinulla sama ongelma kuin rakastelu ketjussa näyttää olevan. Hyvät ketjut pilataan välihuudoin.


    • Anonyymi

      Lääkäri vois määrätä lääkkeeksi syksun pimeyteen pakolliset tapaamiset kaivatun kanssa;)

      • Anonyymi

        syksun=jokin uusi sana


    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan erään miehen näkemistä. Välillä mennyt kuukausiakin, ettei nähdä, mutta kun taas nähdään niin tuntuu että järki lähtee ja sydän hakkaa hulluna. Valitettavasti Anna Puun biisi säännöt rakkaudelle sopii tähän meidän "juttuun", joten tähän on tyytyminen.

      • Anonyymi

        Jotain pitäisi tehdä eikä tyytyä. Keksiä säännöt meille sopivaksi. Olla rohkeita ottamaan yhteyttä ja katsoa, mihin tämä hulluus meitä vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain pitäisi tehdä eikä tyytyä. Keksiä säännöt meille sopivaksi. Olla rohkeita ottamaan yhteyttä ja katsoa, mihin tämä hulluus meitä vie.

        No mitäpä ehdottaisit? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäpä ehdottaisit? :)

        Otat yhteyttä, naisen helpompaa.


    • Anonyymi

      Huokaus, hienosti kuvattu. Tuollaisiin tunnesfääreihin tarvinnee kaksi sopankeittäjää?

      • Anonyymi

        Näin on, tai ainakin luulen ja, että tunne on vieläkin molemminpuolinen. Niistä hymyistä ja katseista ei toisaalta kyllä voi erehtyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, tai ainakin luulen ja, että tunne on vieläkin molemminpuolinen. Niistä hymyistä ja katseista ei toisaalta kyllä voi erehtyä

        Tuttua. Katseet ja Hymyt, joiden efekti ei millään laannu. Oliko aika tai paikka väärä, vai mikä hämmensi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttua. Katseet ja Hymyt, joiden efekti ei millään laannu. Oliko aika tai paikka väärä, vai mikä hämmensi?

        Muu seura oikeastaan ja tulee olemaan varmaan aina, jollei kahdestaan treffejä sovita, mutta sitä tuskin tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muu seura oikeastaan ja tulee olemaan varmaan aina, jollei kahdestaan treffejä sovita, mutta sitä tuskin tapahtuu.

        Helsingissä?


    • Anonyymi

      Näet minut oitis ilkosillani taas, kun tulet julkiselle FB-sivulleni.
      Siellä odotan katsettasi miltei kelteisilläni, juopotteleva ex-mieheni, ja
      yhteisen lastemme isä.

      Tunnen kuinka olemisen sietämätön keveys valtaa minua yhä enemmän,
      siksi olet päättänyt ruveta esiintymään yhä useammin julkisesti, ilman rihman kiertämää.

      Ex-vaimosi ja lastesi äiti

      • Anonyymi

        Jonna on vain minun vaimoni!!!!


      • Anonyymi

        Onko eimia katkera ja kateellinen?


    • Anonyymi

      Milloin olet hänet viimeksi nähnyt?

    • Anonyymi

      Kaipaan sännöllistä saamista

    • Anonyymi

      Sitten kun ei näy enään niin on löytänyt miesystävän itselleen? Näin se monesti menee.

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu, tunnen tismalleen samoin. Kaipaan älyttömästi erään miehen näkemistä ja toivon että jos/kun jotain vihdoin tapahtuisi.

    • Anonyymi

      Mites olis ihan säännötön näkeminen? Muistetaan kuitenkin säädyllinen näkeminen.

    • Anonyymi

      Uskon että jonakin päivänä me nähdään vielä💕

      • Anonyymi

        Nainen. Muistatko mitä sanoin sinulle silloin kun ensimmäistä kertaa viime kesänä pidempään juteltiin?
        Jos kelpaa, niin saat. Tiedät miten edetä.


    • Anonyymi

      Suomalaiseen perusluonteeseen kuuluu rohkeuden puute. Ujous. Kannattaa toimia, elämä on lyhyt

    • Anonyymi

      Ihanan M naisen näkeminen saa kyllä päivän aina piristymään ;)

      • Anonyymi

        Kukas piristyy M-naisen näkemisestä 😊
        S ?


    • Anonyymi

      Niin, jotku on upeita näkyjä, vaikkei niitä aina näkiskään.

    • Anonyymi

      Näköjään tästäkin ketjusta poistettu myös ihan asiallisia vastauksia. Ihmetyttää ylläpidon ajatusmaailma.

      Ilmeisesti, jos he eivät pidä jostakin vastauksesta se on jo heidän mielestään oikea syy poistaa viesti.

      Ammatillisuuteen ei pitäisi sotkea omia tunteita.

    • Anonyymi

      Tiedän tunteen. Minullakin on ikävä tuota samaa.
      m->n

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe