Onko Sofia sairaseläkkeellä?

Anonyymi

Vai miksi ei ole tehnyt 30 ikävuoteen mennessä päivääkään töitä?

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja teidän mukaan kertynyt yli 100k verovelkaa?

• Anonyymi

Ei voi tietää ja se ei todellakaan ole mikään ivailun tai naurun tai pilkan asia.

• Anonyymi

Sofian tulot pari vuotta sitten oli yli 100 000€. Onko aloittaja tienannut niin paljon koko elämässään?

• Anonyymi

Mikä ihmeen kommentoija olet kun meinaat nousta anonyymien liiveihin.

• Anonyymi

Katos Sohva oli siellä jalkeilla vastaamassa!!!
        Montako vuotta siitä olikaan tuosta 100 000??? Eihän kukaan enää muista moisia!
        Nyt on velkaa niin, ettei töihin kande ryhtyä.

• Anonyymi

Sohvi on laiskiainen.

• Anonyymi

Kommentini tähän poistettiin, koska nimittelijä olisi paljastunut ig-kuvineen.

• Anonyymi

Venäjällä,paremmissa piireissä kaikkialla,lady ei käy töissä.Antaa Sofian nauttia,mitä Stefu tarjoaa.

• Anonyymi

Sevenin mukaan Steppuli ja SOHVI ovat ostaneet asunnon Espoosta.
      Miksi Sohvin nimi on otsikossa?

• Anonyymi

Sofia tuhonnut doping aineille kehonrakentaja Tapen (ex "valmentaja") ja myöhemin kokaiinilla penet aivosolunsa ja psyykeensä. Tämän takia ei kykene muuhun kun kuvailemaan itseään. Voi tyttöraasua...

• Anonyymi

Päinvastoin,älykkäänä naisena,myös naisellisena,tietää miten pelaa korttinsa.Kaunis nainen pärjää aina elämässä,miehet pitävät kuin kaunista kukkaa.Monella menestyvällä miehellä on vaimo köyhimmistä maista,eivät taatusti tuo perheelle rahaa,mutta ovat onnellisia yhdessä.Tämä malli elää on vieras suurimmalle osaa suomalaisista,kun ollaan niiiin tasa-arvoisia,monessa perheessä vaimo on pomo😎.Sefulle nostan hattua ettei ole antanut periksi,vaan huolehtii Sofiasta,Tulevaisuus näyttää mihin Sofia vielä ryhtyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päinvastoin,älykkäänä naisena,myös naisellisena,tietää miten pelaa korttinsa.Kaunis nainen pärjää aina elämässä,miehet pitävät kuin kaunista kukkaa.Monella menestyvällä miehellä on vaimo köyhimmistä maista,eivät taatusti tuo perheelle rahaa,mutta ovat onnellisia yhdessä.Tämä malli elää on vieras suurimmalle osaa suomalaisista,kun ollaan niiiin tasa-arvoisia,monessa perheessä vaimo on pomo😎.Sefulle nostan hattua ettei ole antanut periksi,vaan huolehtii Sofiasta,Tulevaisuus näyttää mihin Sofia vielä ryhtyy.

Niin se kauneinkin ruusu vaan kuihtuu. "Kauniilla" (?) Sofialla ei ole enää monta vuotta jäljellä, kun "kaunis" (?) ulkonäkö vanhenee ja rupsahtaa, ja Stefu vaihtaa kulahtaneen botoxharpun nuorempaan ja kauniimpaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe