Amerikkalaisten, ruotsalaisten ja kotimaisten "investoijien" omistamat laatumediat haluavat varmistaa sen, ettei mediakentässä ole mitään mahdollisuutta muulle kuin heidän edustamalleen journalismille, jossa ulkomaanuutiset ovat USA:n sotapropagandaa ja muu sisältö pääosin aivokuolemaviihdettä. Suomen kansan omistamalta yleisradiolta halutaan kieltää uutisten julkaisu nettisivuilla vapaan kilpailun nimissä. Monopolimedialle ei riitä, että YLE:n toimituksellinen linja on nykyisin täysin suuren rahan median linjoilla. Myös mahdollisuus linjasta poikkeamiseen pitää kokonaan kieltää.
Suuren rahan media haluaa täyden monopolin
Anonyymi
2
88
Vastaukset
- Anonyymi
Olet paljolti oikeassa, mutta tuota väitettäsi "USA:n sotapropagandan" levittämisestä en ymmärrä?
Nimittäin kyllä länsimaiden valtamediat ovat vankasti vasurien eli uusmarxistien hallussa.
Ja presidentti Trump ja hänen " sotapolitiikkansa" ovat valtamedioiden hampaissa.- Anonyymi
Todella upeaa!
Ensin avaus puutaheinää ja sitten vastaus silkkaa hölynpölyä.
Hienoa,että löysitte toisenne.
Länsimaisissa demokratioissa on muuten sananvapaus.
Ette taida tietääkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195