Keskustelupalstasta on tullut pentuosasto!

Senjälkeen kun anonyymit valtasivat palstan,synonyymeiltä katosi halu kirjoitella mielipiteitään.
Heitä viimeisiä korppis mukaanluettuna ajetaan palstalta.
Mielestäni hän on tuonut palsalle näkyvyyttä,hän on tuonut kerronnallista avoinmuutta.

Minua todella ihmetyttää toi taustapako oman identitteetin hylkääminen.
Minä amana haluan olla osa tätä kahdeksankymppisten keskustelupalstaa,
entä sinä?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsoset tietyssä iässä ovat kiinnostuneet omasta ulosteestaan. Vuosikymmeniä sitten hoitolapseni oli kakannut lattialle. Siinä hän iloisena talloi pienillä jaloillaan kakkaansa ja oli tyytyväinen ja onnellinen. Nyt täällä ikä-ihmisten kirjoituksissa huusit ja huusin alustat viittaavat tähän ulosteen aikaan saamaan mielihyvään.

      • Anteeksi nyt todella paljon!
        Aloitukseni meni poskelleen!
        Minä todella olisin halunnut tuoda julki muutakin kuin huussintyhjennystä.
        Minä kävin mustikkametsässä ja vatukossakin ja jopa herkkutatteja osui ämpäriini.
        On aivan turhaa tehdä aloituksia palstalle,kun näitä lillukanvarsiintakertujia on palsta täynnä.
        Minähän tietty aloiteessani jo annoin palstavapauden heille.

        Kaikesta huolimatta kerron,että alan toipua poikani taposta.
        En ulosta housuihini ja kalastelen,että siihensuuntaan aman kesä syksyä kohti etenee.


        Todella


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Anteeksi nyt todella paljon!
        Aloitukseni meni poskelleen!
        Minä todella olisin halunnut tuoda julki muutakin kuin huussintyhjennystä.
        Minä kävin mustikkametsässä ja vatukossakin ja jopa herkkutatteja osui ämpäriini.
        On aivan turhaa tehdä aloituksia palstalle,kun näitä lillukanvarsiintakertujia on palsta täynnä.
        Minähän tietty aloiteessani jo annoin palstavapauden heille.

        Kaikesta huolimatta kerron,että alan toipua poikani taposta.
        En ulosta housuihini ja kalastelen,että siihensuuntaan aman kesä syksyä kohti etenee.


        Todella

        Viittasin suoraan aloitukseesi, pentuosasto, vertaus on nimenomaan pentukommentoijille joihin aloituksessa viittaat. Normaali kesämökin kevättyö on poikinut jos minkälaista paskajuttua. Tästä pentuilusta on kysymys kommentissani.


    • Palstalle on ilmaantunut näitä anonyymejä, joille ei mikään inhimillinen tunnu olevan vierasta. Paneutuvat moniin ilmiöihin, joista vakinikit harvemmin keskustelevat, kuten nyt huussintyhjennys ja kakassa tarpominen.
      Joillekin se on tärkeää.

      Sinulla on ollut pitkä prosessi, mutta toivon että alat nyt jo päästä valoisemalle puolelle. Sinulla on vesillä liikkuminen terapiaa, kalastus ja muu luonnossa eläminen.
      Olen pitkin kesää kaivannut tietoja Jämsän Äijästä, joka valloitti minunkin sydämeni.
      Kerro hänen kuulumisensa, jos jaksat.

      • Anonyymi

        Se on vain merkki siitä, että kuinka paljon oikeasti rekatutkin puskailee.


      • Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
        Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
        Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.

        Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
        Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
        No vastausta en ole saanut.


      • Anonyymi

        Kuka tahansa voi vannoa, että kirjoittaa täällä vain rekattuna.
        Totuutta ei tiedä kukaan.
        Joskun on tullut vastaus kommenttiin ja hetken kuluttua vasta kommentti, johon vastataan.

        Kaikki perustuu siihen, mikä menee läpi ja mitä uskotaan.


      • Anonyymi
        rituliini_38 kirjoitti:

        Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
        Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
        Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.

        Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
        Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
        No vastausta en ole saanut.

        Kyllä ne kuolemat ovat tapahtuneet ihmiskäden kautta, ei Jumalan tahdosta.


      • rituliini_38 kirjoitti:

        Melkein itkin,kun luin kommenttisi!
        Olla elävä vanhus ja kaksi poikaa saattanut haudanlepoon rauhanaikana.
        Sodanaikanahan se olisi ollut faktaa.

        Olen lukenut raamattua,olen ottanut viiniä,olen valvonut,
        Olen kysellyt,että minkätähden se Jumala nyt päätti kurittaa minua näin kovalla kädellä?
        No vastausta en ole saanut.

        Oletko yksiksesi koronakaranteenissa?
        Tämä aika on raskasta monelle ilman surun tuomaa ahdistustakin. Yksinolo on vaikeaa.
        Olet ollut mielessäni koko kesän, kun et ole kirjoitellut palstallekaan. Tsemppaan täällä ja toivon, että elämä sinulle kirkastuu vielä.


      • Voi hän Jämsänäijä!
        Oli todella keväällä,mutta hän todella vei morsionsa kaiketi puulalle,
        On minulla ollut noita ruokittavia selkälokkeja.
        Jos minä osaisin ennustaa,niin talvi tulee aikaisin.
        Kaikki kesälinnut ovat lentäneet etelään.
        Eihän niitä edes ole,kun ne tapetaan siellä Ranskan rannoilla verkoilla.
        Jotkut ihmiset syövät niitä suurina herkkuinaan,voi...v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahansa voi vannoa, että kirjoittaa täällä vain rekattuna.
        Totuutta ei tiedä kukaan.
        Joskun on tullut vastaus kommenttiin ja hetken kuluttua vasta kommentti, johon vastataan.

        Kaikki perustuu siihen, mikä menee läpi ja mitä uskotaan.

        Yhtään rekattua ei rynnännyt tuomitsemaan tätä seikkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain merkki siitä, että kuinka paljon oikeasti rekatutkin puskailee.

        Kuten sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kuolemat ovat tapahtuneet ihmiskäden kautta, ei Jumalan tahdosta.

        Kerrohan minulle,minkäthehden
        me uskontunnustuksessa:
        Minä uskon Sinuun Kaikkiavaltaiseen Jumalaan!
        Joka jatkuu sinua tiettävällä tavalla.
        Kuinka voit olla täysin varma,ettei se ihmiskäsi ollut sieltä saanut käskyn tappaa?
        Ovathan murhamiehet saaneet tappomääräyksiä,joiltain oletetuilta tahoilta.
        Jospa se ihminen ollut hallusinoitunut ja kuunnellut niitä virheellisiä singnaaleja,
        joita avaruus on täynnä.
        Missähän se Jumala oli silloin,kun heinäsirkat valtasivat Afrikan ja ihmisiä kuoli
        nälänhätään?
        Kyllä Jumala on todella hylännyt tämän Telluksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtään rekattua ei rynnännyt tuomitsemaan tätä seikkaa?

        M.O.T


    • Näin todella!
      Kaiken tietomme olemme ansainneet!

      • Anonyymi

        Todellakin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe