Siellä on vakava bugi tms. joka sotkee koneen niin ettei se käynnisty enään päivityksen jälkeen!
Varokaa Ubuntun päivitystä!
24
61
Vastaukset
- Anonyymi
Korjauksia päivitysongelmaan odotettavissa tänään.
- Anonyymi
Huh! Onneksi ei ole automaattipäivitykset päällä.............
- Anonyymi
No eipä siltä näytä. Hyvin toimii täysin päivitetty 20.04 LTS.
- Anonyymi
HEI! Ei kai mun modattu teutooni-saksalainen Linux Mint 19.1 LXDE ole VAARASSA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla??????????????????????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows-trollien käyttis on aina vaarassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows-trollien käyttis on aina vaarassa!
Joo Ubuntu ei ole windows :D
- Anonyymi
Nii. Itellä hyydytti biosta.
- Anonyymi
Minulla windows 10 imi miljardeja haittaohjelmia ja kaikki ne microsoft vakoillen salaa imutti omille palvelimilleen.
- Anonyymi
Linux ei hyydytä biossia joten valehtelet taas.
Oikean varoituksen tullessa varoittaja antaisi linkin uutiseen, jolloin Suomi24:n moderaatio välittömästi poistaisi koko viestin.
Valeuutista toitottava trolli ei tietenkään laita mitään linkkiä olemattomaan uutiseensa, joten viestiä ei poisteta.
Hyvin menee, Suomi24! :D- Anonyymi
Täällä poistetaan aloituksesta varoittava viesti, säälittävää.
- Anonyymi
Juuh, samaa mieltä. Olen kanssa niin miljoona kertaa sanonut näille rölleille että LAITTAKAA SE LINKKI MUKAAN, muuten teitä ei usko kukaan! Mutta ei, aina sama vastaus: "Linuksissa ei taida toimia haku?" vaikka siitä ei ole kyse, vaan kyse on siitä ettei ole muiden tehtävä etsiä netistä jotain valeuutista vaan jos jotain on todella uutisoitu, niin siitä pitää laittaa linkki mukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh, samaa mieltä. Olen kanssa niin miljoona kertaa sanonut näille rölleille että LAITTAKAA SE LINKKI MUKAAN, muuten teitä ei usko kukaan! Mutta ei, aina sama vastaus: "Linuksissa ei taida toimia haku?" vaikka siitä ei ole kyse, vaan kyse on siitä ettei ole muiden tehtävä etsiä netistä jotain valeuutista vaan jos jotain on todella uutisoitu, niin siitä pitää laittaa linkki mukaan!
Ylläpito poistaa sellaset viestit missänäkyy linkkejä.
- Anonyymi
Ei onnistu linkin kerjääminen tuolla konstilla. Kun seuraa aikaansa niin tietää mistä kyse.
. Eikä tietysti koske teitä windowsin käyttäjiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti käyt suolessa harvoin? Sinun pitäisi tietää että täällä moderointi tapahtuu tekoälyttömän ropotin mielenliikahduksien mukaan. Jos laittaa linkin niin ropotin mielestä se on epäilyttävää. Siitä saa miinuspisteitä tekoälyttömyyteen. Jos sitten vielä linuks-trolli ilmiantaa asiallisen viestin asiattomaksi, ropotti saa kohtauksen ja poistaa sen asiallisen viestin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti käyt suolessa harvoin? Sinun pitäisi tietää että täällä moderointi tapahtuu tekoälyttömän ropotin mielenliikahduksien mukaan. Jos laittaa linkin niin ropotin mielestä se on epäilyttävää. Siitä saa miinuspisteitä tekoälyttömyyteen. Jos sitten vielä linuks-trolli ilmiantaa asiallisen viestin asiattomaksi, ropotti saa kohtauksen ja poistaa sen asiallisen viestin.
Mitään linuks-trolleja ei ole olemassakaan, ja se muuten pitää kirjoittaa linux, x:llä, ei ks:llä!
Ja mitään asiallisia viestejä te ette kirjoita, pikemminkin asiattomia valheita kirjoitatte.
- Anonyymi
Aloittaja on erehtynyt, uutinen koskee vain Linuxia.
- Anonyymi
Valetta tuo aloitus 100%. Ylläpitoihminen nukkuu ja se valvova paskaropotti on sitä sun tätä.
Tämä keskustelu Niinku tiivistettynä.
(tuo niinku hokema pitäisi lailla kieltää, tai ainakin laittaa KY-18 raja! Töllössäkin aikuiset alkaneet sitä hokemaan, jopa "olen parempi muita" munamies!).- Anonyymi
Vasepuukistakin mainostajia kaikkoaa valeuutisten takia.
- Anonyymi
Korjautuu helposti ajamalla seuraavat komennot:
sudo update-grub
sudo grub-install /dev/sdX - Anonyymi
Nyt saa jo päivittää. Ei siihen mitään linkkejä tarvita joita joku hätähousu osaamaton kaipaili.
grub lataajassa on pieni ongelma. Tietoturvaongelma ei vaikuta kotikäyttäjiin koska se vaatii koneelle pääsyn. Lataajan päivitystä kannattaa harkita jos kaikki toimii. Sama kernelissä. Kyse on täsätä olettaisin https://ubuntu.com/security/notices/USN-4432-1
Koneet joissa mbr levy eikä UEFI käytössä ovat turvassa. Jos kotikoneelle pääsee ulkopuolinen niin peli yleensä menetetty. Osaava saa sen kyllä käyntiin jos koko levyä ei ole salattu. Julkisissa tiloissa olevat koneet toinen juttu tai hukattu kannettava. grubissa on se edit-nappula josta pääsee muuttamaan käynnistyksen parametreja. Jos siihen pääsee peli yleensä menetetty.- Anonyymi
Huh! 16.04 32-bittiseen ajoin pitkästä aikaa päivityksen - latasi yli 500 megaa ja ei tämän jälkeen käynnistynyt! Vanhan kernelin rullaamalla sain sen edelleenkin käyntiin, no tämä voi johtua helteistäkin, pitäisi mitään tehdä helteillä! Olisi kyllä mukava, jos asennusohjelma tarkastaisi asennuksensa - gzip-purku ei aina onnistu jos raudassa on vikaa/lämpenemisongelmaa - se pitäisi kyllä havaita!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940