mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚
Oispa älyttömän
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka menee? Hohhoijaa
- Anonyymi
Pusuil sun naama märäks! Öitä!
- Anonyymi
Rannassa veneen alla nukun.
- Anonyymi
Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?
- Anonyymi
Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!
- Anonyymi
Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...
- Anonyymi
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu
Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta
T. Rohkaisija
- Anonyymi
Ei kuulua sulle 😉
- Anonyymi
Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘
- Anonyymi
On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..
- Anonyymi
Niiin oooonnn
- Anonyymi
Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.
Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.- Anonyymi
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
- Anonyymi
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
Tyttömäinen hallitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi
- Anonyymi
Tyttömäinen villitys eikä hallitus.
Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku". - Anonyymi
Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan
- Anonyymi
Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään17716252Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903775Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1383061Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu271784Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2791514Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?551471Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1591407Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151314Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141274- 811101