Olisipa sullakin

Anonyymi

tuollainen Taika-piano joka alkaisi hohtamaan ja pääsisit matkustaamaan sen kanssa vaikka minne ;) :)

27

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alkaisi hohtaa! Mikä vääryys, että kieltä pilaavat kouluttautumattomat massat. :(

      • Anonyymi

        2014 lähtien on saanut alkaa tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2014 lähtien on saanut alkaa tekemään.

        Niin, tyhmien massojen painostuksesta, tyhmyys syrjäytti tiedon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tyhmien massojen painostuksesta, tyhmyys syrjäytti tiedon.

        Magic kortsuja löytyis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2014 lähtien on saanut alkaa tekemään.

        2014 muutin tähän erittäin huonosti hoidettuun taloyhtiöön joka nyt on purkukunnossa ja jota tekohengitään ..yhden oskaan kipussa olemalla eli mun..?!


    • Anonyymi

      No se riittää, että sinä voit matkustaa sillä minun haaroväliini. Silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Jahas... 😘 mut sitä pitää varmaan soittaa kauniisti jotta se alkaa hohtamaan ja sulla se onnistuu kyllä paremmin.. 😁


      • Anonyymi

        Tää on ikävä palsta ei pornoviestien lähettelijöille. Ja minä olen se kohde et sinä❣🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ikävä palsta ei pornoviestien lähettelijöille. Ja minä olen se kohde et sinä❣🙃

        Mistä tiiät että olet kohde? 😉🤔


    • Anonyymi

      Esim. Tää täyttä kuraa ja turha aloitus

      • Anonyymi

        Rapatessa roiskuu


      • Anonyymi

        Niin koska et ymmärrä siitä mitään koska olet ulkopuolinen 🤣🤣


      • Anonyymi

        Esim. tää täysin turha vastaus sinulta aiheeseen mikä ei sinua kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapatessa roiskuu

        Joo kuultu on ennenkin sanomansi.
        😉 ihan ite sanoit viettekö aina työt kotiinki??


      • Anonyymi

        Sadut ei kelpaa Raamattukaan arvaan ei kelpaa.. ruoka ei kelpaa sää ei kelpaa aika ei kelpaa uni eei kelpaa ..valittaa kelpaa

        Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

        T. Rohkaisija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. tää täysin turha vastaus sinulta aiheeseen mikä ei sinua kiinnosta.

        Kiinostaa kovasti rakkaani


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen taikapiano? Missä sellainen on

      • Anonyymi

        Soitin hautajaisissa pianoa ja nauroin ..näin minulle on kerrottu. En siitä mitään muista olin pelkkä lapsi joka suri pornokirjan lukijaa..


      • Anonyymi

        Eräässä musiikkivideossa :)


    • Anonyymi

      Puhu vain omasta puolesta

      Mä en halua lähteä minnekää

      • Anonyymi

        Se oli joskus nyt on nyt painostus uhkailu kiristys ja lahjonta..ihan käytössä LASTENKAVATUKSESSA täällä niin SIVISTYNEESSÄ MAASSA .ainut sivisty mikää näkyy on pikkurillin nostelu kun ryystetään laatu viinejä pitopöydissä ja hätistellä lapsia häiritsemästä Paitsi jos itsellä on jotain nöyryytävää asiaa pikkuisille vai mitä PASI armo suuri ihmeinen.
        KIITOS HERRALLE TAIVAAN JUMALALLE


    • Anonyymi

      Ihania satuja heti aamusta..sunnuntai aamusta sängyssä olen ..uni ei malta tulla

      • Anonyymi

        Nyt on kyllä kaikki minulta viety kun uniki on viety..kaikki
        KIITOS HERRALLE TAIVAAN JUMALALLE


      • Anonyymi

        mulla taas uni maitti liiankin kanssa, en ymmärrä miten pysytyn alkaa pian heräillä aikaisin aamusta :D


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Taikamatto on ja se on ihmeellinen. Siinä saa tuntea olvansa eristyksissä.

    • Anonyymi

      Paitsi että miksi mä en voisi toivoa itsellenikin moista kun minullakin tavallaan on piano ;) Pitäisi kyllä varmaan osata paremmin käsitellä sitä jotta taiat toimisi ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe