Senjälkeen kun anonyymit valtasivat palstan,synonyymeiltä katosi halu kirjoitella mielipiteitään.
Heitä viimeisiä korppis mukaanluettuna ajetaan palstalta.
Mielestäni hän on tuonut palsalle näkyvyyttä,hän on tuonut kerronnallista avoinmuutta.
Minua todella ihmetyttää toi taustapako oman identitteetin hylkääminen.
Minä amana haluan olla osa tätä kahdeksankymppisten keskustelupalstaa,
entä sinä?
Keskustelupalstasta on tullut pentuosasto!
16
244
Vastaukset
- Anonyymi
Lapsoset tietyssä iässä ovat kiinnostuneet omasta ulosteestaan. Vuosikymmeniä sitten hoitolapseni oli kakannut lattialle. Siinä hän iloisena talloi pienillä jaloillaan kakkaansa ja oli tyytyväinen ja onnellinen. Nyt täällä ikä-ihmisten kirjoituksissa huusit ja huusin alustat viittaavat tähän ulosteen aikaan saamaan mielihyvään.
Anteeksi nyt todella paljon!
Aloitukseni meni poskelleen!
Minä todella olisin halunnut tuoda julki muutakin kuin huussintyhjennystä.
Minä kävin mustikkametsässä ja vatukossakin ja jopa herkkutatteja osui ämpäriini.
On aivan turhaa tehdä aloituksia palstalle,kun näitä lillukanvarsiintakertujia on palsta täynnä.
Minähän tietty aloiteessani jo annoin palstavapauden heille.
Kaikesta huolimatta kerron,että alan toipua poikani taposta.
En ulosta housuihini ja kalastelen,että siihensuuntaan aman kesä syksyä kohti etenee.
Todella- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Anteeksi nyt todella paljon!
Aloitukseni meni poskelleen!
Minä todella olisin halunnut tuoda julki muutakin kuin huussintyhjennystä.
Minä kävin mustikkametsässä ja vatukossakin ja jopa herkkutatteja osui ämpäriini.
On aivan turhaa tehdä aloituksia palstalle,kun näitä lillukanvarsiintakertujia on palsta täynnä.
Minähän tietty aloiteessani jo annoin palstavapauden heille.
Kaikesta huolimatta kerron,että alan toipua poikani taposta.
En ulosta housuihini ja kalastelen,että siihensuuntaan aman kesä syksyä kohti etenee.
TodellaViittasin suoraan aloitukseesi, pentuosasto, vertaus on nimenomaan pentukommentoijille joihin aloituksessa viittaat. Normaali kesämökin kevättyö on poikinut jos minkälaista paskajuttua. Tästä pentuilusta on kysymys kommentissani.
Palstalle on ilmaantunut näitä anonyymejä, joille ei mikään inhimillinen tunnu olevan vierasta. Paneutuvat moniin ilmiöihin, joista vakinikit harvemmin keskustelevat, kuten nyt huussintyhjennys ja kakassa tarpominen.
Joillekin se on tärkeää.
Sinulla on ollut pitkä prosessi, mutta toivon että alat nyt jo päästä valoisemalle puolelle. Sinulla on vesillä liikkuminen terapiaa, kalastus ja muu luonnossa eläminen.
Olen pitkin kesää kaivannut tietoja Jämsän Äijästä, joka valloitti minunkin sydämeni.
Kerro hänen kuulumisensa, jos jaksat.- Anonyymi
Se on vain merkki siitä, että kuinka paljon oikeasti rekatutkin puskailee.
Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.
Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
No vastausta en ole saanut.- Anonyymi
Kuka tahansa voi vannoa, että kirjoittaa täällä vain rekattuna.
Totuutta ei tiedä kukaan.
Joskun on tullut vastaus kommenttiin ja hetken kuluttua vasta kommentti, johon vastataan.
Kaikki perustuu siihen, mikä menee läpi ja mitä uskotaan. - Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.
Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
No vastausta en ole saanut.Kyllä ne kuolemat ovat tapahtuneet ihmiskäden kautta, ei Jumalan tahdosta.
rituliini_38 kirjoitti:
Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.
Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
No vastausta en ole saanut.Oletko yksiksesi koronakaranteenissa?
Tämä aika on raskasta monelle ilman surun tuomaa ahdistustakin. Yksinolo on vaikeaa.
Olet ollut mielessäni koko kesän, kun et ole kirjoitellut palstallekaan. Tsemppaan täällä ja toivon, että elämä sinulle kirkastuu vielä.Voi hän Jämsänäijä!
Oli todella keväällä,mutta hän todella vei morsionsa kaiketi puulalle,
On minulla ollut noita ruokittavia selkälokkeja.
Jos minä osaisin ennustaa,niin talvi tulee aikaisin.
Kaikki kesälinnut ovat lentäneet etelään.
Eihän niitä edes ole,kun ne tapetaan siellä Ranskan rannoilla verkoilla.
Jotkut ihmiset syövät niitä suurina herkkuinaan,voi...v- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tahansa voi vannoa, että kirjoittaa täällä vain rekattuna.
Totuutta ei tiedä kukaan.
Joskun on tullut vastaus kommenttiin ja hetken kuluttua vasta kommentti, johon vastataan.
Kaikki perustuu siihen, mikä menee läpi ja mitä uskotaan.Yhtään rekattua ei rynnännyt tuomitsemaan tätä seikkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vain merkki siitä, että kuinka paljon oikeasti rekatutkin puskailee.
Kuten sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kuolemat ovat tapahtuneet ihmiskäden kautta, ei Jumalan tahdosta.
Kerrohan minulle,minkäthehden
me uskontunnustuksessa:
Minä uskon Sinuun Kaikkiavaltaiseen Jumalaan!
Joka jatkuu sinua tiettävällä tavalla.
Kuinka voit olla täysin varma,ettei se ihmiskäsi ollut sieltä saanut käskyn tappaa?
Ovathan murhamiehet saaneet tappomääräyksiä,joiltain oletetuilta tahoilta.
Jospa se ihminen ollut hallusinoitunut ja kuunnellut niitä virheellisiä singnaaleja,
joita avaruus on täynnä.
Missähän se Jumala oli silloin,kun heinäsirkat valtasivat Afrikan ja ihmisiä kuoli
nälänhätään?
Kyllä Jumala on todella hylännyt tämän Telluksen.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään rekattua ei rynnännyt tuomitsemaan tätä seikkaa?
M.O.T
Näin todella!
Kaiken tietomme olemme ansainneet!- Anonyymi
Todellakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473
