Oispa älyttömän

mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚
2176
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Kuka menee? Hohhoijaa

Äänestä

Pusuil sun naama märäks! Öitä!

Äänestä

Rannassa veneen alla nukun.

Äänestä
  • Tuut mun viereen ja olen sun koko loppu elämäni!!!! pitääkö minun kidnapaa sinut???🤣😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘♥️ rakas mä rakastan sua aina!!! ja annan sun päättää kaikista asioista!!!!!!!!!!

Äänestä

Onko joku vaihtamassa työpaikkaa?

Äänestä
  • Jos haluat niin mä teen juuri niin kuin haluat!!!

Äänestä

Menin parvekkeelle, kaksi puuta, saa katsella kuuta ja laskevaa aurinkoa...me ollaan kuun pime ä puoli ..meidän pitää olla yhdessä että sana käy toteen ja koitaa uusi aika...

Äänestä
  • Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Aurinko laski melkein kuusi tuntia sitten, herää pahvi!

Tää on sellainen valo että tulee sokeeks...siihen on ratkaisu pyydä JEESUS sydänmeesi asumaan...hän odottaa ja rakastaa sinua.. älä tule sanomaan ettei sinua varoitettu

Kiitos Jeesus Aamen Sinun Ihanassa nimessä Rukoilen Jumalan siunausta

T. Rohkaisija

Äänestä

Ei kuulua sulle 😉

Äänestä
  • Ei tietenkään kuulukaan mutta kiinnostas.. 😘

Äänestä

On muuten trolololololojen suosikkiemoji tää 😉 Hyh..

Äänestä
  • Niiin oooonnn

Äänestä

Vain rikkailla on varaa nukkua ja syödä nykymaailmassa, ei ole sänkyihin rahaa, kiitos tyttöhallitus ja nuorisotyöttömyyden jättimäisyys.

Työn tekeminen on kiellettyä myöskin yli 23-vuotiailta, liian kallista on.

Äänestä
  • Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..

Äänestä

• Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan on ollut aikaisemminkin edellisten hallistusten kohdalla samat asiat ongelmana ellei jopa huonommin, se on ihan sama onko ollut nukke,talonmies vaiko herrainhallitus.

Tyttömäinen hallitus

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ihminen lue raamattua kyllä todellisuus siirtyy muualle tulee ihan tyttömäinen olo..

Sitäpä juuri, sitäpä juuri mieskin muuttuu neitsyt maariaksi

Äänestä

Tyttömäinen villitys eikä hallitus.

Ja kummitusten hautausmaa, paholaista pelottavat painajaisunet jne, ja "niinku".

Äänestä

Minne menee...kaikkialle kalastelemaan tykkäyksiä.. kun kirot juonet ei nyt toimikaan

Äänestä
  • Kierot juonet teillä on minä yritän liikaa anteeksi

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

mukava tietää että minne sä sitten menet 😉 mut höyhenen kevyitä unia kultaiselle, nukuhan hyvin 🤗😚

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu