Olen 15v ja 2vuotta sitten olin koulun terveystarkastuksessa ja se terveyden hoitaja oli pois ja tilalle oli tullut varmaan vähän yli 20v melko hyvännäköinen nainen. Kun se oli mitannut verenpaineen , punninnut ja kirjoittanut jotain koneelle niin se käski laskea housut alas. Tässä vaiheessa tunsin , että kulli alkaa jäykistyä ja se oli varmaan jo päässyt 13cm pituuteen. Kun laskin housut alas niin se nainen alkoi tunnustella ja puristella palleja ja penistä jolloin kulli pääsi sinne 15cm pituuteensa ja kun se nainen huomasi sen niin sillä ei enää pokka pitänyt. Ihan kuin tämä ei olisi ollut tarpeeksi noloa niin heti seuraavassa hetkessä , kun olin vetänyt jo housut jalkaan niin tuli siemennesteet kastellen pikkarit ja myös verkkarit niin , että ihan selvästi se nainen näki. Kauheen läiskän pöksyissä. Luokassakin saivat kaikki mua lukuun ottamatta hyvät naurut. Näen tämän varsinaisen terveyden hoitajan lähes joka koulupäivä. Siis sen joka oli poissa. Hän vaikuttaa asialliselta kaikkia kohtaan , mutta aina , kun hän juttelee mun kanssa oli se asia kuinka tylsä tahansa niin näyttää , että pokka pettää milloin tahansa. Eli varmaan sijainen kertonut mitä mun kanssa tapahtu.
Jos muillekin on käyny näin niin kiinnostaa tietää.
Olenko ainut jolla on alannut seisomaan koulun terveystarkastuksessa?
Anonyymi
4
1019
Vastaukset
- Anonyymi
Olet
- Anonyymi
Et varmasti ole.
- Anonyymi
Et ole, vaikka kertomuksesi haiseekin vahvasti fantasialta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778