Onkohan Dacioihin tulossa mitään parannuksia?

Anonyymi

Vuonna 2021? Että voisi alkaa harkita kyseistä autoa, sillä edellytyksellä että hinnat pysyy samoina, vaikka sehän taitaa olla mahdoton yhtälö se. Auto on joko halpa ja kepuli tai vähän laadukkaampi ja kestävämpi ja sitä myötä hintavampi. Loganiin ja Sanderoon kuvittelisi jo tulevan parannuksia ja laadukkuutta ja sitä myös kestävyyttä, ettei tarvi heti alkuunsa mennä pelon kanssa katsastukseen.

56

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ilmeisesti mitään? Tai veikkaan että ehkä pakoputki saadaan 2021 malliin 2 osaiseksi.

    • Anonyymi

      4 vuotta saa ajaa ennen katsastusta. Sitten paalin.

    • Anonyymi

      Automaattivaihteisto. Olisi syytä olla valinnaisvarusteena.

      • Anonyymi

        Automaatti on mukava kaupungissa, mutta maantiellä turha. Suurin vaihde ja cruise päälle ja antaa mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaatti on mukava kaupungissa, mutta maantiellä turha. Suurin vaihde ja cruise päälle ja antaa mennä.

        Jos joku on turhaa niin se on tosi turhaa, eli kepin liikuttelu kun lähdetään ohittamaan. Tosin dasialla ei taida ohi päästä.


    • Anonyymi

      ei ole läheskään niin huono kuin hinnasta voisin kuvitella. Sanoisin että kestää paremmin kuin japsit mutta ei luultavasti tule saamaan yhtä hyvää huoltoa. Jos täysihoitolat sitä kuin kalliimpaa, se kestää pitempään.

      • Anonyymi

        Ei huono, vaan paljon parempi kuin yleisesti luullaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei huono, vaan paljon parempi kuin yleisesti luullaan.

        Kestää paremmin kuin japsit? Nissan, Honda, Toyota?¨No jos ensimmäisessä katsastuksessa jo saa hylsyn mm. etupään heikkouden takia ei voida kyllä sanoa, että parempi kuin japsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kestää paremmin kuin japsit? Nissan, Honda, Toyota?¨No jos ensimmäisessä katsastuksessa jo saa hylsyn mm. etupään heikkouden takia ei voida kyllä sanoa, että parempi kuin japsit.

        Hihii, jos nyt yksi koiranluu menee vaihtoon, niin kokonaisuutena Dacia on paljon parempi kuin Toyota ja kestää paremmin, ruostuminenkaan ei ole niin paha kuin Toyotalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, jos nyt yksi koiranluu menee vaihtoon, niin kokonaisuutena Dacia on paljon parempi kuin Toyota ja kestää paremmin, ruostuminenkaan ei ole niin paha kuin Toyotalla.

        Toyothan on nykyään täys sinkittyjä. Mikähän rellu pappa täällä taas on vauhdissa.


    • Anonyymi

      On se kumma kyllä että kun uusi automerkki tulee niin kaikki pirun tietäjät heräävät näyttämään ennustajan lahjojaan kuinka äkkiä tämä uusi merkki joutuu romulaan. Tietäjät ovat kyllä minun tapauksessani joutuneet potalle pitkäksi aikaa, kun laitoin Loganin MCV.n 2010 mallia,autolla oli ajettu ennen minua 266000km ja nyt alkaa olla kohta 290000km mittarissa,moottorina on 1,6 . Auto on pirun hyvä perusauto (käyttöauto) myös lämmin talvella ja tilava ja kun vain ei unohda nokkaremmin vaihtoa niin motti on hyvä. On se hyvä että autoasioissa olen kulkenut aina omia teitäni enkä ole koskaan uskonutkaan tuohon tosiasiaan että muilta pitäis lähteä neuvoa hakemaan ja kuuntelemaan joitain premiumitarinoita niin sanotuilta" rahamiehiltä". Jos noitten kelkkaan lähtee niin silloin kai akkakin pitää ottaa naapurin mieltymysten mukaan ja mistä minä sitten tiedän onko naapuri sittenkään minua viisaampi,,,,,tuskin !

      • Anonyymi

        Korjaus tuohon Logan MCV kilometreihin,, tänään kohta 390000km !!!!


      • Anonyymi

        Mitä sä laitoit siihen? Uutta peltiä?


    • Anonyymi

      Hämärän peitossa auton kestävyys
      Osien suhteen. Vaikea tapaus tietoa ei heru
      Pitäydyn edelleen asian tiimoilta

      • Anonyymi

        Harmi kun dasis jää kokematta
        Kaikkea ei ehdi kokea


    • Anonyymi

      Näistä uudemmista mottoreista on vain kysymysmerkki,pikkuiset turbokoneet ems. 1,6 ja 1,4 ovat kyllä toimivia laitteita ja on 1,5 Diesel myös ollut jo kauan Renaultteissa joskaan se ei nyt mikään raketti olekkaan , mutta soveltuu kuitenkin hyvin tavalliseen ajoon

      • Anonyymi

        Haluaisin nähdä sen Loganin jolla on ajettu liki 400.000.
        Kyllähän sitä voi kirjoitella mitä vain, toki juttu voi olla tottakin, sillä saahan mitä vain autoa korjautettua aina sen mukaan kun joku paikka hajoaa vaikka miljoonaan kilometriin.
        Jos sun auto on 2010 mallia se on vissiin tätä vanhaa korimallia.
        https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Dacia_logan_mcv-sł.jpg


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös toi ole tosi vanhan Renu Meganen kopio?

        Haluaisin nähdä sen Loganin jolla on ajettu liki 400.000.: Ne on yleensä jotku pirun helppoheikit jotka tällä palstalla vain mukamas jostain ovat tietävinään Voit sinä tulla tännekkin päin jos alkaa tuntua, osoitteen voin lähettää tällä palstalla julkisesti mutta kustannuksia kyllä säästät jos katsot sen Youtubesta justuksen logani niin taidat sitten todeta sinäkin että tällä palstalla ei ole faktaa tarjota muilla kuin minulla. Niistä korjauksista vielä että jos minulla olisi ollut joku pirun premiumi niin silloin kilometrikustannukset olisi ollut moninkertaiset. Kun minulla on halpa auto niin en kai minä niin pöljä olisi että kustantaisin toisen ostohinnan vielä korjauksiin , ennen ostaisin uuden. Renault Megane ei koskaan ole ollut Dacian näköinen. Hyvää esimerkkiä premiumeista esim Passat turbo dieselit vaihdelaatikot,nelivedot paskana ja yli puolet jousista poikki jo ennen kuin 160000 on täynnä . ,ja 90 luvun Audin etupäät ,tukivarsia joka katsastukseen mutta silloin oltiinkin aivan hiljaa ettei kukaan tietäisi mitään . Olis kait sitä vaikka mitä muista merkeistä,öljynkulutuksia ,nokkaketjuja temppuilevia sähköisiä käsijarruja ,piiloon meneviä vetokoukkuja yms. Dacian luotettavuus on mitattu että se on aivan lähellä Volvon luotettavuutta, Etupään rakenne vaatii niveliä 100000km jälkeen ja eikä jää kovinkaan paljon noissa osissa jälkeen tämän päivän Peugeotteista ja Citroeneista joissa niveliä vaihdetaan n. 150-170000km.ssä ja ei ne ole ikuisia missään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin nähdä sen Loganin jolla on ajettu liki 400.000.: Ne on yleensä jotku pirun helppoheikit jotka tällä palstalla vain mukamas jostain ovat tietävinään Voit sinä tulla tännekkin päin jos alkaa tuntua, osoitteen voin lähettää tällä palstalla julkisesti mutta kustannuksia kyllä säästät jos katsot sen Youtubesta justuksen logani niin taidat sitten todeta sinäkin että tällä palstalla ei ole faktaa tarjota muilla kuin minulla. Niistä korjauksista vielä että jos minulla olisi ollut joku pirun premiumi niin silloin kilometrikustannukset olisi ollut moninkertaiset. Kun minulla on halpa auto niin en kai minä niin pöljä olisi että kustantaisin toisen ostohinnan vielä korjauksiin , ennen ostaisin uuden. Renault Megane ei koskaan ole ollut Dacian näköinen. Hyvää esimerkkiä premiumeista esim Passat turbo dieselit vaihdelaatikot,nelivedot paskana ja yli puolet jousista poikki jo ennen kuin 160000 on täynnä . ,ja 90 luvun Audin etupäät ,tukivarsia joka katsastukseen mutta silloin oltiinkin aivan hiljaa ettei kukaan tietäisi mitään . Olis kait sitä vaikka mitä muista merkeistä,öljynkulutuksia ,nokkaketjuja temppuilevia sähköisiä käsijarruja ,piiloon meneviä vetokoukkuja yms. Dacian luotettavuus on mitattu että se on aivan lähellä Volvon luotettavuutta, Etupään rakenne vaatii niveliä 100000km jälkeen ja eikä jää kovinkaan paljon noissa osissa jälkeen tämän päivän Peugeotteista ja Citroeneista joissa niveliä vaihdetaan n. 150-170000km.ssä ja ei ne ole ikuisia missään .

        Dacian luotettavuus lähellä Volvon luotettavuutta. Missä niin mainitaan?
        Kyllähän Dacioilla ajelee kun välillä käy korjaamolla. Se on halpa auto ja se tuntuu jossain, sehän on ihan loogista, eikä siinä ole mitään häpeämistä, kulkinehan sekin on, joka ei tietenkään yllä kestävyydeltään hintavimpien autojen tasolle mutta kai silläkin ajelee kun muistaa huollattaa ja ottaa huomioon että auton tekoon ei ole satsattu niin paljon rahaa kuin kalliimpien autojen.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiraportti-julki-nama-autot-ovat-ikaluokkiensa-pahimmat-vikapommit-ja-murheenkryynit/7647856


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacian luotettavuus lähellä Volvon luotettavuutta. Missä niin mainitaan?
        Kyllähän Dacioilla ajelee kun välillä käy korjaamolla. Se on halpa auto ja se tuntuu jossain, sehän on ihan loogista, eikä siinä ole mitään häpeämistä, kulkinehan sekin on, joka ei tietenkään yllä kestävyydeltään hintavimpien autojen tasolle mutta kai silläkin ajelee kun muistaa huollattaa ja ottaa huomioon että auton tekoon ei ole satsattu niin paljon rahaa kuin kalliimpien autojen.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jattiraportti-julki-nama-autot-ovat-ikaluokkiensa-pahimmat-vikapommit-ja-murheenkryynit/7647856

        Tämä luotettavuus autoista on jo tiedossa, siitä on jo tehty vakuutusyhtiöitten taholta jo tutkinta siihen ei mitkää kuppila helkkoheikit pääse vaikuttamaan . Tämä tilasto on tehty Ruotsissa ,ja Ruotsissahan näitä on jo myyty jo moninkertaisia määriä Suomeen verrattuna. Jos sitten olet sekoittanut nämä etupään kulumiset auton luotettavuuteen niin niillä ei ole taas luotettavuuden kanssa mitään tekemistä ,ne ei ole hinaustilaistoissa . Vielä kertausta sulle jos se ei ole vielä selvää, auto on luotettava jos sillä pääsee maalin ilman pysähtymisia tai hinauksia ja jos sillä pääsee joka päivä töihin. SIIS luotettavuus aivan paljon parempi kuin monenmoisilla premiumeilla. Tässä tapauksessa saat itse hävetä tietämättömyydestäsi,näistä jos puhuu yleisesti niin silloin on viisainta ensin tietää asiasta ahttps://www.vibilagare.se/nyheter/bilarna-som-gar-sonder-minst-och-mest


