Kuka olet ja mitä/ketä etsit vai etitkö mittään?

Kokeillaanpas tämmöstä 😊
Kerro jotain itsestäsi (vapaamuotoisesti) ja sen lisäksi, jotta lueskeletko/kirjoitteletko vain aikasi kuluksi vai oletko täällä ettimässä jottain tai jotakuta.
Koitetaan pittää ketju asiallisena eli huutovappaana 😉

48

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen keski-ikäisenä yllättäen naiseen palavasti ihastunut nainen. Aluksi etsin täältä "kohtalon tovereita", yritin ymmärtää mitä minulle tapahtui ja jossain määrin ymmärtää tunteitani ja hyväksyä ne. Nykyään tämä on lähinnä ajankulua käydä täällä.
      Hänet yritän aktiivisesti unohtaa. Koronan vuoksi olen nähnyt häntä tosi vähän ja en ole riutunut ikävään. Mutta aina kun luulen edistyneen, sattuu jotain, joka osoittaa, etten ole unohtanut häntä. Hän saa yhä pulssini kiihtymään. Näin hänet ohimennen lauantaina. Voi miten kauniilta hän näytti. En voinut jäädä juttelemaan hänelle, mutta hänen tsempit tuntui niin hyvältä.

      • Anonyymi

        50 villitys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50 villitys

        Voihan sitä niinkin tietysti kuvata. Minä toki olen sinkku ja villitys kohdistuu vain tähän yhteen naiseen. Joten ainakaan villitys ei ketään loukkaa..


      • En tiiä missä vaiheessa lasketaan keski-ikäiseks, siitä kun on vähän eriäviä mielipiteitä, mutta ite olin n. 35 kun läväytettiin ihan puskista palava ihastus naiseen (työkaveriin). Se mut tänne sitten toi tai ite asiassa ensin kyllä bi-puolelle. Siellä pyörin varmaan vähän vajaa vuoden, minkä jälkeen elämässä tuli erilaista vaihetta ja ihastuskin loppui kun työkaveruus päätty. Palstahommat jäi sitte kans. Myöhemmin pukkas uuvestaan ihastustunteet päälle, eri tyyppiin tosin ja siitä tuli paluu tänne. Sen jälkeen on tapahtunut kaikenlaista ja jossain kohtaa olin taas hilijaa, mutta nyt taas pulina käy kun on ollu mukavia keskustelukamuja 😊
        Kuinka kauan sulla on tuo ihastus kestäny ja oliko se siis sulle ensimmäinen ihastus naiseen ilman mittään "vinkkejä" tuommosesta mahollisuuvesta aiemmin?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        En tiiä missä vaiheessa lasketaan keski-ikäiseks, siitä kun on vähän eriäviä mielipiteitä, mutta ite olin n. 35 kun läväytettiin ihan puskista palava ihastus naiseen (työkaveriin). Se mut tänne sitten toi tai ite asiassa ensin kyllä bi-puolelle. Siellä pyörin varmaan vähän vajaa vuoden, minkä jälkeen elämässä tuli erilaista vaihetta ja ihastuskin loppui kun työkaveruus päätty. Palstahommat jäi sitte kans. Myöhemmin pukkas uuvestaan ihastustunteet päälle, eri tyyppiin tosin ja siitä tuli paluu tänne. Sen jälkeen on tapahtunut kaikenlaista ja jossain kohtaa olin taas hilijaa, mutta nyt taas pulina käy kun on ollu mukavia keskustelukamuja 😊
        Kuinka kauan sulla on tuo ihastus kestäny ja oliko se siis sulle ensimmäinen ihastus naiseen ilman mittään "vinkkejä" tuommosesta mahollisuuvesta aiemmin?

