Haaviston palvonta saa

Anonyymi

Jumalallisia piirteitä, Ohisaloja halutaan muihinkin puolueisiin.

36

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palvo ketä palvot, minkä me sille voidaan.

      • Anonyymi

        Mölinää kuin janoisessa karjalaumassa, kun vihreät hönkivät sekakuorona, osan uhkaillessa hallituksesta eroamisella.
        Se ei olisi mitään uutta tuuliviiripuolueelta, kun tyypilliseen tapaan jalan polkeminen ei auta, otetaan ritolat.
        Lisäksi on ryhmitetty, jo valmiiksi hävityn hevosen Haaviston taakse seuraaviin presidentin vaaleihin.
        Osoittaa huonoa pelisilmää, kun jo ajatuskin Putin vastaan humuHaavisto Kremlissä karmaisee.
        Putin pesis ja linkoais Pekan kuin uitetun kissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölinää kuin janoisessa karjalaumassa, kun vihreät hönkivät sekakuorona, osan uhkaillessa hallituksesta eroamisella.
        Se ei olisi mitään uutta tuuliviiripuolueelta, kun tyypilliseen tapaan jalan polkeminen ei auta, otetaan ritolat.
        Lisäksi on ryhmitetty, jo valmiiksi hävityn hevosen Haaviston taakse seuraaviin presidentin vaaleihin.
        Osoittaa huonoa pelisilmää, kun jo ajatuskin Putin vastaan humuHaavisto Kremlissä karmaisee.
        Putin pesis ja linkoais Pekan kuin uitetun kissan.

        Tyypillistä naisten touhua: Poljetaan jalkaa lattiaan ja uhataan eroamisella! No niin on tehnyt joskus muinoin vaimonikin - huvittavaa kun sitäkin miettii.

        Pikkutytöistä ei tosiasiassa ole noinkin vaativaan hommaan kuin hallitukseen/ministeriksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mölinää kuin janoisessa karjalaumassa, kun vihreät hönkivät sekakuorona, osan uhkaillessa hallituksesta eroamisella.
        Se ei olisi mitään uutta tuuliviiripuolueelta, kun tyypilliseen tapaan jalan polkeminen ei auta, otetaan ritolat.
        Lisäksi on ryhmitetty, jo valmiiksi hävityn hevosen Haaviston taakse seuraaviin presidentin vaaleihin.
        Osoittaa huonoa pelisilmää, kun jo ajatuskin Putin vastaan humuHaavisto Kremlissä karmaisee.
        Putin pesis ja linkoais Pekan kuin uitetun kissan.

        Toinen toistaan ontuvampia kielikuvia ja muita typeryyksiä, missä asia, mikä on pointtisi?

        Ovatko vihreät todellakin jo ilmoittaneet ehdokkaansa tulevissa presidentinvaaleissa? Mennyt kokonaan ohi minulta, ohimennen olen joskus ajatellut, että se voisi olla Niinistö.

        Onko tuosta huonosta pelisilmästäsi ollut paljonkin haittaa sinulle vai miksi sen halusit täällä mainita?

        "Putin pesis ja linkoais Pekan kuin uitetun kissan."
        No huh huh, tuosta ei kielikuva kyllä paljon enää pahene. Olet erityinen, vain harva pystyy tuollaisia tuottamaan.

        Bessie



        "


    • Anonyymi

      Yle. Fi kirjoitus vihreistä ja maailma pelastuu ettei Ihmiskunta huku paskaan.

      • Anonyymi

        vihreet ei pelasta mitää vihreet on TÄYS-TUHO suomelle,


    • Anonyymi

      alottajalle:

      älä naurata,

    • Anonyymi

      Aloittaja ei äänestä vihreitä, vihreät ei mikään huono puolue hallitukseen, muistaakseni Saksassa vihreät suosittu puolue.
      Suomessa puolueet proviloituvat arvonsa mukaan, jokaiselle jotain.
      Minkälainen olisi valtio jossa vain yksi puolue käytännössä määräisi.

