Maisa on sarjapettäjän uhri

Anonyymi

Olisi aika jo saada kuulla vastapuolen kanta asiaan, julkinen mustamaalaaminen saisi jo loppua.

59

923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei vieläkään ole Jm päässyt yli. Viimeiseen saakka olisi viel mennyt naimisiin. Ja nyt tyytyy it-miljonääri mikkoon

    • Anonyymi

      Älä viitsi, Maisa!
      Itse olet huijannut vähän jokaista, pettänyt joka puolella ja kiristellyt rahaa valeraskauksilla ynnämuulla ties kuinka monelta mieheltä/naiselta! Kaikki se on julkista tietoa ja omasta suustasikin kuultua.

    • Anonyymi

      Tuo kuivan kesän orava tekorusketuksineen ja ylisuurine kumipalloineen on jo niiiiiiiiiin so last season! Ketä oikeesti enää jaksaa kiinnostaa joku vitun Maisa Torppa? Mua ei ainakaan enää kiinnosta mikään kuivahtanut nurmijärveläinen mummo, joka valehtelee minkä kerkeää.

      • Anonyymi

        Ryhtyisin kyllä itsekin sarjikseksi, jos ainoana leikkikaverinani olisi oranssi pomppupallo. Se ei ole paljon mitään se.


    • Anonyymi

      Eikö porukalla ole omaa elämää?! Pitää toisten ihmisten asioita kytätä ja niitä kommentoida. Hakeutukaa hoitoon jos muu ei auta.

      • Anonyymi

        Maisa itse tuo julki omaa henkilökohtaista elämäänsä, eikö sitä saisi kommentoida?


      • Anonyymi

        Mene pois kommentoimasta, jos noin paljon ahdistaa 😱.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois kommentoimasta, jos noin paljon ahdistaa 😱.

        Tämä on keskustelupalsta ja juuri sitä varten että kommentoidaan aloituksia että silleen .


    • Anonyymi

      Joo, oli erittäin tyhmä veto toi sen julkaisu.
      Mut taas näitä ihmisiä, jotka tuutittaa: mitään väärää en olen tehnyt, vaan olen uhri....
      Näitähän henkilöitä on viime kuukausina riittänyt🤣😂

    • Anonyymi

      Maisa ei tule ikinä pääsemään yli siitä että tuli JM:n jättämäksi, ja että itse kusi viime metreillä mahdollisuutensa luksuselämään. JM on liian tasokas lähteäkseen mukaan tähän julkiseen loanheittoon, ja sen varaanhan tuo katkera kumipallo taitaa laskeakin. Ei tuo tosin uppoa kuin tyhmimpiin. Maisa itse on pettänyt mennen tullen ja palatessa niin miehiään kuin ystäviään (bestiksensä miehen panemisesta mm jäi rysän päältä kiinni silloiselle aviomiehelleen), kiristänyt panoiltaan rahaa valehtelemalla raskauksista jne jne.
      Ketään ei oikeasti enää kiinnosta joku rupsahtanut oranssi kumipallo nurmijärveltä, ja sitähän Maisan on vaikea sulattaa, huomiosta kun elää.

      • Anonyymi

        Ihmettelen miten Mikko jaksaa katsella päivästä toiseen kun eukko märehtii menneessä suhteessaan. Ja eihän se mikään miljonääri ole, todellakaan. Tavallista hyvätuloisempi, mutta tuskin kauaa sitäkään kun otti noin kalliin elätin vaivoikseen.


      • Anonyymi

        Tuo on niin totta! Maisa kuvittelee, että nuo asiat on unohdettu.
        Latvala on liian fiksu ja sivistynyt, siksi ei ala vastaamaan kiertopalkinnon panetteluihin.
        Varmasti on onnellinen, että pääsi tuosta lortosta eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miten Mikko jaksaa katsella päivästä toiseen kun eukko märehtii menneessä suhteessaan. Ja eihän se mikään miljonääri ole, todellakaan. Tavallista hyvätuloisempi, mutta tuskin kauaa sitäkään kun otti noin kalliin elätin vaivoikseen.

        Niin juuri. Maisan suurin tragedia 🎭 on se, ettei onnistunut kusettamaan Latvalaa naimisiin kanssaan, vaikka viimeiseen asti yritti 😁.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen miten Mikko jaksaa katsella päivästä toiseen kun eukko märehtii menneessä suhteessaan. Ja eihän se mikään miljonääri ole, todellakaan. Tavallista hyvätuloisempi, mutta tuskin kauaa sitäkään kun otti noin kalliin elätin vaivoikseen.

        On se aika tyhmää kommentoida ja olla kiinnostunut eksän tekemisistä vieläkin uudessa kin suhteessa.Sehänpitäisi olla mennyttä se.Eihän Latvalakaan kommentoi mitään...


    • Anonyymi

      Nyt sais vastapuolen ”fiksuus” loppua ja alkaa puolustautua! Ei kenenkään kuulu jäädä oranssin muovipallon jalkoihin.

      Ja mitä tämä potaska oli hyvistä väleistä ja Puumalan mökkeilyoikeudesta? Oikeasti kaiken tän loanheiton jälkeen?
      Onko it mies päässyt terapian maksumieheksi😄

      • Anonyymi

        Eipä ole tullut enää kuvia mökiltä, jos pääsy mökille on evätty ja se tässä närästääkin? Voiko se olla ig avautumisen = exän haukkumisen takana?


    • Anonyymi

      Taasko Maisa on uhri? Viimeksi kun seurasin, hän oli seiskan valheellisen ajojahdin uhri ja uhosi rikosilmoituksilla. Mites siinä oikeusjutussa muuten kävi?

      • Anonyymi

        Eikö ollut kuitenkin menossa naimisiin tämän ”sarjapettäjän” kanssa”
        Outoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollut kuitenkin menossa naimisiin tämän ”sarjapettäjän” kanssa”
        Outoa

        Julkisuuden tavoittelua hinnalla millä hyvänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollut kuitenkin menossa naimisiin tämän ”sarjapettäjän” kanssa”
        Outoa

        Härski nainen 🐒. Tulee mieleen se, mitä yritti tehdä aviomiehelleen, Atelle 🙊.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ollut kuitenkin menossa naimisiin tämän ”sarjapettäjän” kanssa”
        Outoa

        Maisa onkin niin puhtoinen, vei vielä kihloissa ollessaan toiselta naiselta mieheh, pienen lapsen isän. siinä sitten hoiteli perhetuttua, perhetutun lasta ja Latvalaa samanaikaisesti .🤣 Ei tuohon kovin moni pysty.


      • Anonyymi

        Silloin oli vielä hyvä huudella ja miljonäärismiehen selän takaa🤔.


    • Anonyymi

      Metku Maisa taas vauhdissa


      Maisa viestittää tuolla tilityksellään sitä että Latvalan takia hän joutuu nyt nuolemaan näppejään ja tyytymään "huonompaan" mieheen .

      Latvalan olisi pitänyt viedä Maisa vihille ja unohtaa Maisan lapsenhoito keikat ja muut metkut, sillä eihän mitään tapahtunut ja ei Maisa ole syyllistynyt yhtään mihinkään, kuten ei koskaan aikaisemminkaan. Latvalan syytä on kaikki.

      Maisalla olisi voinut olla pieni mahdollisuus säilyttää uskottavuutensa sillä, että kerrankin olisi myöntänyt virheensä ja sen että paskoi omaan pesäänsä.

      Sen sijaan Maisa taas tekee itsestään uhrin ja syyttää muita . En usko että Maisalla on kaikki hyvin, kun pitää jatkuvasti mustamaalata Latvalaa Maisa on selvästi katkera siitä, että ei päässyt naimisiin ja joutuu tyytymään " vähempään" elintasoon ja se purkautuu Latvalan mollaamisella.. Maisalla ei taia jäädä aikaa mihinkään muuhun kuin itsensä esittelemiseen ja Latvalan mollaamiseen, mahtaako tehdä nykyiselle suhteelle hyvää?

      • Anonyymi

        Niin, ennemmin Maisa olisi viihtynyt miljonäärin vaimona. Oudosti, heti eron jälkeen tuli nuo Latvalan verosotkut tietoon..hmmm..ettei vaan olisi tietoa vuotanut ihan lähipiiristä? Savuavat rauniot jää miehille jos Maisan uskaltavat jättää. Maisan aviomies, Atte, sai myös kokea tyrkyn vihan, onneksi selkisi siitä sentään melkein kuivin jaloin. Oman lapsensa isää oli laittamassa totaaliseen kuseen 😨. Nämä vanhemmatkin jutut löytyvät ainakin Seiskan arkistosta.


    • Anonyymi

      Katsokaa instan tammikuuta 2019 olivat Afrikassa . Ne onnelliset kuvat siellä. Olivat safarilla jeepissä kun kaksi kyyhkyläistä. Siellä,sai tietää että Jm petti 6eri naisen kanssa ja silti on niin leveä hymy siellä Maisalla . Luulenpa vaan että Mikkoon on jo kyllästytty ja mieli Puumalaan Jm kainaloon.

      • Anonyymi

        Taitaa olla niin että siittä Puumalan möksän maisan maapalasesta on tullut lunastustarjous ja möksä menee myyntiin....


      • Anonyymi

        Jos Latvala olisi pettänyt, niin ämmä olisi moneen kertaan marssittanut naiset julkisuuteen. Latvala ei ole koskaan sanonut pettäneensä. Sanoi tehneensä itse myös virheitä suhteessa ja se on eri asia kuin pettäminen. Tuolla valehtelulla Maisa yritti peitellä omia touhujaan, huonolla menestyksellä. Perhetuttu tulee aina olemaan varanumero, voi olla, että sisimmässään tietääkin sen..Latvalan kanssa Maisa olisi mieluiten mennyt naimisiin, sen todistaa jo se epätoivoinen, anopin kanssa Dubaihin polttareille matkustaminenkin, vaikka perhetutun kanssa oli romanssia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin että siittä Puumalan möksän maisan maapalasesta on tullut lunastustarjous ja möksä menee myyntiin....

        Muistan sen retostelemisen mökistä: puolet on minun, minun, minun!!! Sitten se supistuikin 10%:iin tontin nurkasta, mihin juuri ja juuri saa teltan pystyyn 😂. Mökistä ei omista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sen retostelemisen mökistä: puolet on minun, minun, minun!!! Sitten se supistuikin 10%:iin tontin nurkasta, mihin juuri ja juuri saa teltan pystyyn 😂. Mökistä ei omista mitään.

        ahaa mökin tontti siis pienenee sen 10 % ja maisulille jää käteen rakennuskelvotonta maata jota kukaan ei osta..
        ihan hyvä veto vastapuolelta...


    • Anonyymi

      Mitenkähän siinä jutussa kävi kun Maisa julkaisi instassa siitä Mikon exxästä Jutasta että Maisa piti sitä fiksuna, ja tiesi ettei ole rahoissaan . Aika loukkaavaa.otti aika pian pois sen ilmoituksen.

    • Anonyymi

      Kyllä menetti Jari upean seksipommin, kun lähti pettäjän tielle. Nyt ei ole miehellä naista, töitä, eikä rahaa. Ei mene kovin vahvasti Jarilla.

      • Anonyymi

        Kukas sen tietää ettei ole naista? Luuletko että tekee tiedotteen seurustelustaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sen tietää ettei ole naista? Luuletko että tekee tiedotteen seurustelustaan?

        Kukas sen tietää, että on? Ei taida naismarkkinoilla olla kauhean kovaa valuuttaa kouluttamaton keski-ikäinen mies, joka on vaikeuksissa verottajan kanssa?


      • Anonyymi

        Jarilla menee hyvin. Tyttöystävä on ja rahaakin tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukas sen tietää, että on? Ei taida naismarkkinoilla olla kauhean kovaa valuuttaa kouluttamaton keski-ikäinen mies, joka on vaikeuksissa verottajan kanssa?

        Kyllä taas puhutaan oikein kateuden rintaäänellä paskaa .😂


      • Anonyymi

        Minkä upean seksipommin?? Ihan tavallisen näköinen tihrusilmä ainakin sevenin kuvista. Jotkut penat ja tapsat ymmärrä, että kuvanmuokkauksilla saa vaikka mummosta kaunottaren.


    • Anonyymi

      Happamia on pihlajan marjat sanoi kettu, vai miten se meni. vuosi kulunut ja eukko määkii katkerana, eikö ole päässyt eroon rahoittajastaan. tuollaseen katkeruuteen pitäs saada hoitoa, ettei mee enää pahemmaksi. se jota haukutaan kaikissa medioissa maiskun taholta, vois tehä kunnian loukkaus, ilmoituksen ja vaatia korvausta perättömistä puheista.

      • Anonyymi

        Missä se muoviranka on nyt Latvalaa moittiniut? Aika typerä tyrkky!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se muoviranka on nyt Latvalaa moittiniut? Aika typerä tyrkky!

        Viikonloppuna oli upeat julkkishäät jossa shampanja virtasi. Taitaa ottaa päähän ettei itse pystynyt tuollaisia juhlia järjestämään kun sulhanen vaihtui uuteen. Sen takia tämä purkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikonloppuna oli upeat julkkishäät jossa shampanja virtasi. Taitaa ottaa päähän ettei itse pystynyt tuollaisia juhlia järjestämään kun sulhanen vaihtui uuteen. Sen takia tämä purkaus.

        Mistä sen purkauksen näkee???


    • Anonyymi

      Missä hän avautuu tilanteestaan?

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä, se on poistettu! 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        No avautuu missä avautuu. Nyt on uudet julkkikset framilla, eikä Nurmijärven pönden matami jaksa kiinnostaa. Glamour ja kiinnostavuus hävisi elämästään Latvalan mukana. Maisan pitää aina välillä itse muistuttaa Latvalasta, koska tietää, että sen aikainen elämä oli hänelle ihanaa. Nyt on kaikk mänt 😫.


    • Anonyymi

      Mitä hän kirjoitti?

    • Anonyymi

      Maisa, vastenmielinen ihminen. Itse hän tapasi uuden äijänsä joskus puolitoista v sitten! Oli samaan aikaan suhteessa uuteen ukkoon sekä JM!!! Karsee tyyppi. Sitten se oranssi ns rusketus, ylilaiha paitsi omituisennäköiset silarit. Omassa somessaan antaa kommentoida vain niiden, jotka kirjoittavat iiihana Maisa. Loput 90 % kommenteista deletoidaan.

      • Anonyymi

        Viittasi johonkin viikonlopun lehden artikkeliin, jossa nainen kertoo miehensä olleen sarjapettäjä. Hänkin on saman kohtalon kokenut ja ollut sarjapettäjän uhri ja joutunut terapoimaan itseään pitkään sen jälkeen. Pitkä syyllistävä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittasi johonkin viikonlopun lehden artikkeliin, jossa nainen kertoo miehensä olleen sarjapettäjä. Hänkin on saman kohtalon kokenut ja ollut sarjapettäjän uhri ja joutunut terapoimaan itseään pitkään sen jälkeen. Pitkä syyllistävä juttu.

        Poisti jutun instasta aika pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poisti jutun instasta aika pian.

        Me Naiset valkopesukone mennyt epäkuntoon kesälomalla,toimittajat eivät tarttuneetkaan syöttiin....
        Avioitunut uusikkoMaisa ei myy enää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittasi johonkin viikonlopun lehden artikkeliin, jossa nainen kertoo miehensä olleen sarjapettäjä. Hänkin on saman kohtalon kokenut ja ollut sarjapettäjän uhri ja joutunut terapoimaan itseään pitkään sen jälkeen. Pitkä syyllistävä juttu.

        Voi olla että terapiassa käydään ihan eri syistä


    • Anonyymi

      Missä nuo Maisan rantakuvat on otettu?

      • Anonyymi

        Vanhat sananlaskut pätevät hyvin edelleen: "Ennen maa repee, kun h..ra häpee!"


    • Anonyymi

      No nyt tämä muija pääsee oikein televisioon Veitolan yökyläily ohjelmaan esittämään lapsirakasta äityliä ja morkkaamaan ex-miehiään!

      • Anonyymi

        Olisko leivottu tuoretta pullaa lasten kanssa?


      • Anonyymi

        tuo jakso täytyy kyllä katsoa sillä silmällä että onko aihetta tehdä kantelu JSN_:lle


    • Anonyymi

      En pysty katsomaan tuollaista teeskentelyä ja valehtelua, en muuten katso yleensäkään tuota ohjelmaa!

    • Anonyymi

      Päästään kohta Maisalle kylään? Veitolan kanssa. Saapi nähdä kuinka paljon puhutaan Jm siellä. Nähdäänkö Mikko sittenkin. Kuivan näköinen ,

      • Anonyymi

        Mikäli ohjelman keskeinen sisältö on yhä JM panettelua niin toivottavasti Veitola ei mene liian pitkälle ettei tulisi jälkipyykkiä.
        Keskittyessään lialti oman uransa Mätämunan muistelmat-heikinheimolaistamiseen Veitolalla menee aivan liian usein puurot ja vellit sekaisin..
        Toivottavasti ohjelmapäällikkö ja kanavan johto osaa katsoa tämän jakson ennakkoon niin ettei jälkipyykkiä pestä käräjäsaleissa,jossa rahakas mediatalo on sisällöntuottajana
        yhteisvastuullisesti vastaamassa,toisin kun persaukinen Sometähtönen..


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe