Olen tässä muutaman tunnin katsonut facesta tuttujen kuvia ja kaikilla on hieno talo, uusi auto, ellei uusi auto niin hieno mersu tai audi, hyvä työpaikka, kaunis/komea puoliso lapsia, paljon aktiviteettia jne.
itsellä ruma muija, huono Ford, huono talo, paska työpaikka, lapsia ei tule kai koskaan, elämässä ei ole mitään sisältöä.
Olen ihan helvetin kateellinen kaikille.
Kaikilla tutuilla menee hyvin
8
737
Vastaukset
- Anonyymi
On rankkaa
- Anonyymi
Ei sitä tiedä minkälaisia helvettejä noiden fasadien takana eletään. Ihmiset esittää ja valehtelee facebookissa. Turha käyttää energiaa toisten asioiden miettimisen, tekee jotain kivaa senki ajan.
- Anonyymi
Just näin. Ja sitten joillekin tulee "yllätys"ero, mitä ihmiset ihmettelee. Kun olivat niin täydellinen perhe ja muuta. Tosiasia voinut olla, että ei esim. seksiä kymmeneen vuoteen, ei läheisyyttä yhtään ja toinen tai jompi kumpi rakastuu toiseen ja aloittaa sivusuhteen. Ja jonain päivänä se tulee ilmi, jolloin korttitalo romahtaa.
- Anonyymi
Tää on jo ihan sekopäistä, että ihmiset päivittää faceen kuvia omista aterioista, poseeraavat kävelylenkillään yms. Vielä en oo nähnyt sitä, että joku olis kuvannu oman aamupaskansa, mutta varmasti seki päivä vielä tulee.
- Anonyymi
Eiköhän niitäkin jo ole. Et ole vain törmännyt vielä sellaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän niitäkin jo ole. Et ole vain törmännyt vielä sellaiseen.
On varmasti. Seuraava muoto täydellisen feikkielämänsä hehkuttamisessa. Minun paska on paras paska.
- Anonyymi
Pankin ne on suurimmalla osalla.
- Anonyymi
Keskity omaan elämääsi niin sinäkin voit saavuttaa noita asioita, jos se nyt edes tekee sinua onnelliseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054