Moikka!
Mut passitettiin vähän aikaa sitten näöntarkastukseen, ja mulle todettiin jonkin asteista hajataittoa. Isäni takavarikoi tietokoneeni tämän takia, jotta en pystyisi tuhoamaan näköäni enempää. Hän sanoi, että jos en "paranna" näköäni kuukaudessa, hän takavarikoisi myös puhelimeni. Tarvitsen kipeästi apua! Voiko hajataittoa siis jotenkin korjata kotikonstein?? :/ T: hätääntynyt 13v
Voiko hajataittoa parantaa??
5
536
Vastaukset
- Anonyymi
Hajataitto korjataan silmälaseilla tai piilolinsseillä.
- Anonyymi
Kyse on siis taittovirheen korjaamisesta itse silmää lasit eivät paranna ihan vain selvennyksenä.
- Anonyymi
Hajataitto on ihan synnynäinen o,onaisuus niin kuin esim. likinäkö. Laseilla voi hajataittoisuutta korjata, jos se haittaa.
Itse olen ollut ikäni likinäköinen ja myös hajataittoa ollut, mutta ei minun nuoruudessa edes ollut tietokoneita tai kännyköitä.
Isäsi on nyt ihan väärillä jaljillä. Hänen kannattaisi googlettaa tuo hajataitto mikä se on ja mistä johtuu.
Toivottavasti saat pian koneesi takaisin.- Anonyymi
On mahdollista että isälläkin on hajataittoa. Jos hänellä on silmälasit, niin voisi kysyä kuinka paljon niillä korjataan hajataittoa hänelläkin.
- Anonyymi
Ei voi olla todellista. Onko sinun isäsi tynnyrissä kasvanut vai missä. Vois lukea asiasta netistä. Hajataitto on ihan tavallinen taittovirheen muoto. Se ei taatusti tule tai mene pois, käyttää silmiään mihin tahansa katsomiseen. Se on synnynnäinen ominaisuus . Esim meidän perheessä ja serkuilla joillakin on reippaasti hajataittoa. Ihan normaaleilla silmälaseilla se korjataan. Ei se parane tai pahene , käytät niitä laseja tai et.
Minulla oli kasvuiässä päänsärkyä. Sain silmälasit ,joissa oli plussaa ja hajataitto korjattu. Pidin taululle katsoessa, mutta sitten olin pitämättä 16-42 ikävuosien välillä ,kun ei ollut vaivoja. Mutta ikänäköisenä, siis 42 ikävuoden jälkeen aloin taas käyttämään.
Niin, ja olen alan asiantuntija. Valista sitä isää hieman.Pistä lukemaan faktat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275284
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533492Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263387Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232980Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint192403Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412042