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä luotettavuus autoista on jo tiedossa, siitä on jo tehty vakuutusyhtiöitten taholta jo tutkinta siihen ei mitkää kuppila helkkoheikit pääse vaikuttamaan . Tämä tilasto on tehty Ruotsissa ,ja Ruotsissahan näitä on jo myyty jo moninkertaisia määriä Suomeen verrattuna. Jos sitten olet sekoittanut nämä etupään kulumiset auton luotettavuuteen niin niillä ei ole taas luotettavuuden kanssa mitään tekemistä ,ne ei ole hinaustilaistoissa . Vielä kertausta sulle jos se ei ole vielä selvää, auto on luotettava jos sillä pääsee maalin ilman pysähtymisia tai hinauksia ja jos sillä pääsee joka päivä töihin. SIIS luotettavuus aivan paljon parempi kuin monenmoisilla premiumeilla. Tässä tapauksessa saat itse hävetä tietämättömyydestäsi,näistä jos puhuu yleisesti niin silloin on viisainta ensin tietää asiasta ahttps://www.vibilagare.se/nyheter/bilarna-som-gar-sonder-minst-och-mest

        Joten kannattaa ostaa uusi Dacia eikä Volvoa, vaikka olisi samanhintainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joten kannattaa ostaa uusi Dacia eikä Volvoa, vaikka olisi samanhintainen.

        Riippuu paljonko haluaa sijoittaa kilometrikustannuksiin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu paljonko haluaa sijoittaa kilometrikustannuksiin !!

        Jos Dacia maksaisi saman kuin Volvo ( 30-50 tuhatta) olisiko vaikea valita kumman ottaisi, koska ovat yhtä hyviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Dacia maksaisi saman kuin Volvo ( 30-50 tuhatta) olisiko vaikea valita kumman ottaisi, koska ovat yhtä hyviä?

        Onneksi niitä saa 3-5.teen kappaletta tuolla hinnalla ja jos Volvolla ajaa 400000km yhdellä autolla ja korjailee sitä kalliilla varaosilla yms. niin sitten jos ajan Dacioilla niin mulla on tuolla aikaa 3-5 kertaa uusi auto perseen alla tehdastakuineen. Tuotakaan minulle ei kannata mainostaa ettei Volvossa olisi tuollavälin autossa erilaisia useanlaisia vikoja,,Olen nimittäin ollut auto- verstas alalla 30v ja ja olen ollut varaosamyyjänäkin että tiedän mitä asiakkaat tarvitsee ja mistä ne tulevat verisesti tinkaamaan ja silloin kumma kyllä ,ei ollenkaan näytellä sitä oikeata rahamiestä. Silloinhan se rahamiehen pitäis kakaista suustansa että pistin paaliin melkein uuden Dacian kun varaosatkin olivat liiankin halpoja ja silloin asiakaskin saisi Premium leiman otsaansa .... Premiumin ostajat eivät näytä tajuavan että he tavallaan itse haluavat korkeita varaosahintoja, siis kannattais autoa ostaessa ajatella tuotakin asiaa !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Dacia maksaisi saman kuin Volvo ( 30-50 tuhatta) olisiko vaikea valita kumman ottaisi, koska ovat yhtä hyviä?

        Jos Dacia maksaisi saman kuin Volvo ( 30-50 tuhatta). Sanon vain että olen arvostanut aina auton ajo ominaisuuksia ja mukavuutta ja ajanut melkein koko ikäni Ranskalaisilla. aikanaan en halunnut sen takia Volvo 140 ja 240 sarjaa,700 sarja oli vähän parempi ja jos puhutaan V70 y.m.s. niin kyllä ajo ominaisuudet ovat kovast kehittyneet mutta jos mulla olis noin paljon sotkea rahaa autoiluun niin valitsisin kalliimman Ranskalaisen ja silloin ei meikäpoikakaan enää pennejä laskelisi !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Dacia maksaisi saman kuin Volvo ( 30-50 tuhatta). Sanon vain että olen arvostanut aina auton ajo ominaisuuksia ja mukavuutta ja ajanut melkein koko ikäni Ranskalaisilla. aikanaan en halunnut sen takia Volvo 140 ja 240 sarjaa,700 sarja oli vähän parempi ja jos puhutaan V70 y.m.s. niin kyllä ajo ominaisuudet ovat kovast kehittyneet mutta jos mulla olis noin paljon sotkea rahaa autoiluun niin valitsisin kalliimman Ranskalaisen ja silloin ei meikäpoikakaan enää pennejä laskelisi !!

        Jaa, jos Dacia maksais 50 tonnia ottasit silti Dacian, etkä Volvoa. Asia loppuun käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, jos Dacia maksais 50 tonnia ottasit silti Dacian, etkä Volvoa. Asia loppuun käsitelty.

        Dacia ei ole ranskalainen,vain sen sukuinen ,,sen verran loppuun tämä asia on käsitelty


    • Anonyymi

      Miten hemmetissä dacia on samaan aikaan kestotestien häviäjä, katsastustilastojen häntäpään pitäjä ja käyttäjien kehuma? Jokin ei täsmää.

      • Anonyymi

        Tutkippa vähän tarkemmin niitä kestotestejä.
        TM 100 000 km Dacia logan. 0 vikaa
        Sama testi Autobild 0 vikaa


      • Anonyymi

        Käytin Dusterin 3 vuotiaana ensimmäisessä katsastuksessa.Ei huomautettavaa. Nyt on 2 vuotta ajoa ennen seuraavaa katsastusta. Ei huono halpis autoksi. En usko tilastoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkippa vähän tarkemmin niitä kestotestejä.
        TM 100 000 km Dacia logan. 0 vikaa
        Sama testi Autobild 0 vikaa

        Molempia lehtiä olen lukenut, empä ole tuollasta löytänyt ettei mitään vikaa ja ajettu 100.000 km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molempia lehtiä olen lukenut, empä ole tuollasta löytänyt ettei mitään vikaa ja ajettu 100.000 km.

        Eti artikkelit , löytyy netistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eti artikkelit , löytyy netistä

        Tuulilasin 100 000km kestotesti löytyy myös netistä, sen kun googlettaa.
        Dacia logan, ei vikoja.


      • Anonyymi

        Miten hemmetissä dacia on samaan aikaan kestotestien häviäjä,::: Tuon sinä kuitenkin näit vain unissasi,,tuo ei ole totta !!!


    • Anonyymi

      Niin kuin olen todennut aiemmin että MCV.n etupään tavarat kestää vähintään 100000km ,itse ajoin noin 10000km ylikin ennen kuin väljää löytyi yhdestä alapallosta ja kahdesta raidetangon päästä . muut tavarat autossa kestää pitkään esim. vetoakselit ovat lujat, ovensaranatkin vielä kohta 400000 ajettuna kuin uudet ,ensimmäinen akku kesti 18vuotta, pakoputken keskiosa 300000km, tänäänkään istuimissa ei ole reikiä,kangas on hyvälaatuista ja peräti istuimen lämmittimetkin ovat kunnossa. vilkkukatkaisija on vaihdettu myös.....Mitä enämpää enää pitäisi toivoa autolta joka on maksanut alle 10000e uutena

      • Anonyymi

        Niin kuin olen todennut aiemmin että MCV:::: Korjaus tuohon akun ikään , oikein on 8v


      • Anonyymi

        Kuinka iäkäs Dacia sinulla oikein on? Ensimmäinen akku 18 v , entä toinen akku, montako vuotta? 10 ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka iäkäs Dacia sinulla oikein on? Ensimmäinen akku 18 v , entä toinen akku, montako vuotta? 10 ?

        Kuinka iäkäs Dacia sinulla oikein on?::::::: Höpöttele muille , jos sinä et tuota minun korjausta osaa oikein lukea niin hyppää yli ,,,,,,,,, jos haluat tietää minun Dacian iän niin lue siitä näiltä palstoilta Justuksen Loganista tai katso You tubesta Justuksen Logani. En ole kirjoittelemassa tästä asiasta ensi kertaa täällä !!


    • Anonyymi

      Renault arkana tulee Euroopan markkinoille Dacia merkillä. Mukaan tulee myöhemmin neliveto ja Renault hybridijärjestelmä jossa sähkömoottori on vaihdelaatikossa . Sandero uudistuu ulkonäöllisesti.

    • Anonyymi

      Täällä ne tojotapapat taas huuteloo, vituttaako kun ostitte ruostuvan auton ja Dacia senkun porskuttaa menemään?

      Ei oo tojotoista saatu edes nopeusmittareita toimimaan 20 vuoden aikana, edelleen on uusissa mittarivirhe vähintään 7km/h.

      • Anonyymi

        Ei akku voi kestää 18 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei akku voi kestää 18 vuotta.

        Ei akku voi kestää 18 vuotta........ Lue tarkemmin korjaukset kirjoituksiin,,mutta sanon kuitenkin että jos sijoittaa Optimaan niin siitä tulee pitkä ikäinen !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei akku voi kestää 18 vuotta........ Lue tarkemmin korjaukset kirjoituksiin,,mutta sanon kuitenkin että jos sijoittaa Optimaan niin siitä tulee pitkä ikäinen !!

        Dacia Logania kun katselee kun menee ohi tulee mieleen Pirkan makrillipurkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dacia Logania kun katselee kun menee ohi tulee mieleen Pirkan makrillipurkki.

        Mitä vikaa pirkan makrillissa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vikaa pirkan makrillissa on

        Ei mitään, Logan vain muistuttaa sitä purkkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään, Logan vain muistuttaa sitä purkkia.

        Näyttää miltä näyttää, yli 100 000km olen omallani ajannut ja kaksi kertaa katsatettu ilman mitään huomauttamista.
        Auton tilat ja hinta huomioiden , eihän sillä ole edes kilpailijoita.
        On paras 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää miltä näyttää, yli 100 000km olen omallani ajannut ja kaksi kertaa katsatettu ilman mitään huomauttamista.
        Auton tilat ja hinta huomioiden , eihän sillä ole edes kilpailijoita.
        On paras 😄

        Minusta se näyttää sellaiselta lukittavalta kassalippaalta jossa on rahaa vielä 390000km .n jälkeenkin!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää miltä näyttää, yli 100 000km olen omallani ajannut ja kaksi kertaa katsatettu ilman mitään huomauttamista.
        Auton tilat ja hinta huomioiden , eihän sillä ole edes kilpailijoita.
        On paras 😄

        Jos tiedätte paremman hintalaadun, kertokaa se. Haluan tietää.


    • Anonyymi

      Dacia Spring Electric tulee myyntiin.
      Sähköauto noin 10000€ hintaan.

      • Anonyymi

        Kuulun köyhälistöön asun vuokralla kerrostalossa, missäs lataat moista sähkölaatikkoa?
        Tarvin vain normaaliauton, jolla ajelee, enkä kuluttaakseni aikaa etsiessä latauspistettä ja seuratessa milloin sähkö loppuu ja jää tielle, ei tuolla arvatenkaan voi lähteä suinpäin sukuloimaan 500 kilometrin päähän.


    • Anonyymi

      Onhan niissä mersun tekemä moottori ja mersussa dacian moottori

      tuskin se mersu lähtee roskaa tekemään?

      • Anonyymi

        Höpölöpö. Ei semmosta yotubessa ole kuin Justuksen Logani.


    • Anonyymi

      Entäs Skoda, oletteko harkinneet? Ihan kelpo peli sekin.

    • Anonyymi

      Sama laulu kaikilla foorumeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe