Moikka!
Mut passitettiin vähän aikaa sitten näöntarkastukseen, ja mulle todettiin jonkin asteista hajataittoa. Isäni takavarikoi tietokoneeni tämän takia, jotta en pystyisi tuhoamaan näköäni enempää. Hän sanoi, että jos en "paranna" näköäni kuukaudessa, hän takavarikoisi myös puhelimeni. Tarvitsen kipeästi apua! Voiko hajataittoa siis jotenkin korjata kotikonstein?? :/ T: hätääntynyt 13v
Voiko hajataittoa parantaa??
5
339
Vastaukset
- Anonyymi
Hajataitto korjataan silmälaseilla tai piilolinsseillä.
- Anonyymi
Kyse on siis taittovirheen korjaamisesta itse silmää lasit eivät paranna ihan vain selvennyksenä.
- Anonyymi
Hajataitto on ihan synnynäinen o,onaisuus niin kuin esim. likinäkö. Laseilla voi hajataittoisuutta korjata, jos se haittaa.
Itse olen ollut ikäni likinäköinen ja myös hajataittoa ollut, mutta ei minun nuoruudessa edes ollut tietokoneita tai kännyköitä.
Isäsi on nyt ihan väärillä jaljillä. Hänen kannattaisi googlettaa tuo hajataitto mikä se on ja mistä johtuu.
Toivottavasti saat pian koneesi takaisin.- Anonyymi
On mahdollista että isälläkin on hajataittoa. Jos hänellä on silmälasit, niin voisi kysyä kuinka paljon niillä korjataan hajataittoa hänelläkin.
- Anonyymi
Ei voi olla todellista. Onko sinun isäsi tynnyrissä kasvanut vai missä. Vois lukea asiasta netistä. Hajataitto on ihan tavallinen taittovirheen muoto. Se ei taatusti tule tai mene pois, käyttää silmiään mihin tahansa katsomiseen. Se on synnynnäinen ominaisuus . Esim meidän perheessä ja serkuilla joillakin on reippaasti hajataittoa. Ihan normaaleilla silmälaseilla se korjataan. Ei se parane tai pahene , käytät niitä laseja tai et.
Minulla oli kasvuiässä päänsärkyä. Sain silmälasit ,joissa oli plussaa ja hajataitto korjattu. Pidin taululle katsoessa, mutta sitten olin pitämättä 16-42 ikävuosien välillä ,kun ei ollut vaivoja. Mutta ikänäköisenä, siis 42 ikävuoden jälkeen aloin taas käyttämään.
Niin, ja olen alan asiantuntija. Valista sitä isää hieman.Pistä lukemaan faktat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768