mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚
Oispa älyttömän
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka menee? Hohhoijaa
- Anonyymi
Pusuil sun naama märäks! Öitä!
- Anonyymi
Rannassa veneen alla nukun.
- Anonyymi
Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?
- Anonyymi
Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!
- Anonyymi
Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...
- Anonyymi
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!
Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu
Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta
T. Rohkaisija
- Anonyymi
Ei kuulua sulle 😉
- Anonyymi
Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘
- Anonyymi
On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..
- Anonyymi
Niiin oooonnn
- Anonyymi
Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.
Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.- Anonyymi
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
- Anonyymi
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.
Tyttömäinen hallitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..
Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi
- Anonyymi
Tyttömäinen villitys eikä hallitus.
Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku". - Anonyymi
Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan
- Anonyymi
Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15010909
- 525210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452423- 302113
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421524Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317882