mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚
Oispa älyttömän
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka menee? Hohhoijaa
- Anonyymi
Pusuil sun naama märäks! Öitä!
- Anonyymi
Rannassa veneen alla nukun.
- Anonyymi
Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?
- Anonyymi
Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!
- Anonyymi
Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...
- Anonyymi
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu
Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta
T. Rohkaisija
- Anonyymi
Ei kuulua sulle 😉
- Anonyymi
Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘
- Anonyymi
On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..
- Anonyymi
Niiin oooonnn
- Anonyymi
Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.
Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.- Anonyymi
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
- Anonyymi
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
Tyttömäinen hallitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi
- Anonyymi
Tyttömäinen villitys eikä hallitus.
Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku". - Anonyymi
Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan
- Anonyymi
Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1692683Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1042512- 1582199
Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772100Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens32083EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1221918Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki571640Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241614Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051607- 841281