Sopivasti sekaisin on sulle aliarvio.
Oot sellainen vanha raunio.
En usko sun sanoja,
kun saatat olla humalassa.
Aina kerrot jumalasta.
Kuinka se antaa anteeksi.
Kuvaat itseäsi sen paimeneksi.
Turvallista olettaa,
ettet aio lopettaa.
Selittää ja selittää.
En ees yritä ymmärtää.
Tiedän että kohta räjähtää.
Mutten voi muuta kuin odottaa,
että lopulta kolahtaa.
Kipu korvia huumaa
ja silmissä sumenee.
Joku mies herättelee.
Kirkas valo silmiä kirvelee.
Taas täällä,
Kyydissä.
En tiiä missä oot,
jossain taas sekoilemassa.
Heräät huomenna putkasta.
En lunasta sua ulos.
En edes tule katsomaan.
Oot nyt mulle ilmaa.
En tarvii seuraas.
Eikö ne yhtään epäile.
Eikö yhtään kysele.
Mistä mustelmat
tai murtumat.
Kaikki leikkii,
ettei mitään tapahdu.
Ei ne vaivaudu.
Jään vaan vangikses.
Vaan toivon että tälläkertaa,
jäät sinne selliis mätänemään.
Terveisin tytär.
Terveisin tytär
1
254
Vastaukset
- Anonyymi
Jään vaan vangikseks?
Jätä hyvä ihminen tuollaiset menneisyyteen, elämä on edessäpäin eikä takana. Miksi jäädä roikkumaan?
Minulta et saa sääliä, vaan potkun takamuksille, että eteenpäin omaan terveesen elämään.
Osaat kirjoittaa, mutta ihmiset haluavat lukea jotain hyvää ja hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455
