Sofialla vihdoinkin virka!

Anonyymi

Ihana Sofia, kun olet päässyt hoitamaan Martinan tyttöä ja muutenkin hoitamaan kotitöitä. Oikeestan tuollainen piika pitäisi eron jälkeen jokaisen miehen ottaa.

108

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä 👏

      • Anonyymi

        Maetina keskittyi vain omaan treenaamiseen ollessaan Stefanin kanssa. Jos Sofia hoitaa kotityöt ja lapsen, niin sehän on ihan sama kuin laittaisi rahaa pankkiin. Erillisiä kodin-ja lastenhoitajia ei tarvitse palkata. Kyllähän sekin työstä käy, kun pitää yrittäjä-ja bisnesmiehen tyytyväisenä ja näin ollen bisnekset sujuu loistavasti. Sehän on plussaa kaikille. Kotirouvana olo ei varmasti kaikille sovi mutta kuka siitä tykkää, niin se hänelle suotakoon. Meidän perheessä mies tekee ympäripyöreätä työpäivää ja kovaa bisnestä. Minä hoidan kodin, muun omaisuuden, koirat ja lapset jo 18vuotta. Joku voi olla kateellinen mutta ihan 24/7 aherrusta tämä on. Elämä on valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maetina keskittyi vain omaan treenaamiseen ollessaan Stefanin kanssa. Jos Sofia hoitaa kotityöt ja lapsen, niin sehän on ihan sama kuin laittaisi rahaa pankkiin. Erillisiä kodin-ja lastenhoitajia ei tarvitse palkata. Kyllähän sekin työstä käy, kun pitää yrittäjä-ja bisnesmiehen tyytyväisenä ja näin ollen bisnekset sujuu loistavasti. Sehän on plussaa kaikille. Kotirouvana olo ei varmasti kaikille sovi mutta kuka siitä tykkää, niin se hänelle suotakoon. Meidän perheessä mies tekee ympäripyöreätä työpäivää ja kovaa bisnestä. Minä hoidan kodin, muun omaisuuden, koirat ja lapset jo 18vuotta. Joku voi olla kateellinen mutta ihan 24/7 aherrusta tämä on. Elämä on valintoja.

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maetina keskittyi vain omaan treenaamiseen ollessaan Stefanin kanssa. Jos Sofia hoitaa kotityöt ja lapsen, niin sehän on ihan sama kuin laittaisi rahaa pankkiin. Erillisiä kodin-ja lastenhoitajia ei tarvitse palkata. Kyllähän sekin työstä käy, kun pitää yrittäjä-ja bisnesmiehen tyytyväisenä ja näin ollen bisnekset sujuu loistavasti. Sehän on plussaa kaikille. Kotirouvana olo ei varmasti kaikille sovi mutta kuka siitä tykkää, niin se hänelle suotakoon. Meidän perheessä mies tekee ympäripyöreätä työpäivää ja kovaa bisnestä. Minä hoidan kodin, muun omaisuuden, koirat ja lapset jo 18vuotta. Joku voi olla kateellinen mutta ihan 24/7 aherrusta tämä on. Elämä on valintoja.

        Varmasti käy työstä ja sinun työtä pitää arvostaa todella korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.

        Kiinnostaisi tuon uraputkesi vaativuus:
        ura putkessa
        laatu aikaa
        saa po: saavaT
        kun po: kuIN
        Että, jotta, kun, simmottista tuli mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.

        ? Ura ---- putkessa ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tuon uraputkesi vaativuus:
        ura putkessa
        laatu aikaa
        saa po: saavaT
        kun po: kuIN
        Että, jotta, kun, simmottista tuli mieleen

        Ennakoiva tekstinsyöttö ja näppäily vieheitä. Aivan kamalaa ja toivottavasti toivut, etkä järkyttynyt pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.

        Hienosti on Sofia toiminut Hangossa. Ottamassa paikan selkeästi haltuun kun Baxter-koiraa kouluttaa sisäsiistiksi ja upeasti muutoinkin toimii näiden pienten IG-klippien perusteella.
        Toivotaan Stefulle ja Sofialle paljon onnea uusiin koteihinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.

        Mara juo instassa jaloviinaa suoraan pullosta.jättäkää
        Jo
        Stefu
        Ja
        Sofia raujaan ovat miljoona kertaa fiksumpia lun mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä niin samaa mieltä ja kun ollaan kaikki erilaisia. Minä en ole mikään kodin hengetär, vaan olen aina tykännyt olla ura putkessa. Tämä ei tarkoita, ettenkö vietä välillä laatu aikaa lapsen kanssa ja olisin muuten huono äiti. Halvemmaksi tulee kun Sofia hoitaa kodin ja lapsen. Martina ja Stefu saa keskittyä työhön. Tosin kun koulut alkaa, niin Isbe on äidin luona viikot ja sitten ei jää kun viikonloppu milloin voi olla isän luona. Näköjään on tehnyt hyvää tämä myös Stefulle, kun on varmasti lastensuojelu vaatinut päihteetöntä elämää Isben aikaan. Ei ole mukava katsoa kotona humalaista isää. Hienosti tämä nyt menee.

        Joo, MUTTA tämä nykyinen lapsihan tulee tapaamaan isäänsä ei soffan hoidettavaksi. Eriasua sitten jos saa omia lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti käy työstä ja sinun työtä pitää arvostaa todella korkealle.

        Minulle on tullut sellainen kuva että Sofia sesoo vessassa peilin edessä, vartalo mutkalla, räpytellen silmiään. Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti on Sofia toiminut Hangossa. Ottamassa paikan selkeästi haltuun kun Baxter-koiraa kouluttaa sisäsiistiksi ja upeasti muutoinkin toimii näiden pienten IG-klippien perusteella.
        Toivotaan Stefulle ja Sofialle paljon onnea uusiin koteihinsa.

        Samaa mieltä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, MUTTA tämä nykyinen lapsihan tulee tapaamaan isäänsä ei soffan hoidettavaksi. Eriasua sitten jos saa omia lapsia

        Ja tutustuu samalla symppis Sofiaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on tullut sellainen kuva että Sofia sesoo vessassa peilin edessä, vartalo mutkalla, räpytellen silmiään. Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia. Aika näyttää.

        Kannattaisi siirtyä muihin instoihin ja etsiä sellainen joka sinua miellyttää eikö vaan?👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maetina keskittyi vain omaan treenaamiseen ollessaan Stefanin kanssa. Jos Sofia hoitaa kotityöt ja lapsen, niin sehän on ihan sama kuin laittaisi rahaa pankkiin. Erillisiä kodin-ja lastenhoitajia ei tarvitse palkata. Kyllähän sekin työstä käy, kun pitää yrittäjä-ja bisnesmiehen tyytyväisenä ja näin ollen bisnekset sujuu loistavasti. Sehän on plussaa kaikille. Kotirouvana olo ei varmasti kaikille sovi mutta kuka siitä tykkää, niin se hänelle suotakoon. Meidän perheessä mies tekee ympäripyöreätä työpäivää ja kovaa bisnestä. Minä hoidan kodin, muun omaisuuden, koirat ja lapset jo 18vuotta. Joku voi olla kateellinen mutta ihan 24/7 aherrusta tämä on. Elämä on valintoja.

        Syyttäjä kertoo et Sofi saa pitkää ja mittavaa ehdollista rahanpesujuttu ja huummeiden oikeudenkäyntiä varten käytävässä jutussa. Kaksi rahanpesu tapausta rolex kello ja erikseen huumeiden jako festareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti on Sofia toiminut Hangossa. Ottamassa paikan selkeästi haltuun kun Baxter-koiraa kouluttaa sisäsiistiksi ja upeasti muutoinkin toimii näiden pienten IG-klippien perusteella.
        Toivotaan Stefulle ja Sofialle paljon onnea uusiin koteihinsa.

        Eikös koira ole sisäsiisti älytön tapaus ja koira jo vanha.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös koira ole sisäsiisti älytön tapaus ja koira jo vanha.?

        Videoklipeissä söpö rotsku, olisko 3-4v, kaiveli roskiksia ja popcorn-kulhoa.
        Ainakin meillä ei näin anneta tehdä ja koirat tottuvat nopeasti kun sanotaan.
        Sofia opasti kaikissa siis mitä ei saa tehdä.
        Ton lyhyen perusteella tuli mielikuva että aiempi emäntä pitänyt koirat ulkona. Helpommallahan siinä toki itse päässyt onkin.


    • Korpeen piika kiitos, ikä n. 35-50 ellei sitten koe olevansa jokin vanha sielu niin nuorempikin 👍

      • Anonyymi

        Hiukan kunnioittavampi käytös voisi helpottaa hyviä tekoja tekevän kumppanin löytymistä. Voisikohan?
        Sana piika oli taannoin oikeudettomasta apulaisista käytetty.
        Eihän tässä sellaisesta ole kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan kunnioittavampi käytös voisi helpottaa hyviä tekoja tekevän kumppanin löytymistä. Voisikohan?
        Sana piika oli taannoin oikeudettomasta apulaisista käytetty.
        Eihän tässä sellaisesta ole kyse.

        Kykenemättömyys pieneen huumoriin puuttuu täysin, sinä se et ainakaan ole ✌️👍☀️😹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan kunnioittavampi käytös voisi helpottaa hyviä tekoja tekevän kumppanin löytymistä. Voisikohan?
        Sana piika oli taannoin oikeudettomasta apulaisista käytetty.
        Eihän tässä sellaisesta ole kyse.

        Tuskin Sofian tarvitsee olla 'piika' ehkä se on sinulle tutumpi homma😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukan kunnioittavampi käytös voisi helpottaa hyviä tekoja tekevän kumppanin löytymistä. Voisikohan?
        Sana piika oli taannoin oikeudettomasta apulaisista käytetty.
        Eihän tässä sellaisesta ole kyse.

        Maksullinen nainenko sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maksullinen nainenko sitten?

        Ihan avopuoliso ?
        Tyttöystävä?


    • Anonyymi

      Isben ikäisen lapsen "hoitaminen" on aika suhteellinen käsite. Lapsi on jo koulussa. Mutta Soffa nyt ylipäätään on ahkerampi kuin Mara, jos kotihommia katsellaan. Ei tarvitse 27/7 kotiapulaisia.

    • Anonyymi

      Eipä Martina paljon muuta tehnyt kuin keskittyi itseensä ja oman hyvinvointibisneksensä luomiseen asuessaan Stefun tiluksilla ja Stefun maksamassa Eiran vuokrakämpässä.
      Penniäkään ei maksanut asumisesta, autoista ja kalliista tavaroitaan. Siinä jäi hyvin rahaa itselle, kun ei tarvinnut itse huolehtia mistään koteihin liittyvistä kustannuksista.

      Eipä tainnut edes osallistua Eiran kämpän vuokrarästimaksuihin, vaikka asui tuolloin vielä Eirassa. Kaikki oli ilmaista ja nyt on pokkaa kinuta Stefulta 200 000 euroa. Miten kehtaa! Rahanahne haukka!

      • Anonyymi

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Mikäpäs siinä. Itse tykkäisin. Elämä on valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Hieno juttu kun Sofikin sai ammatti nimikkeen piika,ei enää tarvitse haukkua keneenkään et ei mitään ammattia edes ole 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        🙈😂😂🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Tuliko Sofia siivoamaan Martinalle? Martinalla kiire ja siivooja tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko Sofia siivoamaan Martinalle? Martinalla kiire ja siivooja tulee.

        Hyvä kommentti voi juku 😲🤣


      • Anonyymi

        Se oli Martinalta viisas veto ja nyt ei tippunut tyhjän päälle. Hyvin osasi käyttää viimeiset vuodet hyödyksi ja kasvattaa omaa yritystä. Kyllä ei pelkkiä kotihommia tekemällä olisi elänyt eron jälkeen mitenkään.


      • Anonyymi

        Jokaisen ihmisen on oltava rahanahne, jos meinaa menestyä elämässä.


      • Anonyymi

        Milläs Sofi matami maksaa vuokran? Martin avoliitossa ja lapsi tottakai silloin kunnon mies hoitaa vuokrat.Ei vaan tää mies maksanut vaikka kirjoilla oli koko ajan.Kaikki vaan ulosoton kautta,todella häpeällistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Martin koulutus??


      • Anonyymi

        Mikäs Sofia on? Ei työtä, ei kotia, pitää tyytyä mitä annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Höpöhöpö😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko Sofia siivoamaan Martinalle? Martinalla kiire ja siivooja tulee.

        Miten Sofia ja Martina liittyy toisiinsa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs Sofi matami maksaa vuokran? Martin avoliitossa ja lapsi tottakai silloin kunnon mies hoitaa vuokrat.Ei vaan tää mies maksanut vaikka kirjoilla oli koko ajan.Kaikki vaan ulosoton kautta,todella häpeällistä.

        Hujaselle Mara maksaa palkan. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Mikä sinä olet halveksimaan kenenkään työtä? Onko tallien putsaaminen jotenkin huono asia? Onhan ne pidettävä puhtaana. Olet ilkeä ja ylimielinen ihminen, yök!


      • Anonyymi

        Sofia ei olekaan yhtään rahanahne. Maksaa kaikki Stefun kanssa puoliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofi on sopiva piika koska ei mitään koulutusta ja on omiaan myös heppojen talleja putsaamaan.

        Mä tykkäisin eikä tää korkeakoulututkinto siitä mikskään menis.
        Talleilla oon välillä käynytkin.
        Sofialla on ihan hyvä peruskoulutus, oliko kielilinjalla lukiossa.
        Ja repikää siitä nyt vitsiä toki aikanne kuluksi!😁


    • Anonyymi

      Sofia luo hyvän ilmapiirin kotiin, jossa on hyvä olla. Ei hänen tarvitse minään piikana kenellekään olla yhdessä Stefanin kanssa hoitelevat asiansa.

      Stefan nauttii mukavasta rennosta yhdessäolosta Sofian kanssa vailla jatkuvaa takakireätä ilmapiiriä mihin hän tottui exän kanssa. Mikään ei koskaan ollut hyvin exän mielestä ja se jatkuva riitely😨

      • Anonyymi

        Melko monta känniriitaa nähty tämän parin kohdalla verrattain lyhyen seurustelun aikana.


      • Anonyymi

        Vaan kyllä on jannunen melko väsynyt kun vetää sikeitä 11.00 jotain! Mites masennus, alakulo vaivaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko monta känniriitaa nähty tämän parin kohdalla verrattain lyhyen seurustelun aikana.

        Jep, eikä se tuohon jää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kyllä on jannunen melko väsynyt kun vetää sikeitä 11.00 jotain! Mites masennus, alakulo vaivaa...

        Päihteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kyllä on jannunen melko väsynyt kun vetää sikeitä 11.00 jotain! Mites masennus, alakulo vaivaa...

        Molemmat lepää tuon ikäiseksi tosi paljon. Juominen masentaa ja Mikko Kuustonen sanoi viisaasti, että tekee yksinäiseksi, vaikka on ihmisiä ympärillä. Stefun 4 päivän putkesta kesti varmaan toipua pitkään. Ei kenenkään elimistö kestä tuollaista rääkkiä.


      • Anonyymi

        Entäpäs, tuotanoin SS julkiset känniriitelyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko monta känniriitaa nähty tämän parin kohdalla verrattain lyhyen seurustelun aikana.

        "Mukavan rento yhdessäolo" ollut jo varsin kireää ajoittain.


      • Anonyymi

        Sofia vaan hymyilee ja on niin onnellinen. Tainnut olla ihan syntymästä asti onnellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko monta känniriitaa nähty tämän parin kohdalla verrattain lyhyen seurustelun aikana.

        Olitko näkemässä? Jos et, suu kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mukavan rento yhdessäolo" ollut jo varsin kireää ajoittain.

        Höpöhöpö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia vaan hymyilee ja on niin onnellinen. Tainnut olla ihan syntymästä asti onnellinen.

        Sisäinen kauneus ja rakkaus saa ihmisen hymyilemään 💖


      • Anonyymi

        Oletko ollut kärpäsenä katossa?


    • Anonyymi

      Eipä yhtään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Joo exän suusta tuli usein v...u😨karmeeta kielenkäyttöä kun suuttui.

      • Anonyymi

        Toi sano varmasti pääsis varmaan aika usealta jos tollasen äijän kanssa joutuis oleen 24/7.


      • Anonyymi

        Niin joutui useasti ressukka suuttumaan, että pääsi rumia sanoja suusta. Onneks ei enää tarvitse suuttua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sano varmasti pääsis varmaan aika usealta jos tollasen äijän kanssa joutuis oleen 24/7.

        Eikö olekin onni ettei sinun tarvitse asua.☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joutui useasti ressukka suuttumaan, että pääsi rumia sanoja suusta. Onneks ei enää tarvitse suuttua!

        Nyt voi suuttua muille ihmisille😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi sano varmasti pääsis varmaan aika usealta jos tollasen äijän kanssa joutuis oleen 24/7.

        Maraahan ei koskaan pyydetty oleen ton miehen kans. Ite naulasi kamppeensa nurkkiin ja hankkiutui raskaaksi kun yritti Stefu alussa heti lopettaa suhteen.
        Sitten toimi luonteensa mukaan, toitotti kaikkialle suhteesta, asunnoista jne, pienet lapsethan siitä eniten kärsi. Ja exä ja tietysti koko perhe.
        On toi Mara nyt hiukan joutunut nöyrtymään, se on häntä hitusen pehmentänyt.


    • Anonyymi

      No kauan jaksoivat olla lapsen kanssa.

    • Anonyymi

      Mistä ihmeestä te kehittelette näitä mielikuvianne Sofian lasten- tai kodinhoidosta ?

      • Anonyymi

        Mistä kehittelet mielikuvasi, ettei Sifia näin tekisi 🤣😂🤣. Mutta ihan sama. Tekee mitä tekee ja jokainen pariskunta jakaa rahansa ja käyttää niitä miten lystää. Stefan kustansi ex:n elämänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kehittelet mielikuvasi, ettei Sifia näin tekisi 🤣😂🤣. Mutta ihan sama. Tekee mitä tekee ja jokainen pariskunta jakaa rahansa ja käyttää niitä miten lystää. Stefan kustansi ex:n elämänkin.

        Onhan tämä nyt vähän hassua, kun ihmiset puhuvat itselleen täysin tuntemattomista ihmisistä, kuin tuntisivat heidät hyvin.
        Ettehän te nyt voi Instagram - kuvien perusteella puhua näistä ihmisistä, kuin olisitte mukana heidän arjessaan päivittäin.
        Kaikki on pelkkää olettamusta.


      • Anonyymi

        Siivosi keittiötä ja laittoi lapselle ruokaa. Hyvä kun hoitaa Martinan lasta. Piika on ahkera ja varmasti kotona puuhastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä kehittelet mielikuvasi, ettei Sifia näin tekisi 🤣😂🤣. Mutta ihan sama. Tekee mitä tekee ja jokainen pariskunta jakaa rahansa ja käyttää niitä miten lystää. Stefan kustansi ex:n elämänkin.

        Miten aina sotketaan kaikkeen Stefun rahat ja omaisuus. Martina elää omaa elämää ja erosta on mennyt jo aikaa. Stefulla nyt nainen, joka mieluummin on piikana kotona ja mitä pahaa siinä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivosi keittiötä ja laittoi lapselle ruokaa. Hyvä kun hoitaa Martinan lasta. Piika on ahkera ja varmasti kotona puuhastelee.

        Köyhän ihmisen kommentti. Onko raha tiukilla😨


      • Anonyymi

        Köyhyys teettää😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tämä nyt vähän hassua, kun ihmiset puhuvat itselleen täysin tuntemattomista ihmisistä, kuin tuntisivat heidät hyvin.
        Ettehän te nyt voi Instagram - kuvien perusteella puhua näistä ihmisistä, kuin olisitte mukana heidän arjessaan päivittäin.
        Kaikki on pelkkää olettamusta.

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Ai, että Soffasta ihan kodin hengetärkö tulisi😂😂Ei ikinä, miten sen aika siihen riittäis🙉

      • Anonyymi

        Ei varakkaiden puolisot ole piikoja😂😂😂😂😂
        Eiköhän heillä ole varaa palkata työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Mistä te nyt vouhkailette taas? Helsingissähän he ovat, hotelli Kämpissä. Hirveet maalailut täällä 'kotirouvana' olemisesta Hangossa, ootte kyllä hassuja :D

      • Anonyymi

        Taitaa olla kuitenkin jano ja se siitä lapsen kanssa olemisesta. Stefun työ jutut niin rankkoja, että joutuu muutaman päivän taas nollaamaan.


    • Anonyymi

      Sohvi on jo mennyt päikkäreille. Sitä ei saa häiritä nyt.
      Peitot kutsuu....

      • Anonyymi

        Minäkin otan päikkäreitä ne on hyväksi terveydelle ja rentouttaa mukavasti.

        Suosittelen!


    • Anonyymi

      Sellaiset fanit on Martinalla kuin itsekin on 😆

      • Anonyymi

        Juu, menestyviä ja työtä pelkäämättömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, menestyviä ja työtä pelkäämättömiä.

        Niinkö 😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, menestyviä ja työtä pelkäämättömiä.

        Hahahaa,päivän, jollei koko vuoden paras vitsi. Mara-fanit elävät kaikki harhoissa ja todellisuudentaju on ajat sitten kadonnut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, menestyviä ja työtä pelkäämättömiä.

        ..ja ei arvosta tai kunnioita muita kuin itseään, itselle hyödyllisiä ja tuottavia..🤣


    • Anonyymi

      Marttahan ei itse ehdi hoitamaan lapsiaan, kun on niin kiireinen bisnes ja huippuurheilija. Hangossa oli Maran aikana aina lauma Stefun kavereita ei viihtynyt riivinraudan kanssa kahdestaan. Sofian kanssa ovat aina keskenään, mitä voimme tästä päätellä,ei ainakaan onnettomampi ole.

      • Anonyymi

        Martinalla oli muutakin elämää jo silloin, kun pelkkä Stefu. Nyt Stefulla on ihan oma seuraneiti.


      • Anonyymi

        Aina!! Eivät varmasti ole 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinalla oli muutakin elämää jo silloin, kun pelkkä Stefu. Nyt Stefulla on ihan oma seuraneiti.

        Stefan ja Sofia viihtyvät yhdessä.
        Kaunis pari ja harmonia näkyy kuvista.
        Näin jatkukoon!


    • Anonyymi

      Haha.. Totta.. Mun exäkin otti eron jälkeen heti uuden, jotta selviää kotihommista.. Myönnän, en saanut koulutettua siitä miehestä kotiapulaista. Pitäähän joka miehellä olla oma kotiapulainen 😆😆🤷‍♀️

      • Anonyymi

        En ihmettele, että ukko lähti ja otti paremman, kuka tuollaista viitsii katsella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihmettele, että ukko lähti ja otti paremman, kuka tuollaista viitsii katsella?

        Tai tollasta puhetta kuunnella.
        Kuulostaa vähän pureleafilta.


    • Anonyymi

      Piika, no tuskin. Kukapa nainen ei halua pitää kodin siistinä. Miehelle tehdä aamupalaa tai ruokaa kun tulee töistä. Varsinkin jos itse kotona.
      Miehen lapsesta huolehtia. Siihen on oltava valmis jos ottaa ukon jolla lapsia. Rakkaudesta mieheen voi rakastaa toisen lastakin.
      Ikinä ei ole liikaa aikuisia huolehtimaan lapsista.
      Viisaita ovat kaikki osapuolet jotka pistävät omat kiistat sivuun lasten tähden.

      • Anonyymi

        Just näin.

        Ihan yleisellä tasolla puhuttuna, minua kummastuttaa suuresti monien naisten asenne kotitöitä kohtaan. Joskus tuntuu, että he ihan tahallaan vääntävät riitaa kotitöiden jakamisesta ja vastaavasta.. Ihan kuin ne kotihommat olisi jokin rangaistus ja rasite. Outoa.

        Minä ainakin _haluan_ laittaa ruokaa rakkailleni. En koe, että se olisi rasittavaa tai inhottavaa. Haluan huolehtia rakkaimpieni hyvinvoinnista. Jos joku näkee minut piikana, niin siinähän näkee. Minä oikeastaan hieman säälin naisia, jotka eivät kotitöitä halua tehdä. Useinhan taustalla on se kuuluisa uusavuttomuus..ei vaan osata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.

        Ihan yleisellä tasolla puhuttuna, minua kummastuttaa suuresti monien naisten asenne kotitöitä kohtaan. Joskus tuntuu, että he ihan tahallaan vääntävät riitaa kotitöiden jakamisesta ja vastaavasta.. Ihan kuin ne kotihommat olisi jokin rangaistus ja rasite. Outoa.

        Minä ainakin _haluan_ laittaa ruokaa rakkailleni. En koe, että se olisi rasittavaa tai inhottavaa. Haluan huolehtia rakkaimpieni hyvinvoinnista. Jos joku näkee minut piikana, niin siinähän näkee. Minä oikeastaan hieman säälin naisia, jotka eivät kotitöitä halua tehdä. Useinhan taustalla on se kuuluisa uusavuttomuus..ei vaan osata.

        Sitä kutsutaan nykyään tasa-arvoksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.

        Ihan yleisellä tasolla puhuttuna, minua kummastuttaa suuresti monien naisten asenne kotitöitä kohtaan. Joskus tuntuu, että he ihan tahallaan vääntävät riitaa kotitöiden jakamisesta ja vastaavasta.. Ihan kuin ne kotihommat olisi jokin rangaistus ja rasite. Outoa.

        Minä ainakin _haluan_ laittaa ruokaa rakkailleni. En koe, että se olisi rasittavaa tai inhottavaa. Haluan huolehtia rakkaimpieni hyvinvoinnista. Jos joku näkee minut piikana, niin siinähän näkee. Minä oikeastaan hieman säälin naisia, jotka eivät kotitöitä halua tehdä. Useinhan taustalla on se kuuluisa uusavuttomuus..ei vaan osata.

        Sofia,ihana kodin hengetär,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.

        Ihan yleisellä tasolla puhuttuna, minua kummastuttaa suuresti monien naisten asenne kotitöitä kohtaan. Joskus tuntuu, että he ihan tahallaan vääntävät riitaa kotitöiden jakamisesta ja vastaavasta.. Ihan kuin ne kotihommat olisi jokin rangaistus ja rasite. Outoa.

        Minä ainakin _haluan_ laittaa ruokaa rakkailleni. En koe, että se olisi rasittavaa tai inhottavaa. Haluan huolehtia rakkaimpieni hyvinvoinnista. Jos joku näkee minut piikana, niin siinähän näkee. Minä oikeastaan hieman säälin naisia, jotka eivät kotitöitä halua tehdä. Useinhan taustalla on se kuuluisa uusavuttomuus..ei vaan osata.

        No Sofia on sanonut ettei osaa eikä tykkää laittaa ruokaa, vaan syö usein ulkona ja onhan tuo nähty. On siinäkin kotirouva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä kutsutaan nykyään tasa-arvoksi!

        Kutsu sinä vaan tasa-arvoksi. Todellisuudessa moni nainen on niin laiska ,ettei jaksa laardipersettään nosta sohvalta ja mies hoitaa kaiken.


    • Anonyymi

      VIRKA! 😅 Sofia ei tule KOSKAAN saamaan virkaa mistään!

      • Anonyymi

        Aika näyttää miten tässä kenellekin käy,kannattaa pitää mölyt mahassa.Milä tuomari luulet olevasi ja sinulta ei ole kysytty mitään.Toisaalta Sofia ei tarvitse virkaa,kaunis lady pärjää aina🙂🙂
        HAHAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää miten tässä kenellekin käy,kannattaa pitää mölyt mahassa.Milä tuomari luulet olevasi ja sinulta ei ole kysytty mitään.Toisaalta Sofia ei tarvitse virkaa,kaunis lady pärjää aina🙂🙂
        HAHAA

        Juu kyllä miehet siltä ostaa vielä useamman vuoden. Ja onhan niitä vanhemmissakin naisissa, mutta niiden asiakkaat eivät ole miljonäärejä, vaan lähiö-Penoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä miehet siltä ostaa vielä useamman vuoden. Ja onhan niitä vanhemmissakin naisissa, mutta niiden asiakkaat eivät ole miljonäärejä, vaan lähiö-Penoja.

        Ai tiedät näin hyvin,onko kauppa käynyt?Missä lähiössä kirjoittajalla paras menekki?Onneksi Sofia tasokas ja menestyvä parisuhteessa oleva nuori nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tiedät näin hyvin,onko kauppa käynyt?Missä lähiössä kirjoittajalla paras menekki?Onneksi Sofia tasokas ja menestyvä parisuhteessa oleva nuori nainen

        Tasokas ja menestyvä 🙈🙈🙈😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää miten tässä kenellekin käy,kannattaa pitää mölyt mahassa.Milä tuomari luulet olevasi ja sinulta ei ole kysytty mitään.Toisaalta Sofia ei tarvitse virkaa,kaunis lady pärjää aina🙂🙂
        HAHAA

        👍🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika näyttää miten tässä kenellekin käy,kannattaa pitää mölyt mahassa.Milä tuomari luulet olevasi ja sinulta ei ole kysytty mitään.Toisaalta Sofia ei tarvitse virkaa,kaunis lady pärjää aina🙂🙂
        HAHAA

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Mikä virka sinulla on😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä miehet siltä ostaa vielä useamman vuoden. Ja onhan niitä vanhemmissakin naisissa, mutta niiden asiakkaat eivät ole miljonäärejä, vaan lähiö-Penoja.

        Näinkö siinä käy. Onko omakohtaisia kokemuksia? 😆


    • Anonyymi

      Hyvä että tytöstä huolehditaan,pisteet Sofialle ja Sefulle.Olen käsittänyt että Sofia ja Stefu ovat suhteessa,kohta aviossa,yleensä nainen huolehtii kotitöistä.Ikävää jos ketjun aloittajan huushollissa mies on essu päällä,pahoittelen

    • Anonyymi

      Sofia varmaankin viihtyy paremmin kaupungissa. Sofia napa paljaana hevosen selässä. Säälittävää esitystä. Surullista.

      • Anonyymi

        Niinpä, sanos ja niin läpinäkyvää esitystä kaikki!!!


    • Anonyymi

      Onnea Sofia ja Stefan uuteen kotiin❤
      Kaikkea hyvää teille ja kiitos kauniista kuvista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe