kosmetogogeihin pettynyt

taas...

olen jo vuosia puhdistanut ihoani itse( poistanut mustapäitä ym) ystävie patistuksesta menin sitten kosmetologille,-olin todella pettynyt,-mustapäät kurkistelivat jo parinpäivän päästä! kävin kolmella eri kosmetologilla kuukauden välein,-kaikki samoin tuloksin: itse pystyn poistamaan mustapäät paljon paremmin kuin he! eikä millään kerralla käytetty konetta, vaan kaikki ottivat käsin.en kyllä enää haaskaa rahojani tähän n. 60 e/kerta!

13

3023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puristelu

Kannattaa varoa, kun itse puristelee ihomatoja, ettei tule pahoja arpia kasvoihin. Kosmetologi on suht turvallinen sen suhteen, että iho ei arpeudu hoidoissa.
      Kosmetologeissa on eroja ja myös erilaisissa ihonpuhdistushoidoissa. Jos huokoset tukkeutuu aina vaan kannattaa vaihtaa ihonhoitotuotteita ja esim. lopettaa puuterin käyttö (tukkii huokoset, aiheuttaa ihomatoja).

• Sarah

Eikö toi oo aika vanhanaikainen näkemys, et pitää lopettaa puuterointi, kun tukkii ihohuokoset...? Meikkivoiteen ja puuterin käyttö on ihan perusteltua, suojaa ihoa mm. ilmansaasteilta.
        Huolellinen ihon hoito (puhdistus,kosteuttaminen,naamiot,kuorinta...)laadukkailla omalle ihotyypille tarkoitetuilla tuotteilla ja säännöllinen ultraäänipuhdistuksessa käynti ovat auttaneet minua iho-ongelmissani. Itsekin voi ihoa puristella, mutta arpiakin voi sitten jäädä muistoksi. :/

• puuterihuisku
        Sarah kirjoitti:

Eikö toi oo aika vanhanaikainen näkemys, et pitää lopettaa puuterointi, kun tukkii ihohuokoset...? Meikkivoiteen ja puuterin käyttö on ihan perusteltua, suojaa ihoa mm. ilmansaasteilta.
        Huolellinen ihon hoito (puhdistus,kosteuttaminen,naamiot,kuorinta...)laadukkailla omalle ihotyypille tarkoitetuilla tuotteilla ja säännöllinen ultraäänipuhdistuksessa käynti ovat auttaneet minua iho-ongelmissani. Itsekin voi ihoa puristella, mutta arpiakin voi sitten jäädä muistoksi. :/

en ainakaa itse ole kyllä saanut puuterista ja meikkivoiteesta näppyjä,vaikka olen koko ikäni kärsiny näpyistä.iho voi paremmin ku en enää käytä kuivattavia aineita.minä olen myös pettynyt niin monesti kosmetologeihin.tekevät useasti turhia hoitoja ku tuntuu ettei ole mitään hyötyä eikä sitä huomaa mitenkää ihossa.kuinka monet kerrat olenkaan tullut pois kosmetologilta pettyneenä ja rahapussi tyhjänä...

• Sarah
        puuterihuisku kirjoitti:

en ainakaa itse ole kyllä saanut puuterista ja meikkivoiteesta näppyjä,vaikka olen koko ikäni kärsiny näpyistä.iho voi paremmin ku en enää käytä kuivattavia aineita.minä olen myös pettynyt niin monesti kosmetologeihin.tekevät useasti turhia hoitoja ku tuntuu ettei ole mitään hyötyä eikä sitä huomaa mitenkää ihossa.kuinka monet kerrat olenkaan tullut pois kosmetologilta pettyneenä ja rahapussi tyhjänä...

Kosmetologi ei yksin voi iho-ongelmia ratkaista, kun tavallaan ongelmat tulee "sisältäpäin". Yleensä ihonpuhdistuksen jälkeen iho meneekin hetkeksi huonompaa kuntoon ennenkuin alkaa näyttää hyvältä, epäpuhtaudet tulevat pintaan ennenkuin paranemisprosessi voi alkaa... kun ihoni oli saatava häitä varten hyvään kuntoon, kävin ultraääniihonpuhdistuksessa 3 viikon välein 5 kertaa, lisäksi söin terveellisesti, join colon tonic-kuurin,(puhdistaa suolistosta kuona-aineita,jotka vaikuttavat myös ihon kuntoon) käytin kosmetologin suosittelemia tuotteita.. Ihoni oli hääpäivänä todella hyvä :) Vaatii aikaa ja vaivaa saada iho kuntoon, lisäksi ihoon vaikuttavat mm. hormonihäiriöt, stressi yms. Itselläni on edelleen ajoittain iho-ongelmia, jatkuvaa kamppailuahan tämä on. :/

• puuterihuisku
        Sarah kirjoitti:

Kosmetologi ei yksin voi iho-ongelmia ratkaista, kun tavallaan ongelmat tulee "sisältäpäin". Yleensä ihonpuhdistuksen jälkeen iho meneekin hetkeksi huonompaa kuntoon ennenkuin alkaa näyttää hyvältä, epäpuhtaudet tulevat pintaan ennenkuin paranemisprosessi voi alkaa... kun ihoni oli saatava häitä varten hyvään kuntoon, kävin ultraääniihonpuhdistuksessa 3 viikon välein 5 kertaa, lisäksi söin terveellisesti, join colon tonic-kuurin,(puhdistaa suolistosta kuona-aineita,jotka vaikuttavat myös ihon kuntoon) käytin kosmetologin suosittelemia tuotteita.. Ihoni oli hääpäivänä todella hyvä :) Vaatii aikaa ja vaivaa saada iho kuntoon, lisäksi ihoon vaikuttavat mm. hormonihäiriöt, stressi yms. Itselläni on edelleen ajoittain iho-ongelmia, jatkuvaa kamppailuahan tämä on. :/

kävin kosmetologilla pienten arpien takia.hän ei ottanut minua alkuunkaan vakavasti vaan teki kaikkia muita turhia juttuja.koko syy,minkä takia olin tullut,jäi taka-alalle.no,sanoihan hän että voitaisiin polttaa pieniä verisuonia niin sekin saisi ihon näyttämään vähän tasaisemmalta.olen lukenut tältä palstalta monia keinoja millä voi saada pieniä arpia pois,mutta en ymmärrä miksei minulle voitu tehdä näitä hoitoja.on monta tapausta mistä voisin kertoa,sillä olen niin pettynyt kosmetologeihin.olen joskus ajatellut että ehkä en ole heidän mielestään sen arvoinen että heidän kannattaisi alkaa arpihoitoja tekemään,minä kun en ole mikään kaunotar..

• tacu
        puuterihuisku kirjoitti:

kävin kosmetologilla pienten arpien takia.hän ei ottanut minua alkuunkaan vakavasti vaan teki kaikkia muita turhia juttuja.koko syy,minkä takia olin tullut,jäi taka-alalle.no,sanoihan hän että voitaisiin polttaa pieniä verisuonia niin sekin saisi ihon näyttämään vähän tasaisemmalta.olen lukenut tältä palstalta monia keinoja millä voi saada pieniä arpia pois,mutta en ymmärrä miksei minulle voitu tehdä näitä hoitoja.on monta tapausta mistä voisin kertoa,sillä olen niin pettynyt kosmetologeihin.olen joskus ajatellut että ehkä en ole heidän mielestään sen arvoinen että heidän kannattaisi alkaa arpihoitoja tekemään,minä kun en ole mikään kaunotar..

Maksavana asiakkaana sulla on oikeus saada sellaista palvelua mitä pyydät, eikä siihen vaikuta se, mitä mieltä kosme on sun ulkonäöstä.
        Pysyt vaan tiukkana ja sanot mitä haluat.

• arpinaama2
        tacu kirjoitti:

Maksavana asiakkaana sulla on oikeus saada sellaista palvelua mitä pyydät, eikä siihen vaikuta se, mitä mieltä kosme on sun ulkonäöstä.
        Pysyt vaan tiukkana ja sanot mitä haluat.

Mä aijon mennä laserhoitoon.. TGoivottavasti en pety siitä! Toivottakaa onnee...

• Kosmetologi

Niin kuin tuossa jo aikaisemmin kerrottiin, niin kosmetologi yksin ei voi poistaa ongelmaa. Sinulla TÄYTYY olla myös hyvät kotihoito-tuotteet, jotta saat hoidoista kaiken hyödyn irti! Vääränlaiset voiteet tukkivat ihohuokosia.
      Sinulla täytyisi olla kotona tasapainoittavia ja puhdistavia tuotteita. Ja kyllähän se niin on, että meikkivoiteissakin on eroja kun nykyään on omat meikit rasvaiselle ja esim. vanhenevalle iholle. Myös vääränlainen meikkivoide tukkii ihohuokosia.
      Ainakaan toistaiseksi ei ole keksitty laitetta mikä poistaisi komedot (mustapäät) vaan ne on otettava pois käsin. Toki lisäksi voidaan käyttää erilaisia laitteita esim. mikrokuorintaa mikä poistaa kuolleet ihosolut ja kirkastaa todella tehokkaasti ihoa. Tätä suositellaankin erityisesti rasvoittuvaiselle iholle. Toinen tehokas laite lisäksi on korkeataajuus- laite, mikä otsonin ansioista desinfioi ihoa ja tappaa näin bakteereita.
      Komedoja ei saisi puristaa väkisin, sillä tällöin syntyy arpia. Jos mustapäitä on paljon, on suositeltavaa käydä sarjahoidossa.

• puuterihuisku

se,että kosmetologi sorkkii ihoa niin että koko kasvot ovat tulehtuneet seuraavana päivänä on yksi juttu miksi olen pettynyt heihin.ja en ole odottanut että he tekevät ihmeitä.useimmin vain he tekevät sellaisia hoitoja mitä ei edes ole pyytänyt ja ei ole myöskään ollu mitään hyötyä ni kyllä saa sen kuvan,että rahat pois.tiedän yhden ihanan kosmetologin joka rehellisesti sanoo mistä hoidosta on hyötyä ja mistä ei ole.hän myös antaa ilmaisia neuvoja puhelimitse.

• Kosmetologi

Niin kuin tuossa jo aikaisemmin kerrottiin, niin kosmetologi yksin ei voi poistaa ongelmaa. Sinulla TÄYTYY olla myös hyvät kotihoito-tuotteet, jotta saat hoidoista kaiken hyödyn irti! Vääränlaiset voiteet tukkivat ihohuokosia.
      Sinulla täytyisi olla kotona tasapainoittavia ja puhdistavia tuotteita. Ja kyllähän se niin on, että meikkivoiteissakin on eroja kun nykyään on omat meikit rasvaiselle ja esim. vanhenevalle iholle. Myös vääränlainen meikkivoide tukkii ihohuokosia.
      Ainakaan toistaiseksi ei ole keksitty laitetta mikä poistaisi komedot (mustapäät) vaan ne on otettava pois käsin. Toki lisäksi voidaan käyttää erilaisia laitteita esim. mikrokuorintaa mikä poistaa kuolleet ihosolut ja kirkastaa todella tehokkaasti ihoa. Tätä suositellaankin erityisesti rasvoittuvaiselle iholle. Toinen tehokas laite lisäksi on korkeataajuus- laite, mikä otsonin ansioista desinfioi ihoa ja tappaa näin bakteereita.
      Komedoja ei saisi puristaa väkisin, sillä tällöin syntyy arpia. Jos mustapäitä on paljon, on suositeltavaa käydä sarjahoidossa, eli noin 2 kertaa viikossa. Jos mustapäät tulevat nopeasti takaisin on kotituotteissasi melko varmasti vika. Ihosi tuottaa nopeasti talia ja tällöin on erittäin tärkeää, että ihosi saa asian mukaista hoitoa myös kotona, jolloin talin tuotantoa saadaan hillittyä.

• kosmetologi

Tulipas vahingossa kaksi kertaa..kone sekoili:(
        lisäsin tohon viimeiseen vielä muutaman sanan loppuun.

• oona
        kosmetologi kirjoitti:

mulla kanssa kosmetologeista pelkästään TOSI huonoja kokemuksia eli rahat menee ja tehdään jotain hoitoja jotka eivät näy kun kukkarossa...toki myönnän että hyviäkin varmasti löytyy mutta itselläni kai sattuneet ne huonoimmat (ei tunnu olevan mitään todellista tajua aknesta/arvista/epäpuhtaasta ihosta !!!)
        nyt tulen parhaiten toimeen omalla hyvällä hoidolla ja tarkalla ruokavaliolla ym.ulkoilulla ja ehkä joskus menen sitten laserhoitoihin arpien takia...ja tosiaan oma ihoni on juuri sellainen ongelmatapaus ettei kestä ollenkaan meikkivoiteita eikä puutereita vaan ne tukkivat huokoset samantien ja pahasti;oli niiden merkki/laatu mikä tahansa!
        eli ei ne kaikille ongelmaihoille sovi,vaikka suojaavatkin muilta rasituksilta.

• enää en osta
        kosmetologi kirjoitti:

kyllä itse olen huomannut,että harvemmin kosmetologilta saat ostettua sellaisia tuotteita jotka auttaisivat.ovat niin pirun kalliitakin!kyllä harmittaa että olet ostanut 50-60euron purkin ja sen vaikutuksia ei näy missään.nykyisin ostan apteekista ihonhoitotuotteet.ovat edullisia ja tehoavat hyvin!eli on sama mitä itse teet ihosi eteen,kosmetologin tuotteet ei tehoa mutta apteekin kyllä!eikös ole kumma,kosmet.?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2265
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1978
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1529
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1377
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1076
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      997
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      116
      759
    Aihe