      • Anonyymi

        Äläs mitään! EU määrää tätänykyä kaiken eli olemme "Eurostoliiton" jäseniä ja pullikointi on turhaa, eikä edes hölmöimmitkään päätökset tai niiden kaataminen onnistu millään.

        Kuten tuo valkoposkihanhien rauhoitus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs mitään! EU määrää tätänykyä kaiken eli olemme "Eurostoliiton" jäseniä ja pullikointi on turhaa, eikä edes hölmöimmitkään päätökset tai niiden kaataminen onnistu millään.

        Kuten tuo valkoposkihanhien rauhoitus..

        Suomi voi erota EUa koska vaan.

        Sisäministeri Ohisalo vertaa Viron sisäministeri Ekren puheenjohtajaan Helmeen.
        Toinen on moukka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi voi erota EUa koska vaan.

        Sisäministeri Ohisalo vertaa Viron sisäministeri Ekren puheenjohtajaan Helmeen.
        Toinen on moukka.

        EKRE on Viron persut. Se on etnofobinen rasistinen puolue, jota rasistit
        Virossa äänestävät, persujen veljespuolue,
        vaikka viimeinenkin 20:stä pakolaisesta lähti Virosta haneen jo aikaa päiviä
        ja asuu nykyään mieluummin ent. DDR:n alueella hylätyssä lentokonehallissa
        kuin maassa jossa on EKRE.


      • Anonyymi

        Ei olisi tullu jos Orpanin kaltainen päämies Suomessa.
        Miksi ei ole sopii kysyä äärioikeistolta.


      • Anonyymi

        Virossa maahanmuuttaja sai kksion asuttavakseen ja "päivärahan",
        mutta osa virolaisista on niin sairaan muukalaiskammoisia ja vihamielisiä,
        että siellä on mahdoton vihattuna asua henkisessä kriisissä olevan pakolaisen.
        Samanlaisia vihamielisiä tyyppejä on täälläkin persujen äänestäjät ja persut.


    • Haaviston palvonta ? Miten niin ? Eikös häntä nyt ole ryvetetty keväästä saakka, eroakin vaadittu ? Ei taida kumpikaan pesti, ulkoministerin tai sisäministerin, olla niitä helpompia hoidettavia...

      • Anonyymi

        Persut vaatineet kummankin eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vaatineet kummankin eroa.

        Haavistolle tulee ero suhmuroinnista, ja Ohisalo saa itkupotkuraivarit, kun toiset hallituskumppanit eivät lähde ylimitoitettuihin ilmastotekojen rahoituksiin.
        Vihreät saavat siitä syyn, ja voivat koplata samaan ikävän homppeli-Haaviston mokat.
        Vihreissä on sivariporukkaa pilvin pimein, joten käpykaartiin lähtö ei tuo vaikeutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haavistolle tulee ero suhmuroinnista, ja Ohisalo saa itkupotkuraivarit, kun toiset hallituskumppanit eivät lähde ylimitoitettuihin ilmastotekojen rahoituksiin.
        Vihreät saavat siitä syyn, ja voivat koplata samaan ikävän homppeli-Haaviston mokat.
        Vihreissä on sivariporukkaa pilvin pimein, joten käpykaartiin lähtö ei tuo vaikeutta.

        Noinko meinaat, Anonyymi 19.47 ? Että Vihreät olisivat oppineet politiikanteon pelisäännöt ?
        Valta turmelee, sanovat.


    • Anonyymi

      tämä alotus on kaikkien aikojen naurettavin VITSI

      joka tämän alotuksen otsikon lukee
      kuolee varmasti nauruun heheheheheee,

      varatkaa nitrot viereen jos haluatte vielä VITSIN jälkeen elää, hahahahahaaaaaa ,

    • Anonyymi

      Suomi on vapaa maa mielipiteiden suhteen, en kysy persuilta lupaa ajatuksiini.