        No onhan tämä tunne kestänyt jo joitakin vuosia. Hän on nuorempi, mutta ihan aikuinen, ei mikään tyttönen.
        Puskista joo, olin joskus jostakin naisesta sanonut, että jos olisin naisista kiinnostunut, niin tuo olisi makuuni. Mutta en sen kummemmin pohtinut mahdollisuutta. Ja sitten päng, hän katsoi perääni töissä kerran ja toisenkin ja sitten jo minäkin hänen perään. Ja sitten tajusin yhtenä päivä, että hän on mielettömän mukava ja silmää miellyttävä. Ja sitten kohta jo tajusin, että olen auttamatta ihastunut. Mutta nuo työkuviot, asiaa ei voi edistää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan tämä tunne kestänyt jo joitakin vuosia. Hän on nuorempi, mutta ihan aikuinen, ei mikään tyttönen.
        Puskista joo, olin joskus jostakin naisesta sanonut, että jos olisin naisista kiinnostunut, niin tuo olisi makuuni. Mutta en sen kummemmin pohtinut mahdollisuutta. Ja sitten päng, hän katsoi perääni töissä kerran ja toisenkin ja sitten jo minäkin hänen perään. Ja sitten tajusin yhtenä päivä, että hän on mielettömän mukava ja silmää miellyttävä. Ja sitten kohta jo tajusin, että olen auttamatta ihastunut. Mutta nuo työkuviot, asiaa ei voi edistää.

        Semmosta se on kun ääneen mennee toteammaan 😅 Mä muistan tuon hetken kun tajusin, että ei jumankekka miehän oon lätkässä. Ajattelin kyllä jo heti ekan kerran kun tavattiin, että onpas mukava tyyppi ja tultiin alusta alkaen hyvin juttuun. Mutta se ihastus, se iski sitten ku salama taivaalta. Meillä on ikäeroa n. 10 vuotta ja hän on mua vanhempi. Vaikka yhteiset työhommat loppu, niin pidetään edelleen yhteyttä jonkin verran. Ihastustunteita häntä kohtaan mulla ei enää ole.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Semmosta se on kun ääneen mennee toteammaan 😅 Mä muistan tuon hetken kun tajusin, että ei jumankekka miehän oon lätkässä. Ajattelin kyllä jo heti ekan kerran kun tavattiin, että onpas mukava tyyppi ja tultiin alusta alkaen hyvin juttuun. Mutta se ihastus, se iski sitten ku salama taivaalta. Meillä on ikäeroa n. 10 vuotta ja hän on mua vanhempi. Vaikka yhteiset työhommat loppu, niin pidetään edelleen yhteyttä jonkin verran. Ihastustunteita häntä kohtaan mulla ei enää ole.

        Miten pääsit niistä eroon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pääsit niistä eroon?

        Ihastustunteet kuolivat työeron myötä kun ei nähty pitkään aikaan. Viestiteltiin kyllä paljon aluksi, nykyään harvemmin. On muutaman kerran nähty tässä työeron jälkeen ja ihan normisti ossaan nyt hänen seurassaan olla 😅 Edelleen ymmärrän kyllä hyvin miksi häneen niin palavasti ihastuin.


      • Anonyymi

        Tarinasi kuulostaa niin tutulta.. :-(


    • Anonyymi

      Sinkku olen, kun joitakin vuosia sitten päättyi pitkä parisuhde. Käyn lukemassa ja kirjoitan välillä. Puran tänne ihastukseen liittyviä tunteita ja joskus kaipaan eri näkökulmia aiheisiin.

      • Ootko sä kertonut tälle "kohteelle" tunteistasi vai pitäny omana salaisuutenasi?


    • Nasta homma että saatiin tämäkin ketju lopulta "korkattua" 😊 Laskurista päätellen näyttäs siltä, jotta aika moni lukee vaan 😉

    • Anonyymi

      Itse olen jo vuosia käynyt kuumana itseäni vanhempaan naiseen, jonka työpaikalla käyn aika ajoin. Hän on käsittämättömän ihana. En ole koskaan tuntenut kenenkään kanssa samanlaista yhteenkuuluvuuden tunnetta.

      • Anonyymi

        Eiköhän ole jo aika tehdä aloite, jos on vuosia kulunut?


      • Anonyymi

        Mulla ihan.sama.. eräs vanhempi, ei paljoa kuitenkaan, on mielessä koko ajan. En voi lähestyä häntä kun on tavallaan "asiakas".


      • Anonyymi

        Mä taas käyn lämpöisenä 15v nuorempaan. Enkä voi tehdä mitään asian eteen, koska hän on vähän niin kuin esimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ihan.sama.. eräs vanhempi, ei paljoa kuitenkaan, on mielessä koko ajan. En voi lähestyä häntä kun on tavallaan "asiakas".

        Anna mennä vaan. En tosin tiedä millä alalla olet, mutta itse aina iskenyt asiakkaita jos on siltä tuntunut ja saanut selvästi vastakaikua. Olen siis itse tehnyt tätä kun olin hotellissa töissä. Myös ravintoloissa tapahtunut. Toki toimin esimiehenä ja johtajana, joten ei ollut ketään jolta saada noottia siitä :D.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mennä vaan. En tosin tiedä millä alalla olet, mutta itse aina iskenyt asiakkaita jos on siltä tuntunut ja saanut selvästi vastakaikua. Olen siis itse tehnyt tätä kun olin hotellissa töissä. Myös ravintoloissa tapahtunut. Toki toimin esimiehenä ja johtajana, joten ei ollut ketään jolta saada noottia siitä :D.

        Joo ymmärrän😊 en oikein tiedä miten lähestyisin tai mikä olisi "hyväksyttävä" tapa lähestyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän😊 en oikein tiedä miten lähestyisin tai mikä olisi "hyväksyttävä" tapa lähestyä.

        Kehu jotakin hänessä, ei siis mitään että "kiva laukku sulla", vaan esimerkiksi sanot vaan että näytätpä kauniilta tms ja katsot silmiin, huomaat kyllä reaktiosta mikö meininki. Toinen asia mikä on hyvä jos jännittää, on kirjottaa lapulle että haluaisit tutustua paremmin, puhelinnumero, ja lopuksi että jos häntä ei kiinnosta niin unohdetaan koko homma yms. Kannattaa kyllä ensin tarkkailla onko kiinnostus ehkä molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehu jotakin hänessä, ei siis mitään että "kiva laukku sulla", vaan esimerkiksi sanot vaan että näytätpä kauniilta tms ja katsot silmiin, huomaat kyllä reaktiosta mikö meininki. Toinen asia mikä on hyvä jos jännittää, on kirjottaa lapulle että haluaisit tutustua paremmin, puhelinnumero, ja lopuksi että jos häntä ei kiinnosta niin unohdetaan koko homma yms. Kannattaa kyllä ensin tarkkailla onko kiinnostus ehkä molemminpuolista.

        En ole tässä aiemmin kirjoitellut, mutta kysympä silti. Miten sen kiinnostuksen toisesta huomaa? Siis ettei ole vaan tavallista ystävyyttä tai omaa mielikuvitusta. Mä luulen huomaavani hänestä sellaista, mutta sitten epäilen mieleni tekevän tepposet, enkä halua nolata itseäni tai nolostuttaa häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tässä aiemmin kirjoitellut, mutta kysympä silti. Miten sen kiinnostuksen toisesta huomaa? Siis ettei ole vaan tavallista ystävyyttä tai omaa mielikuvitusta. Mä luulen huomaavani hänestä sellaista, mutta sitten epäilen mieleni tekevän tepposet, enkä halua nolata itseäni tai nolostuttaa häntä.

        Miksi kuvittelisit sellaista? Luota havaintoihisi, ei ihminen kuvittele tuollaista.
        Kyllä sen vaistoaa kun on jotain erityistä ilmassa. Se olisikin yksinkertaista jos sen pystyisi kertomaan mistä sen huomaa. Sillä todennäköisesti toinen osoittaa kiinnostuksensa niin ettei jää siitä "kiinni", eli siten että sen voi tarvittaessa tulkita myös yatävällisyydeksi. Mutta kuitenkin niin että te molemmat tiedätte että välillänne on jotain. Pitää vain luottaa vaistoonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehu jotakin hänessä, ei siis mitään että "kiva laukku sulla", vaan esimerkiksi sanot vaan että näytätpä kauniilta tms ja katsot silmiin, huomaat kyllä reaktiosta mikö meininki. Toinen asia mikä on hyvä jos jännittää, on kirjottaa lapulle että haluaisit tutustua paremmin, puhelinnumero, ja lopuksi että jos häntä ei kiinnosta niin unohdetaan koko homma yms. Kannattaa kyllä ensin tarkkailla onko kiinnostus ehkä molemminpuolista.

        Vähän tuon tapaista olen ajatellut,. Toinen ongelma on se että menen hänen seurassaan ihan lukkoon, kun muuten olen aika puhelias ja hymyilevä ja juttelen mielelläni mutta kun hänen kanssaan pitäis olla "normaalisti" niin en saa mitään mukavaa suustani ulos tai ylipäätään mitään. Joo tiedän kun mietin samalla liikaa mitä hän ajattelee minusta ja
        jotenkin luonnollisuus katoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehu jotakin hänessä, ei siis mitään että "kiva laukku sulla", vaan esimerkiksi sanot vaan että näytätpä kauniilta tms ja katsot silmiin, huomaat kyllä reaktiosta mikö meininki. Toinen asia mikä on hyvä jos jännittää, on kirjottaa lapulle että haluaisit tutustua paremmin, puhelinnumero, ja lopuksi että jos häntä ei kiinnosta niin unohdetaan koko homma yms. Kannattaa kyllä ensin tarkkailla onko kiinnostus ehkä molemminpuolista.

        Joo yhteystiedot on tärkeät, on noloa alkaa jäljittää somesta tuttua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yhteystiedot on tärkeät, on noloa alkaa jäljittää somesta tuttua..

        Miks kaikesta tehdään niin noloa? Mitä noloa siinä on? 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tuon tapaista olen ajatellut,. Toinen ongelma on se että menen hänen seurassaan ihan lukkoon, kun muuten olen aika puhelias ja hymyilevä ja juttelen mielelläni mutta kun hänen kanssaan pitäis olla "normaalisti" niin en saa mitään mukavaa suustani ulos tai ylipäätään mitään. Joo tiedän kun mietin samalla liikaa mitä hän ajattelee minusta ja
        jotenkin luonnollisuus katoaa.

        Mistä olet huomannut hänen kiinnostuksen? Mitä hän tekee?

        Tuo lukkoon meneminen on kovin tuttua ihastuneena... Jos saat vaan viettää enemmän aikaa hänen kanssa niin kyllä se rentous sieltä vielä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olet huomannut hänen kiinnostuksen? Mitä hän tekee?

        Tuo lukkoon meneminen on kovin tuttua ihastuneena... Jos saat vaan viettää enemmän aikaa hänen kanssa niin kyllä se rentous sieltä vielä tulee.

        En tiedä onko hän kiinnostunut minusta, mutta minä olen ihan hullaantunut hänestä 😊 ja siis yritän tietenkin hakea häneltä jotain "merkkiä" jos olisi kiinnostunut.
        Hymyillään paljon toisillemme( mutta ystävälliset ihmiset tekee niin muutenkin. ) ja katse hakeutuu kauempaakin ja taas hymyillään 😊 se on sellaista hyvän olon tunnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko hän kiinnostunut minusta, mutta minä olen ihan hullaantunut hänestä 😊 ja siis yritän tietenkin hakea häneltä jotain "merkkiä" jos olisi kiinnostunut.
        Hymyillään paljon toisillemme( mutta ystävälliset ihmiset tekee niin muutenkin. ) ja katse hakeutuu kauempaakin ja taas hymyillään 😊 se on sellaista hyvän olon tunnetta.

        Just tällaista minäkin havaitsen oman ihastukseni kanssa. Mutta en vaan osaa tulkita, onko kyse tavallisesta ystävyydestä vai jostain erityisestä. Alussa saatettiin kääntyä katsomaan perään (silloin kun en vielä tajunnut omaa ihastumista), hymyjä, tsemppausta, joskus käsivarteen koskettamista jne. Mutta välillä ei mitään huomiota, jopa välttelyä.. En vaan osaa, vaikka tässäkin ketjussa osa sanoo, ettei voi väärin tulkita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tällaista minäkin havaitsen oman ihastukseni kanssa. Mutta en vaan osaa tulkita, onko kyse tavallisesta ystävyydestä vai jostain erityisestä. Alussa saatettiin kääntyä katsomaan perään (silloin kun en vielä tajunnut omaa ihastumista), hymyjä, tsemppausta, joskus käsivarteen koskettamista jne. Mutta välillä ei mitään huomiota, jopa välttelyä.. En vaan osaa, vaikka tässäkin ketjussa osa sanoo, ettei voi väärin tulkita.

        Kuvaamasi käytös voi olla ystävällisyyttä, jos on sen tyyppinen. Kysy itseltäsi näitä: Ovatko katseet pitkiä, eroottisia, toisenlaisia kuin muihin suunnatut? Onko hymyssä jotain erityistä sanomaa vai perusystävällinen? Onko käsivarteen koskeminen tavallista pidempää, liittyykö siihen tietynlainen katse? Vaistoatko jännitteen välillänne, tunnelma tiivistyy toisella lailla kuin muiden kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaamasi käytös voi olla ystävällisyyttä, jos on sen tyyppinen. Kysy itseltäsi näitä: Ovatko katseet pitkiä, eroottisia, toisenlaisia kuin muihin suunnatut? Onko hymyssä jotain erityistä sanomaa vai perusystävällinen? Onko käsivarteen koskeminen tavallista pidempää, liittyykö siihen tietynlainen katse? Vaistoatko jännitteen välillänne, tunnelma tiivistyy toisella lailla kuin muiden kanssa?

        Sepäs se. Minä tietysti ihastuneena aistin jännitettä, mutta enhän minä hänestä tiedä. Ja totta kai hän on muillekin ystävällinen, mutta en minä ole näkemässä miten hän työkavereilleni kahden hymyilee tai koskettaako heitä puhuessa tms. Työssä on välillä pakko olla lähellä puhuessa ja silloin on luontevaa koskea olkapäähän tai käsivarteen. Mutta en tiedä tekeekö niin muiden kanssa. Jotkut väittää ettei voi tulkita väärin, mutta en osaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se. Minä tietysti ihastuneena aistin jännitettä, mutta enhän minä hänestä tiedä. Ja totta kai hän on muillekin ystävällinen, mutta en minä ole näkemässä miten hän työkavereilleni kahden hymyilee tai koskettaako heitä puhuessa tms. Työssä on välillä pakko olla lähellä puhuessa ja silloin on luontevaa koskea olkapäähän tai käsivarteen. Mutta en tiedä tekeekö niin muiden kanssa. Jotkut väittää ettei voi tulkita väärin, mutta en osaa..

        Jännitteen aistii myös muiden seurassa, se on jotain mikä on aina läsnä teidän välillänne. Se on molemminpuolinen, syntyy teidän vuorovaikutuksessanne ja on eri tunne kuin oma jännittyneisyys. Jännite on voimakas lataus joka muuttaa koko olemusta, ei huomaamaton pieni häivähdys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs se. Minä tietysti ihastuneena aistin jännitettä, mutta enhän minä hänestä tiedä. Ja totta kai hän on muillekin ystävällinen, mutta en minä ole näkemässä miten hän työkavereilleni kahden hymyilee tai koskettaako heitä puhuessa tms. Työssä on välillä pakko olla lähellä puhuessa ja silloin on luontevaa koskea olkapäähän tai käsivarteen. Mutta en tiedä tekeekö niin muiden kanssa. Jotkut väittää ettei voi tulkita väärin, mutta en osaa..

        Kommentoi suoremmin jotain henkilökohtaista ja kato mitä tapahtuu.. entä miten reagoi jos katot sillä lailla..?

        Naiset ei välttämättä lähesty aluksi koskemalla ja toi käsivarteen koskeminen on aika neutraalia.


    • Anonyymi

      Oon ihan sekaisin naisesta kun katseemme kohtasivat tuolla kaupungilla. 💘 Hän asuu aika lähellä kotiani.
      Mittään en oo saanu tehtyä asian etenemisen suhteen.
      En tiedä onko oikein häntä kohtaan edes koittaa lähestyä omien ongelmieni takia. 💔
      Ahistaa ja surettaa...

    • Anonyymi

      Kustas tulet,minne menet ?

      • Tuota ei tiiä kenkään 🥾


      • Anonyymi

        Mitä tää meinaa? Kustas tulet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tää meinaa? Kustas tulet?

        Tiiätkö sen laulun missä sanotaan, että "mistäs tulet, kustas tulet..".? Luulen, jotta tuo tarkottaa mistäs tuut ja minne meet.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tiiätkö sen laulun missä sanotaan, että "mistäs tulet, kustas tulet..".? Luulen, jotta tuo tarkottaa mistäs tuut ja minne meet.

        Ai okei, en tiedä tuota laulua varmaankaan. 🙄😁
        Mut en tiedä oliko toi kysymys mun viestiin ja mitä siihen kuuluu vastata. 😄
        En tiiä, kai oon niin pönttö sekaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai okei, en tiedä tuota laulua varmaankaan. 🙄😁
        Mut en tiedä oliko toi kysymys mun viestiin ja mitä siihen kuuluu vastata. 😄
        En tiiä, kai oon niin pönttö sekaisin.

        Tässä Hectorin versio 😉
        https://youtu.be/itPJJAxspy0

        Kaipa tuota saa vastata mitä tahtoo 😅


    • Anonyymi

      Pääsis täst ihastuksen tunteesta eroon vaik tiedän et ei siitä pääse tai sit se vaan on tunteiden peittelyä.

      • Miks pitäs päästä eroon?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Miks pitäs päästä eroon?

        Koska se aiheuttaa niin sisäistä rauhatonta ahdistusta ja puristusta. Kun ei pääse toisen lähelle niin tulen hulluksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska se aiheuttaa niin sisäistä rauhatonta ahdistusta ja puristusta. Kun ei pääse toisen lähelle niin tulen hulluksi.

        Onko ne vaan negatiivisia juttuja mitä sulle tuosta ihastuksesta tullee? Mun oma kokemus ihastuksista on semmonen, että molempia tullee, positiivisia ja negatiivisia. Kauheesti ylimäärästä kierrosta, perhosia mahaan, mutta myös ahdistusta ja syyllisyyttäkin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onko ne vaan negatiivisia juttuja mitä sulle tuosta ihastuksesta tullee? Mun oma kokemus ihastuksista on semmonen, että molempia tullee, positiivisia ja negatiivisia. Kauheesti ylimäärästä kierrosta, perhosia mahaan, mutta myös ahdistusta ja syyllisyyttäkin.

        Siis ehdottomasti tulee niin ihania, lämpimiä positiivisia fiiliksiäkin.
        Ainut negatiivinen fiilis tulee siitä kun junnaan tässä paikallaan eikä pääse toisen lähelle. Vaikea selittää, puhuen saa paremmin selitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ehdottomasti tulee niin ihania, lämpimiä positiivisia fiiliksiäkin.
        Ainut negatiivinen fiilis tulee siitä kun junnaan tässä paikallaan eikä pääse toisen lähelle. Vaikea selittää, puhuen saa paremmin selitettyä.

        No miksi junnaat paikallaan, onko toinen osoittanut jotenkin ettei halua lähestymistä tai sanonut siihen suuntaan? Jos ei ole, voit lähestyä. Kyllä huomaa haluaako toinen vai ei, jos tarkkailee elekieltä.

        Turha luulo että ihastumisesta pääsee yhtäkkiä eroon, vuosia siinä menee jos vakavampaa laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se aiheuttaa niin sisäistä rauhatonta ahdistusta ja puristusta. Kun ei pääse toisen lähelle niin tulen hulluksi.

        Tee hyvä ihminen ny jotain jos noin ahdistaa. Etkö voi vaikka kaverillisesti halata ym, siinä näet miten toinen suhtautuu ja voitko jatkaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee hyvä ihminen ny jotain jos noin ahdistaa. Etkö voi vaikka kaverillisesti halata ym, siinä näet miten toinen suhtautuu ja voitko jatkaa..

        Ei olla edes siinä vaiheessa et oltais kavereita et tuollainen halaaminen olis luontevaa. 💔
        Oon ihan umpisurkea näis jutuis. 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olla edes siinä vaiheessa et oltais kavereita et tuollainen halaaminen olis luontevaa. 💔
        Oon ihan umpisurkea näis jutuis. 😔

        Sitten viet juttua siihen suuntaan että halaamisesta tulee luontevaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis ehdottomasti tulee niin ihania, lämpimiä positiivisia fiiliksiäkin.
        Ainut negatiivinen fiilis tulee siitä kun junnaan tässä paikallaan eikä pääse toisen lähelle. Vaikea selittää, puhuen saa paremmin selitettyä.

        No näin mä aattelinkin, jotta on siinä nuo molemmat puolet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe