Oispa älyttömän

Anonyymi

mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚

21

134

Vastaukset

• Kuka menee? Hohhoijaa

• Pusuil sun naama märäks! Öitä!

• Rannassa veneen alla nukun.

• Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!

• Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?

• Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!

• Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...

• Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!

• Anonyymi kirjoitti:

Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!

Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu

Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

T. Rohkaisija

• Ei kuulua sulle 😉

• Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘

• On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..

• Niiin oooonnn

• Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.

Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.

• Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..

• Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.

Tyttömäinen hallitus

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..

Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi

• Tyttömäinen villitys eikä hallitus.

Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku".

• Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan

• Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi

SEISKA.FI

• RAWR! Cardi B rinnat esillä uutuusvideolla: neljä minuuttia tiukkaa seksitykitystä - katso!
    • Kimi ja Minttu Räikkönen viettävät neljättä hääpäiväänsä - Minttu julkaisi harvinaisen kuvan parin häistä: "Rakastan sinua enemmän joka vuosi!"
    • Kuninkaan valtakunta: Aki Samuli kritisoi musiikkibisnestä – suomalaisille supertähdille kylmää kyytiä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia on ilkeä kiusaaja!

Te, jotka jatkuvasti jaksatte lässyttää kuinka ihana, kiltti, herttainen, empaattinen, hyväsydäminen tuo botoxhirviö on... Niin tässäpä teille taas pi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      1192