Minulla on tutkimuslupa tähän palstaan ja sinä olet paha ihminen. Minä en ole uskovainen, mutta sinun kaltaisesi vetyperoksidi harvahammas kyllä ansaitsee sukupuolitautinsa. Olen käynyt poliisin pakeilla jo aiemmin ja jos jatkat minulle tekstiviestien lähettämistä niin teen tästä poliisiasian. Robamies
Tutkimuslupa
6
106
Vastaukset
- Anonyymi
Alahan vaan käymään puhelimella läpi niitä panojas, montakohan oot taas tartuttanu? Tuommosista pitäs olla joku rekisteri ja säännölliset sukupuolitauti testaukset!?
- Anonyymi
Tutkimuslupa tähän palstaan? Mitä vattua. Jos joku tutkii tätä ihan virallisen luvan kanssa, niin miksi sitä ei kerrota minulle kirjoittajalle. Tuosta pitäs tehdä se poliisiasia. Niin, eikä aloituksesi muuten kuulu mulle robamies, en tiedä kuka olet eikä kiinnosta.
- Anonyymi
Robamies vaikuttaa hieman tasapainottomalta ja onko se niin, että poliisilla voi juosta satuilemassa ja selvittää netissä olevansa heillä suurinpiirtein töissä? En tiedä kuka on vetyperoksiidi, eikä kiinnosta haukkumiseen ja sepostuksiin puutun kyllä
- Anonyymi
Jaa, että tämä viesti ei ole sääntöjenvastainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, että tämä viesti ei ole sääntöjenvastainen?
Jonna on mun vaimo!!!!! tämä asia ei jää tähän!!!
- Anonyymi
Oikein pahat ihmiset ei välikappaleita tarvitse lainkaan. Surku jännityksen loppumisesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882