Oispa älyttömän

Anonyymi

mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka menee? Hohhoijaa

    • Anonyymi

      Pusuil sun naama märäks! Öitä!

    • Anonyymi

      Rannassa veneen alla nukun.

      • Anonyymi

        Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?

      • Anonyymi

        Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!


    • Anonyymi

      Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...

      • Anonyymi

        Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!

        Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu

        Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

        T. Rohkaisija


    • Anonyymi

      Ei kuulua sulle 😉

      • Anonyymi

        Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘


    • Anonyymi

      On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..

      • Anonyymi

        Niiin oooonnn


    • Anonyymi

      Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.

      Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.

      • Anonyymi

        Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..


      • Anonyymi

        Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.

        Tyttömäinen hallitus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..

        Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi


    • Anonyymi

      Tyttömäinen villitys eikä hallitus.

      Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku".

    • Anonyymi

      Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan

      • Anonyymi

        Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe