Te jotka tiedätte sotilasasioista voitteko kertoa tyhmälle. Muistan aikoinaan nähneen Lieksassa sotilaan jossa oli komeat sotilasvaatteet mutta ihmeelliset rauta kannukset saappaissaan ja ne kilisivät kun hän käveli. Otin hänestä kuvankin enkä huomannut tarkemmin kysyä mistä hän on.
Kuka tietää tarkemmin, voitko kertoa?
Kannukset kantapäissä kellä on?
15
170
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäkuu tai boikottiin koko jätkä ilmo on myös kahden viikon ikäinen lapsi kykenee vastaamaan käyttäjien nopeasti kuin mahdollista saada toimimaan myös tervetuloa vaan se joka auttoi ikä ja loppua kohti uusia hissanmaik
- Anonyymi
Käsittääkseni nato sotilailla on kannukset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni nato sotilailla on kannukset
Hissalla oli myös Japanin sodassa kannukset pulussa.
- Anonyymi
Vai kannukset. Hah, hah. Siiventyngät korkeintaan. Olkapäissä.
Poika, sinäkö ankkuri,
sinäkö kahle,
sinäkö sataman seisova vesi.
Älä! Ole riehakas tuuli.- Anonyymi
Siis korpinsiiventyngät.😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis korpinsiiventyngät.😜
Nyt tuli kyllä höpöjä. Ratsuväen kannukset pitää yhä ansaita. Ilmeisesti rakuunasta on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli kyllä höpöjä. Ratsuväen kannukset pitää yhä ansaita. Ilmeisesti rakuunasta on kyse.
Lappeenrannan rakuunoilla on voinut olla kannukset, mutta niilläkin vain upseereilla.
- Anonyymi
Muistatko minkäväriset kaulukset sotilaalla oli ja minkävärinen leveä nauha oli housujen lahkeiden ulkoreunassa. Tuo tieto voisi auttaa.
Ensin Kenttätykistörykmentti 3, ja myöhemmin Karjalan Tykistörykmentti käytti niitä aliupseerikoulun oppilailla, ja myös aliupseereilla, sekä upseereilla.
En tiedä nykytilannetta.- Anonyymi
Tietäjä tiesi tuonkin . Olet oikea arkisto.
- Anonyymi
Eikös nuo molemat tykistörykmentit lakkautettu rauhan tultua eikö Venäjä vaatinut. Wikpediassa ainakin lukee niin joten kamjuttaja kertoo sotaa edeltänyttä tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös nuo molemat tykistörykmentit lakkautettu rauhan tultua eikö Venäjä vaatinut. Wikpediassa ainakin lukee niin joten kamjuttaja kertoo sotaa edeltänyttä tietoa.
Kamuttaja on tosi vanha mies näköjään.
- Anonyymi
Ei nykyään ole kannuksia enää kellään, korkeintaan jossakin rekvisiitta-uniformussa. Kuten Lappeenrannan rakuunakillan ratsastajilla jotka jossakin 30-luvun sotilaspuvussa ratsastelevat pitkin kaupunkia näytösluontoisesti.
- Anonyymi
Sika juoksi vähän ulkona mutta hädän tullen se kyllä kertoo milloin tahansa muuttaa palvelua ja juhlitaan koronaa komu ja pienet lapset kotiin päin valium opoaatti hissanmaik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika juoksi vähän ulkona mutta hädän tullen se kyllä kertoo milloin tahansa muuttaa palvelua ja juhlitaan koronaa komu ja pienet lapset kotiin päin valium opoaatti hissanmaik
Lisää niitä opoaatteja ainakin yhdeksään milliin jos alkaisi vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683