Sopivasti sekaisin on sulle aliarvio.
Oot sellainen vanha raunio.
En usko sun sanoja,
kun saatat olla humalassa.
Aina kerrot jumalasta.
Kuinka se antaa anteeksi.
Kuvaat itseäsi sen paimeneksi.
Turvallista olettaa,
ettet aio lopettaa.
Selittää ja selittää.
En ees yritä ymmärtää.
Tiedän että kohta räjähtää.
Mutten voi muuta kuin odottaa,
että lopulta kolahtaa.
Kipu korvia huumaa
ja silmissä sumenee.
Joku mies herättelee.
Kirkas valo silmiä kirvelee.
Taas täällä,
Kyydissä.
En tiiä missä oot,
jossain taas sekoilemassa.
Heräät huomenna putkasta.
En lunasta sua ulos.
En edes tule katsomaan.
Oot nyt mulle ilmaa.
En tarvii seuraas.
Eikö ne yhtään epäile.
Eikö yhtään kysele.
Mistä mustelmat
tai murtumat.
Kaikki leikkii,
ettei mitään tapahdu.
Ei ne vaivaudu.
Jään vaan vangikses.
Vaan toivon että tälläkertaa,
jäät sinne selliis mätänemään.
Terveisin tytär.
Terveisin tytär
1
230
Vastaukset
- Anonyymi
Jään vaan vangikseks?
Jätä hyvä ihminen tuollaiset menneisyyteen, elämä on edessäpäin eikä takana. Miksi jäädä roikkumaan?
Minulta et saa sääliä, vaan potkun takamuksille, että eteenpäin omaan terveesen elämään.
Osaat kirjoittaa, mutta ihmiset haluavat lukea jotain hyvää ja hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164286Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n302349Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj802180Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371650Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111343- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk131206Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481109Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o281085Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013