Vihaan sitä kun sä palaat kotiin.
Kuljet kuin joku jumala.,
jota mun kuuluisi palvoa.
Maalaat reisiäni mustelmilla,
mutta pyydät anteeksi ja lupaat taas.
Ei enää koskaan.
Paiskot illalla astioita ja tuoleja.
Istun taas kerran nurkassa.
Hätänumero valmiina puhelimessa.
Huusit ja haukuit.
Et kuulemma tarkoittanut.
Kerroit naapureille, että juhlittiin.
Vaikka löit taas reikiä seiniin.
En väitä vastaan.
Jos kohta pääsisin nukkumaan.
Mutta päätitkin valvottaa
ja äänesi käheäksi huutaa.
Aamulla lähdit taas jonkun luokse.
Yöllisiä ajatuksia selvittämään.
Sain koko päivän nukkua.
Sitten sä palasit
ja taas seinään reiän löit.
Lukittauduin vessaan.
En aio tätä enää kauaa kestää.
Ei enää kauaa
2
225
Vastaukset
- Anonyymi
Ota heti ero
- Anonyymi
Ekasta kerrasta se on uskottava. Lähtö, jos aikoo elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455
