Mulla on n.3000egee ulosotossa,maksusuunnitelmaa maksan joka kk,joka alkoi vuosi sitten.
Kiinteistö tai kesämökki on ulosmitattuna,lask.arvo 20 000egee.
Kun oon velan maksanu niin palautuuko mökki mulle tai siis ettei oo enää ulosmitattuna? Voiko ne panna myyntiin mökin kesken maksusuunnitelman?
Olen ihan hermona näitten kans,..selventäkää mulle..
Kiinteistö ulosmitattuna
5
183
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulle on varmaan tehty turvaava ulosmittaus.
Takuusäätiön sivulta lainattua:
"Normaalisti ulosmitattu omaisuus muutetaan rahaksi myymällä omaisuus. Turvaavassa ulosmittauksessa myyntiä ei kuitenkaan tehdä. Siinä ulosmitattava omaisuus otetaan maksusuunnitelman vakuudeksi.
Omaisuus myydään vain, jos velallinen ei maksa velkaa sovitussa määräajassa. Jos velka maksetaan, ulosmittaus raukeaa ja omaisuus palautetaan velalliselle."- Anonyymi
Onko tuossa tapauksessa mökki velallisen käytössä? Tuskin viranomainen siitä huolehtii, vaikka onkin "haltija" tms. eikä maksa kulujakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuossa tapauksessa mökki velallisen käytössä? Tuskin viranomainen siitä huolehtii, vaikka onkin "haltija" tms. eikä maksa kulujakaan.
Joo.ihan minun käytössä se on... en tiä onko tuo turvaava ulosmittaus..
- Anonyymi
Eikö kellään oo tietoa? Voisko joku vastata jos tietää..
- Anonyymi
Apua auttakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."
Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja604637- 1873747
Martinan vastenmielinen menneisyys
Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t2792834Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti
Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta682453Miksi Martina puhuu kirjassaan
…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko1551825Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi
Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun791811Loiri oli minusta vastenmielinen
Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru2161339Parisuhdeodotukset
Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va1701025Martina - Taistelija (WSOY) on menestyskirja
Mukavaa luettavaa ja paljon kauniita kuvia Martinasta. Loppukesä menee tämän kirjan parissa.135896