      Vihreät ei ainoa puolue ilmasto kysymyksissä, EU:a elvytyspaketista tarkoitus laittaa kolmasosa ilmastonsuojeluun.

      Trumppilainen suhtautuminen on turmiollista.

    • Anonyymi

      Ai ne on homppeleita, jotka jatkuvasti kehuu Haavistoa.

    • Anonyymi

      Ap:n tapauksessa "ohisaloja" kirjoitetaan tekstin sisällä pienellä kirjaimella. Myös "-näitä merkkejä käytetään ammattimielessä, kuten korkeatasoisessa sanoma tai aikakauslehti kirjoituksessa yleisesti käytetään.

    • Anonyymi

      Hienosti ministeri Ohisalo on postinsa ministerinä hoidellut. Kateellisia vihtuttelee naisten yhteiskuntaan sijoittuminen niin ---keleesti.
      - demarijätkä. myöhempi kampakeraaminen heimo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Yhden ihmisen! Onko sillä mitään merkitystä.


    • Anonyymi

      Haavisto edelleen suosituin presidentti ehdokas.

      • Anonyymi

        Paras ehdokas on mielestäni .


      • Anonyymi

        Vai pitäisi saada "Ylioppilas/proffessori" Haavisto vielä presidentiksi! No,,aikalailla useimmat jo liene luopuneet aatoksesta.


      • Anonyymi

        HAH HAH HOHOHOOOHHHOOO OOOHHHOOO HAHAHAHAHAAAAA
        vai on hahahahahahahoohhoohohoo
        älä tapa ihmisiä nauruun,,, hohohohohoooooohhhhhooooooooo


    • Anonyymi

      Naurakaa.
      Kansa valitsee nii kuin tähänkin asti.

      • Anonyymi

        Niinn tekee, mutta Haavisto on jo senverran pahoin ryvettynyt ettten usko tuosta enää minkäänlaista "nousua" tulevan..ehkä jos oikein nuoren pojan saa haaviinsa silloin "nousee"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinn tekee, mutta Haavisto on jo senverran pahoin ryvettynyt ettten usko tuosta enää minkäänlaista "nousua" tulevan..ehkä jos oikein nuoren pojan saa haaviinsa silloin "nousee"

        Tekevällekkin tulee virheitä, kukaan ei ole täydellinen.
        Haavisto omaa kokemusta ettei taida montaa olla hänen veroista, sen tähden ollu galluppien ykkönen, eikä edes varmaa lähteekö tavoittelemaan tuota virkaa.

        Joku maininnut, kansa valitsee yli puolue rajojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinn tekee, mutta Haavisto on jo senverran pahoin ryvettynyt ettten usko tuosta enää minkäänlaista "nousua" tulevan..ehkä jos oikein nuoren pojan saa haaviinsa silloin "nousee"

        Käsipelillä kohottelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsipelillä kohottelee.

        Entä vierailu Moskovaan Putin ja puppelipoika.


    • Anonyymi

      Massat odottavat rajojen aukaisua. Muuttovoitto ulkomailta kasvoi ylipäätään Suomessa noin kolmanneksen vuonna 2019 verrattuna edelliseen vuoteen. Maahanmuutto kasvoi ja maastamuutto väheni.

      Kasvu tuli EU:n ulkopuolelta. Muuttovoitossa suurimmat kansalaisuusryhmät olivat vuonna 2019 venäläiset, irakilaiset ja intialaiset.

    • Anonyymi

      Afrikan rannoilla ma tumassat ovat asettuneet asemiin josta ne jaetaan EU- alueella. Uusi maahanmuuttokriisi uhkaa koronakriisin keskellä rämpivää Italiaa: ”Kyseessä on kansallinen turvallisuus” – Kova vaatimus Euroopalle

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe